Patch 7.2!
Napsal KenTik dne 28.01.2017 pro sekci LOLNápoj či nějaké jídlo by tedy nemělo chybět :).
Vítám všechny vášnivé hráče LoLka a jiné, kteří čtou tento článek. Dneska si uděláme analýzu Patche 7.2, který co nevidět bude k mání.
Novinky proběhly v sekcích: Šampióni, předměty, 5v5 mapa (Summoner’s Rift) a další.. rozebereme však jmenované.
Šampióni
V tomto patchi musím uznat, že se tvůrci snaží dosti vybalancovat hru. Protože proti některým minulým změnám nešlo hrát, ani v té nejlepší divizi.
Platí nyní
-> Warwick - u tohoto šampióna proběhla celková změna. Jak ve vzhledu, tak v útocích. Na vše důkladně rozepsáno se můžete podívat zde.
-> Akali - vylepšení schopnosti "R - Tanec stínů" závislost: 0,25 síly schopností ⇒ 0,35 síly schopností
-> Darius - nerf pasivní schopnosti "Krvácení" bonusové útočné poškození bylo na úrovních 1–13 sníženo o 10 bodů.
Taktéž nerf schopnosti "Q - Rozdrtit" 50 % poškození ostřím ⇒ 35 % poškození ostřím
-> Gragas - vyšší hodnota základního brnění 26 ⇒ 29. Vylepšení pasivní schopnosti "Šťastná hodinka"
Léčení při seslání: 4 % maximálního zdraví ⇒ 6 % maximálního zdraví
-> Graves - vylepšení schopnosti "E – Tasit" trvání Opravdové kuráže se obnoví: Gravesovými základními útoky vedenými proti všem nepřátelům s výjimkou poskoků ⇒ základními útoky a kouzly vedenými proti všem nepřátelům s výjimkou poskoků
-> Katarina - nerf schopnosti "E – Šunpo" závislost: 0,65 celkového útočného poškození ⇒ 0,5 celkového útočného poškození
-> Lulu - vylepšení pasivní schopnosti "Pix, vílí společník" poškození 9–105 (na úrovních 1–18) ⇒ 15–117 (na úrovních 1–18)
konzistentí pix: Pixovo poškození se nyní zvyšuje na každé úrovni, ne na každé druhé úrovni
Vylepšení schopnosti "Q - Bláskavice" cena 60/65/70/75/80 many ⇒ 50/55/60/65/70 many
-> Master Yi - vylepšení pasivní schopnost "Dvojitý úder" přibyla novinka - Pokud první jednotka zasažená Dvojitým úderem zemře, druhý útok vyhledá nový cíl v okruhu 300 jednotek (prioritu mají cíle, jimž lze zasadit smrtící úder).
Další novinky u schopnosti "W – Meditace" 1. Při sesílání Meditace se pozastaví běh schopností E – Styl wuju a R – Neúnavný
2. Master Yi nyní při soustředění získává každou sekundu 1 stupeň Dvojitého úderu
-> Nidalee - změna schopnosti "W – Nastražit past" novinka - pasti jsou nyní neviditelné, mají 3 body zdraví a lze je znefunkčnit pomocí Ovládacích totemů.
Vylepšení schopnosti "E – Pravlna" minimální základní léčení 25/45/65/85/105 ⇒ 35/55/75/95/115
Maximální základní léčení 50/90/130/170/210 ⇒ 70/110/150/190/230
-> Yasuo - změny u schopnosti "E – Rozmáchlá čepel" novinka - má nyní závislost ve výši 0,2 bonusového útočného poškození (ta se nezvyšuje společně se stupni Rozmáchlé čepele)
Taktéž snížení poškození u této schopnosti 70/90/110/130/150 ⇒ 60/70/80/90/100
Šampióny bychom měli za sebou. Čeká nás tedy druhé a zřejmě poslední takto obsáhlé téma.
Předměty
Opětovné vybalancování hry nemohlo proběhnout pouze u šampiónů, a tak jsem zde s předměty.
Vražednost - základní účinnost: Vražednost okamžitě poskytuje plošnou průraznost brněním ve výši 40 % ⇒ 60 % své celkové hodnoty. Zbývající část postupně roste v závislosti na úrovni nepřátelského šampiona.
Soumračná čepel Draktharru - poškoženi efektem Noční lovec 50 ⇒ 75
Přelom noci - přebíjející doba 45 sekund ⇒ 30 sekund + Nindžovský štít: Použitím aktivovatelného efektu Přelomu noci během působení neviditelnosti/kamufláže již nedojde ke zrušení maskování.
Magitechnická puškočepel - poškození aktivovatelným efektem 250 na všech úrovních ⇒ 175–250 (na úrovních 1–18)
Odplata - zdraví: 400 ⇒ 300 + regenerace many: +75 % k základní regeneraci many ⇒ +125 % k základní regeneraci many
+ léčení: 130 + 20 za každou úroveň cíle (150–490) ⇒ 40 + 25 za každou úroveň cíle (65–490)
Rytířský slib - cena zkombinování 800 zlaťáků ⇒ 700 zlaťáků / celková cena 2400 zlaťáků ⇒ 2300 zlaťáků
Oko rovnodennosti - cena zkombinování 550 zlaťáků ⇒ 650 zlaťáků celková cena 2200 zlaťáků ⇒ 2300 zlaťáků
Zkrácení přebíjecích dob 0 % ⇒ 10 %
Žhnoucí kadidelnice - buff pro rychlost útoků 20 % ⇒ 20–35 % v závislosti na úrovni cíle
+ buff pro vysávání zdraví 20 ⇒ 20–35 v závislosti na úrovni cíle
Pohár harmonie - odolnost vůči magii 25 ⇒ 30 (to samé u "Athenův zvrácený grál" taktéž v bleděmodrém u "Mikaelův tyglík" pouze z 35 ⇒ 40)
Předměty jsou taktéž za námi a čeká nás 5v5 mapa. Tak tedy česky..
Vyvolávačův žleb
Změna zde proběhla k lepšímu, hlavně pro roli džanglera. Proto nastal čas pro mainery této role, aby se do toho ještě více opřeli.
Džungle - nejdříve všeobecně: Úvodní zrození v džungli 1:37 ⇒ 1:40. Zrození ropušáka a kameňáka 1:49 ⇒ 1:52
-> Ropušák - útočné poškození 45 ⇒ 70. Novinka - útočné poškození se během prvních pěti útoků snižuje na 50 (společně s tím, jak se ropušákovi během prvních pěti útoků snižuje rychlost útoků) + Novinka č. 2 - první dva ropušákovy útoky jsou nyní zobrazeny jako kritické zásahy
-> Kameňák - základní útočné poškození: 60 ⇒ 80
-> Medovka - úvodní zrození: mezi 5:00 a 5:30 ⇒ 6:00 a 6:30
Tak.. a jsme u konce. Myslím si, že jak já tak i Vy jste teď o trochu moudřejší. Děkuji, že jste to dočetli až tady, u dalšího článku se budu těšít :).
Chceš se i ty přidat k nám a stát se redaktorem? Stát se součástí našeho týmu, získat mnoho výhod, odměn a možnost kariérního růstu? Tak neváhej a přidej se k nám! Více ZDE!