[Přijata] Adminka na SB

Příspěvekod KacenQa » 16 led 2015, 18:07

1.Vek 17
2. Nick v hre KacenQa
3. Originálny MC onedlho si ho kúpim
4. Primárny server kde chcete práva Skyblock
5. Denná aktivita 2-3 hodiny
6. Priestupky na gamesites neviem o žiadnych
7. Priestupky mimo gamesites poznámok v škole by pár bolo‏
8. Niečo o mne (minimálne 200 slov): Volám sa Katka a pochádzam z malebnej dedinky Zacharovce neďaleko Rimavskej Soboty. Medzi moje hobby patri hlavne Minecraft mám ho velmi rada a hrávam ho aktívne 2 roky... Ale niekedy si rada zahrám XBOX a Counter Strike : Global Offensive alebo Team Fortress 2 či LOL. Taktiež sa učím hrať na klavír a harfu. Ale na harfu mi to moc nešlo, tak som ju predala. Rada kreslím portréty mojich blízkych. Keď mi nejde internet vybehnem von a tam si zahrám futbal s mojimi dedinskými priateľmi.. Študujem na strednej škole so zameraním na dizajn.. Škola ma baví pretože pri nej využívam svoju kreativitu taktiež aj na Minecrafte kde staviam luxusné domy. Mám rada zvieratá najmä psov sú taký prítulný to je ďalší dôvod prečo som začala hrávať minecraft môžete im tam dať jesť a tak ... Ale mačky sú pravý opak.. smrdia a su škaredé.. Taktiež milujem kreslené seriály a seriály obecne. Napríklad taký seriál 2Broke Girls je úplne super. Ovládam anglický jazyk a nemám rada výtržnosti na serveri na ktorý zrovna chodím!!! Je to proste od tých hráčov veľmi drzé a nemám to rada! A nesnažím sa veci riešiť kickami/banmi len v krajných prípadoch kedy si to daný hráč zaslúži. Viete už na veľa serveroch som riešila podobne problémy takže viem ako jednať s hráčmi. Adminkou som bola už na veľa serveroch no tie servery už zrušili (Bohužiaľ). Väčšinou som tam bola adminkou no chceli ma aj za builderku. Väčšinu príkazov z World Editu už poznám a tie čo nepoznám sa rada naučím .. tiež ich mám vypísane niekde pri sebe aby som sa ich ešte pilne učila. Mam veľmi rada Youtuberov ako sú napríklad SethBling (neviem ako sa to píše :D XD) taktiež GogoManTV videla som