Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] 2. Pokus o práva na knife.

Příspěvekod knifegamer1995 » 11 led 2017, 18:27

Nick ve hře : Gamer

Nick na fóre : knifegamer1995

Profil na fóre : ucp.php?i=profile

Věk : 21

Steam nick : xs

Steam ID : STEAM_0:0:177452021

Hlstats : jsem tu teď nově registrovaný , starý účet jsem ztratil :?

Mám tu možná jeden, dva bany a je mi to celkem líto :oops: , bylo to za nějakou totalní blbost omlouvám se : :) ;)

Něco o sobě :) : Zdravím, jmenuji se Filip , vystudoval jsem instalatéra jsem z Brna a pracuji jako poradce např. proč jim nejede různý kanál na televizi. sedím doma a komunikuji s lidmi, to je moje práce takže mám čas i na hry a posiluji už 3 roky .. jinak chci dodat že mě dost old kniferů zná jako kbotera, ano měl jsem kb a poznám kbot ale já tu měl kb snad jen jednou a to je tak 7 let zpatky, knife hraji 10 let :P Znám tu bývaleho admina Vína se kterým jsem do teď dobrý kamarád :) adminoval jsem na dost serverech které nebudu jmenovat ( popr si napiste o ně ) a byl jsem ve známem acer klanu : Knife Temple ( KT^|) (Žádám po 2. hlásil jsem , a seznámil se . )

Proč bych chtěl na GS adminovat? : Vadí mi cheateři blokeři a vlakeři, s AMX mám hodně zkušeností . chci pomáhat portálu a tohle bude asi všechno ! :) užijte si zbytek dne :)) ;)
HLSTATS
knifegamer1995
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

[Zamítnuto] 2. Pokus o práva na knife.

od Rumcajz » 11 led 2017, 18:27

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: 2. Pokus o práva na knife.

Příspěvekod knifegamer1995 » 11 led 2017, 19:01

[quote="knifegamer1995"]Nick ve hře : Gamer

Nick na fóre : knifegamer1995

Profil na fóre : ucp.php?i=profile

Věk : 21

Steam nick : xs

Steam ID : STEAM_0:0:177452021

Hlstats : jsem tu teď nově registrovaný , starý účet jsem ztratil :?

Mám tu možná jeden, dva bany a je mi to celkem líto :oops: , bylo to za nějakou totalní blbost omlouvám se : :) ;)