Sekce určená pro tvorbu map do hry CS2.

1v1_minecraftcactus

Příspěvekod matherfacker » 15 srp 2019, 20:14

Název mapy: 1v1_minecraftcactus

Mód: 1v1

Autor: Mýďa (já)

Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: Všechno moje.

Krátký popis mapy: Minecraft 1v1 mapa v písečném prostředí.

Odkaz ke stažení

Screenshoty
Obrázek
Uživatelský avatar
matherfacker
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 144
Registrován: 11 led 2018, 16:46

1v1_minecraftcactus

od Rumcajz » 15 srp 2019, 20:14

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: 1v1_minecraftcactus

Příspěvekod JonnyGS » 15 srp 2019, 20:19 VIP

vypadá super, jenom bych ji udělal trošku vetší

+ref
CS:GO 2019 Start Play
JB Player <3
PUB Player <3
TTT Player <3

Steam https://steamcommunity.com/id/beta_user_papa/
Uživatelský avatar
JonnyGS
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 102
Registrován: 10 čer 2019, 08:57
Bydliště: Nový Jičín

Re: 1v1_minecraftcactus

Příspěvekod eXiii » 19 srp 2019, 22:24 VIP

Ahoj všimnul jsem si pár věci kterých bych sám osobně změnil aby ta mapa byla zajímavější. Chci jen upozornit že to neberu jako narážku na to že ta mapa je na nic jen bych doporučil pár věcí které by mohli mapu trošku zlepšit.

1) Mapa čistě sama osobě je dobrá na aim, jako nápad dobrý ale použil bych trošku větší pole aby hráči měli možnost se orinetovat než se vubec pustí do přestřelky.

2) Skybox tam je hezká, každopádně si zkus vyhrát se stínama nebo se sluníčkem aby to mělo takovej lepší vzhled pro hráče
- Zkus použít "light_environment" Trošku si tam pohrát s těma číslama a bude to lepší ;)

3) Ta voda je hezká, každopádně pokud by jsi chtěl mít takhle malou mapu zkus tu vudu udělat tak aby přez ni nechodili(Aby zabíjela) protože ti to tam týpek přeskočí a už je u enemy hráču
POSTUP jak to udělat kdyby jsi náhodou nevěděl :)
1) V kolonce: Browse si vybereme program - trigger
2) Rozložíme ho na celou šířku kde má být voda
3) Klikneme 2x na blok(trigger) nebo mužeme zmáčknout : CTRL+T
4) Do kolonky místo ( func_detail ) napíšeme: trigger_hurt a dáme použít
5) Dole vidíme kolonky: Damage, Damage Cap a Damage Type
6) kolonky Damage, napíšeme číslo např: 1000. Takže jakmile hráč spadne do vody ubere mu to 1000hp
7) kolonky : Damage Cap napíšeme např: 2000
8) kolonky : Damage typ, napíšeme : DROWN


Myslím si že s mapama asi začínáš ale na začátek dobrý, pokud se tomu budeš chtít věnovat tak výsledky uvidiš rychle a myslím si že během pár dní už budeš dělat mapy které budou mít v sobě dost skrytých častí ale jak říkám zkus si pohrát ne jen se vzhledem mapy.


Za mě super ;)
Uživatelský avatar
eXiii
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
 
Příspěvky: 685
Registrován: 11 led 2018, 18:49


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků