• Stránka 1 z 1
[Z] Admin/JB#1/-*GTS*-Zergy-
Nick ve hře ➲ -*GTS*-Zergy-
Nick na fóru ➲ zergy5
Profil na fóru ➲ Profil zde
Věk ➲ 26
Steam nick ➲ ;Rhea;
Steam ID ➲ STEAM_0:1:208607920
Hlstats ➲ Hlstats zde
Nějaké bany nebo prohrešky ( GS, jiný portál ) ➲ V minulosti jsem pár banů dostal tuším, že za nadávky, ale to už je cca 3-4 roky zpět možná. Ban za cheating jsem dostal na jiném portálu před 4 lety, ale od té doby jsem naprosto čistý a cheaty vůbec nepoužívám.
Něco o sobě ➲ Ahoj, jmenuji se Jaroslav, mám vystudovanou střední odbornou školu Uhelná v oboru Karosář, ve volném čase se věnuji prací na zahradě, procházky přírodou s fenkou Sally, hraním počítačových her, jsem začátečník v natáčení videí. Moc dalších aktivit nemám...
Proč bych chtěl na GS adminovat? ➲ Zde již párkrát jsem si žádal o práva a vždy byly zamítnuté a také vím z jakého důvodu. Důvodem je, že jsem doslova kašlal na nahlašování hříšníků do PP. Až teď v poslední době začínám nahlašovat a vždy jsem uspěl vč. jednoho kdy jeden z adminů napsal, že se jedná o DIPkaře, ale i to se počítá
a proto se chci podílet na rozvoj portálu a být ním přínosem.
Děkuji Vám za přečtení této žádosti a přeji hezký zbytek dne
Nick na fóru ➲ zergy5
Profil na fóru ➲ Profil zde
Věk ➲ 26
Steam nick ➲ ;Rhea;
Steam ID ➲ STEAM_0:1:208607920
Hlstats ➲ Hlstats zde
Nějaké bany nebo prohrešky ( GS, jiný portál ) ➲ V minulosti jsem pár banů dostal tuším, že za nadávky, ale to už je cca 3-4 roky zpět možná. Ban za cheating jsem dostal na jiném portálu před 4 lety, ale od té doby jsem naprosto čistý a cheaty vůbec nepoužívám.
Něco o sobě ➲ Ahoj, jmenuji se Jaroslav, mám vystudovanou střední odbornou školu Uhelná v oboru Karosář, ve volném čase se věnuji prací na zahradě, procházky přírodou s fenkou Sally, hraním počítačových her, jsem začátečník v natáčení videí. Moc dalších aktivit nemám...