• Stránka 1 z 1
[V]Ahoj !
Ahoj, rád by som požiadal o admin práva na dust only 1,
Nick v hre : wHaT !? Slugga2x
Nick na fóre : Slugga2x
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 18
Steam nick : Slugga2x
Steam ID : STEAM_0:1:528106839
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... layer=1469
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ano mam nejake bani ale jsem se poučil, Nechci byt stale ten jisti, lhář ale já to sam vím že admini mě i tak budou kontrolovat, Takže nebudou lhát měl jsem bani, Také nikdo neni dokonaly
A jasně jsem spíš byl sprosty chlapec nadávat jsem na server a vše co je možně, Ale jsem si řekl nebudou pořád ten isti děcko co jsem byl,
Niečo o sebe : Ahoj, jmenuji se Jarko studoval jsem na střední odborné škole, nyní pracuji jako stavby vedouci, ve volném čase hraju 1.6 cs
Mam řad auta rád poslouchá hudbu, Prostě jsem mily chlapec
Prečo by som chcel na GS adminovať? Chci byt ADMINEM jen proto protože na server se vždy viskutuju decka co hraju s wh, a jsem si jisti že budu prinosem na server,
Budu se snažit až do konce,
byl jsem akademik proto mě vyhodyli protože se mi porouchal PC a měl jsem ho v opravě skoro 2 měsíce, nemohl jsem psát ani omluvenky
Děkuji za čas věnovaný přečtení žádosti a věřím v její kladné vyřízení.
Nick v hre : wHaT !? Slugga2x
Nick na fóre : Slugga2x
Profil na fóre : ucp.php
Vek : 18
Steam nick : Slugga2x
Steam ID : STEAM_0:1:528106839
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... layer=1469
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ano mam nejake bani ale jsem se poučil, Nechci byt stale ten jisti, lhář ale já to sam vím že admini mě i tak budou kontrolovat, Takže nebudou lhát měl jsem bani, Také nikdo neni dokonaly
A jasně jsem spíš byl sprosty chlapec nadávat jsem na server a vše co je možně, Ale jsem si řekl nebudou pořád ten isti děcko co jsem byl,
Niečo o sebe : Ahoj, jmenuji se Jarko studoval jsem na střední odborné škole, nyní pracuji jako stavby vedouci, ve volném čase hraju 1.6 cs