Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
[*P] 35hp_koldraft
• Predmet: [*P] 35hp_koldraft
• Názov mapy: 35hp_koldraft
• Mód: knife
• Autor: datnessX
• Vlastní textury: textures2.wad
• Popis mapy: mapa má nové textury které se podobají dustu. Taky dvojité schody, vodu uprostřed a bedny, na které se dá vyskočit.
Link: https://ulozto.cz/file/Ef1oe620ygJb/35hp-koldraft-rar
• Názov mapy: 35hp_koldraft
• Mód: knife
• Autor: datnessX
• Vlastní textury: textures2.wad
• Popis mapy: mapa má nové textury které se podobají dustu. Taky dvojité schody, vodu uprostřed a bedny, na které se dá vyskočit.
Link: https://ulozto.cz/file/Ef1oe620ygJb/35hp-koldraft-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
[*P] 35hp_koldraft
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*P] 35hp_koldraft
- vcelku fajn, len mi nedáva zmysel prostredný most zo železa a na bok idú drevom ( kde drží drevo? detailik ale nech to aj vypadá )
- optimalizovaná mapa? func_detail na krabice? mal som max 650 fps a to mám na furienoch viac
- optimalizovaná mapa? func_detail na krabice? mal som max 650 fps a to mám na furienoch viac
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 991
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*P] 35hp_koldraft
Tak jsem to optimalizoval jak to jen šlo. Taky jsem spravil ty dřeva i když to možná vypadá trochu divně.
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] 35hp_koldraft
Tak isto platí, skombinuj .wad súbor do .bsp súboru.
Tie dreva sú už ok, len keby znížiš výšku toho, bude to mať krajší vzhľad.
2 alebo 4 hu ( hammer units ).
Viac už k tomu nemám.
Tie dreva sú už ok, len keby znížiš výšku toho, bude to mať krajší vzhľad.

Viac už k tomu nemám.
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 991
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*P] 35hp_koldraft
Zkompilováno s -wadinclude textures2.wad.
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] 35hp_koldraft
Ok.. ešte jednu úpravu sprav. Sprav game_player_equip a daj tomu meno game_playerspawn.
V game_player_equip nastav, aby dostal hráč iba knife.
Ale nabudúce nebaľ aj .wad súbor s mapou.
V game_player_equip nastav, aby dostal hráč iba knife.
Ale nabudúce nebaľ aj .wad súbor s mapou.
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 991
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*P] 35hp_koldraft
Tak jsem to dokončil.
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] 35hp_koldraft
datnessX píše:Tak jsem to optimalizoval jak to jen šlo. Taky jsem spravil ty dřeva i když to možná vypadá trochu divně.
optimalizacia-mapy-part-1-t206892.html + pouzivaj VHLT, nie ZHLT compile tools
chickEZ píše:Sprav game_player_equip a daj tomu meno game_playerspawn.
V game_player_equip nastav, aby dostal hráč iba knife.
meno entity nepotrebujes, bude iba zbytocny spam na nove kolo
e. chick: ok ok

chickEZ píše:Ale nabudúce nebaľ aj .wad súbor s mapou.
Counter-Strike Game Level Designer
gamebanana.com/members/1561530
gamebanana.com/members/1561530
-
0yo - Mapper
- Příspěvky: 40
- Registrován: 17 úno 2017, 18:25
Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků