Přihlášení

Jméno
Heslo
Zapomněli jste heslo? Celkem je registrováno 72685 uživatelů
Online hráči: 1808 Serverů online: 152

CS:Source download

CS:S servery

Jak zvýšit FPS ? |

14.09.2011, napsal Dwandy

Hodně diskutované téma a také častý problém mnoha hráčů. Counter-Strike se řadí mezi FPS hry, což vlastně znamená, že se jedná o 3D střílečku, u které ovlivňuje váš skill FPS, jenž ovlivňuje hardware. Maximální možná hodnota FPS je 100 i přesto, že klidně můžete mít víc jak 100 (ovšem větší efekt jak při 100 to mít beztak nebude). Counter-Strike má několik verzí, které se odlišují požadováným hardwarem k výsledným 100 FPS. Verze 1.5 je nejméně náročná. Naopak Source je verze nejnáročnější a aby jste měli dobré FPS je potřeba lepší herní stroj. Malé FPS má na svědomí několik nepříjemností, například sekání(lagování) hry, pomalé vracení se k sobě zaměřovacího křížku, opožděný pohyb myši a plno dalších nevýhod. Pokud se chcete podívat na váš počet FPS, tak v samotné hře v konzoli napište příkaz net_graph 3 a objeví se vám graf. Probereme si jednotlivé body, které vám mohou zlepšit hru a také zvýšit vaše FPS.

 

Nejnáročnější verze hry CS. Tuto verzi hodně lidí nehraje k vůli malému FPS = horšímu skillu (je to zkrátka těžší se trefit, než s plným počtem FPS) Dosáhnout vysokého FPS se ovšem dá jak u nových, tak u starších PC a to následovně:

- Před tím, než začnete hrát restartujte počítač
- Vypněte všechny běžící programy v PC (Včetně antivirového programu)
- Na ploše klikněte pravým tlačítkem -> vlastnosti a nastavte si 16bitovou hloubku barev
- Na ploše klikněte pravým tlačítkem -> vlastnosti a nastavte si vzhled motivu na klasicné
- V nastavení grafické karty vypněte vertikální synchronizaci a zaměřte grafiku na výkon
- V samotné hře zmenšete rozlišení - čím menší rozlišení, tím lepší FPS !
- Ve hře v nastavení není potřeba mít nejmenší detail grafiky, stačí dát medium!
- Ve složce counter-strike: Source -> cstrike -> cfg vytvořte textový soubor autoexec.cfg
- Prázdný textový soubor autoexec otevřete a vložte do něj následující příkazy: 

r_mmx "1" - Přidá podporu pro technologii MMX s menším zlepšením fps.
r_sse "1" - Přidá podporu pro technologii SSE s menším zlepšením fps.
r_sse2 "1" - Přidá podporu pro technologii SSE2 s menším zlepšením fps.
r_3dnow "1" - Přidá podporu pro technologii 3DNOW (pouze AMD procesory).
r_shadows "0" - Vypne stíny ve hře s významnějším nárůstem fps.
net_graph "3" - Díky tomuto příkazu jste schopni monitorovat FPS, loss, choke
cl_smooth "0" - Snižuje FPS pokud je hodnota 1. Mírný nárůst fps.
cl_phys_props_enable "0" - Na mapě je mnoho plechovek, láhví a všeljakých blbůstek, které vám snižují fps. Hodnota 0 tyto věci odstraní a vás čeká nárust fps.
cl_allowupload "0" - Zakáže upload věcí do hry se zlepšením pingu.
cl_allowdownload "0" - Zakáže download věcí ze hry se zlepšením pingu.
r_lod "0" - Příkaz, který rozhoduje jak kvalitně budou vykresleny vzdálené věci. Hodnota příkazu je od-5 (nejvyšší kvalita = největší zátěž procesoru) do 0 (nejnižší kvalita = nejmenší zátěž procesoru).

Stále máte problém s FPS i přesto, že jste použili vše z návodu? Pokud ano máte 3 možnosti. Buďto hrát s malým fps, nehrát vůbec, nebo zkusit další příkazy, které vám ovšem dost zhorší vzhled hry - ale FPS poroste, takže :

cl_show_splashes "0" 
mp_decals "0" 
mat_bufferprimitives "1" 
mat_bumpbasis "0"
mat_bumpmap "0"
mat_dxlevel "80" 
mat_fastnobump "1" 
mat_fastspecular "1" 
mat_filterlightmaps "1"
mat_filtertextures "1"
mat_forceaniso "0"
mat_forcedynamic "0"
mat_loadtextures "1"
mat_mipmaptextures "1"
mat_picmip "1"
mat_reducefillrate "1"
mat_showwatertextures "0"
mat_specular "0"
muzzleflash_light "0"
r_modellodscale "0.1"
r_drawlights "0"
r_DispUseStaticMeshes "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_rootlod "2"
r_drawrain "0"
r_decals "0"
r_dynamic "0"
r_WaterDrawReflection "0"
r_WaterDrawRefraction "0"
violence_hgibs "0"
budget_show_history "0"

Jestli ani toto vám nepomohlo, tak už vám není pomoci :)

Hodnocení

hodnotilo 0 uživatelů průměrné hodnocení 0%
Pro přidávání komentářů se musíte přihlásit
>> Přidat komentář <<
Žádné komentáře!
« Předchozí 1 Další »