{{ flash.text }}
sponzor gamesites.cz

Recenzia: Titanfall

dne 16.09.2014 pro sekci GS
„Call of Duty s robotmi?“ Tak na to okamžite zabudnite! Titanfall je niečo úplne nové, síce autor je rovnaký, ale s populárnou akčnou strieľačkou Call of Duty to nijako nesúvisí. Neveríte? Dôkaz je napísaný priamo pred Vami. Stačí to rozkliknúť práve TU.

Úplná novinka vo svete fps hier, ktorú množstvo hráčov prirovnávalo ku Call of Duty a to len preto, lebo to vydalo rovnaké štúdio. Hovorí sa: „nesúdte knihu podľa obalu.“ Na Titanfall to sedí skoro presne, až na to, že toto nie je kniha ale skvelá futuristická hra. Každý z Vás, keď bol malý mal svojho Bionicla, s ktorým sa hrával. Teraz sme už veľký, no stále nás to k nemu ťahá. Nikto už nebude musieť povedať: mám 18 rokov a hrám sa s Bioniclom, ale mám 18 rokov a hrám Titanfall. To je ale rozdiel.

Hra má len multiplayer a nedá sa hrať offline, no aj tak má kampaň. Je to multiplayerová kampaň a je to jeden z herných módov. Ako každá kampaň má začiatok, koniec a príbeh. Obsahuje niekoľko úrovní, ktoré na seba nadväzujú. Herné servery boli obmedzené na max. 12 hráčov čož znamená, že 1 tým má hráčov 6. Toto je len počet hráčov ale každý hráč má samozrejme svojho titána čo nám už dáva 24 bojovníkov. Titána môžete používať ako zbraň, ktorú ovládate alebo, ako spoločníka, ktorého ovláda umelá inteligencia. Umelá inteligencia nie je bot v Counter Strike. V Titanfall vám pomáhajú s levelovaním, zabíjaním nepriateľov, s kampaňou a pod.

To ale stále nie je všetko. Veď kto by ešte stále hral hru s robotom. Na tom nie je nič výnimočné, tak prečo stále zotrvať? Odpoveď je jednoduchá. Videli ste v nejakej akčnej hre možnosť zaskákať si parkour a popritom zabíjať nepriateľov? Ja sa priznám, že nie. Keď vidíte človeka skákať parkour na ulici poviete si: „tiež by som to chcel vedieť“. Vedieť parkour to je množstvo driny, zlomenín a elánu. Tu si nič nezlomíte, nevynaložíte veľa síl a baviť sa budete rovnako. Ako každá hra aj táto má svoj vlastný arzenál zbraní. Na ukážku jedna výnimočná je práve mala píštoľ, ktorá automaticky zameriava nepriateľov vo Vašej blízkosti. Zameriavanie trvá niekoľko sekúnd. Hra má dynamický priebeh a preto si na hráčov nie je čas mieriť malou pištoľkou, no botov pošle k zemi na jeden zásah. Špeciálom je zmrteľný kop, ktorým hráča zabijete na jednu ranu. Zbraní je dostatočný počet aby ste sa vybláznili s každou.

Titáni taktiež majú svoje rozdelenie. Na výber máte s pomedzi 3 rôznych robotov. Jeden rýchly, no slabý, ďalší neobratný, no silný alebo do tretice niekoho medzitým. Vyberanie a konštruovanie robota na boj nie je sranda, keďže každý má svoje plus aj mínus a preto vyberajte rozvážne. Rovnako mínusy obsahuje aj hra samotná. Nie je ich veľa, ale hlavný problém, s ktorým sa stretnete je, že si nebudete môcť založiť vlastnú hru. Na svete ešte nie je hra, ktorá by bola tak dokonalá aby sa na nej nenašla žiadna chyba. Titanfall je skratka dokonale vyvážená multiplayerová akčná hra, ktorú si užijete naplno.

Minimálne HW požiadavky:

OS: 64bit Windows Vista SP2 / 7 SP1 / 8
Procesor: AMD Athlon X2 2.8 GHz / Intel Core 2 Duo 2.4 GHz