Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Ahri
Ahri

devítiocasá liška
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Mid
RP: 880
IP: 4800
SCHOPNOSTI
Ukradené esence (Passivka)

Pokaždé, když nějaké kouzlo zasáhne protivníka, Ukradené esence získají o stupeň navíc (max. 3 stupně za kouzlo). Po nasbírání 9 stupňů se Ahri příštím kouzlem vyléčí pokaždé, když zasáhne nepřítele.
Klamavé oko (Q)

Dosah: 880
Ahri vyšle a opět zpátky stáhne svou kouli, která způsobí magické poškození na cestě tam a přímé poškození na cestě zpět. Když koule mění svou pozici, získává Ahri bonus k rychlosti pohybu, jenž se postupně snižuje.
Cestou od sesilatele způsobuje magické poškození, při cestě zpět přímé poškození. Když koule mění svou pozici, získává Ahri bonus k rychlosti pohybu, jenž se postupně snižuje.
Plamínky (W)

Dosah: 700
Ahri vypustí tři plamínky, které se zaměří na blízké nepřátele a zaútočí na ně.
Vypustí tři plamínky, které se zaměří na nedaleké nepřátele (dávají přednost šampionům) a způsobí jim magické poškození. Nepřátelé zasaženi více plamínky utrpí z každého dalšího pouze 30 % původního poškození, maximálně však 0 bodů poškození jednomu nepříteli.
Okouzlení (E)

Dosah: 975
Ahri pošle polibek, který poškodí a okouzlí nepřítele, což jej přinutí vydat se pokojně jejím směrem.
Pošle polibek, který způsobí magické poškození a přiměje nepřítele, aby se bezbranně vydal směrem k Ahri.
Příval duší (R)

Dosah: 450
Ahri se vrhne kupředu a vypálí výboje esence, čímž poškodí 3 okolní nepřátele (především šampiony). Příval duší lze seslat až třikrát, než mu začne plynout přebíjecí doba.
Po krátkém zasprintování vystřelí po nedalekých nepřátelích (dává přednost šampionům) 3 energetické výboje, jež způsobí magické poškození. Schopnost lze seslat během 10 sekund až třikrát, než jí začne plynout přebíjecí doba.
MYTOLOGIE
Na rozdíl od ostatních lišek, které se potulují hvozdy jižní Ionie, cítila Ahri vždy zvláštní spojení s okolním magickým světem; spojení, jemuž však stále něco chybělo. Hluboko uvnitř cítila, že se narodila do špatného těla, a snila o tom, že se jednoho dne stane člověkem. Její touha se zdála být nesplnitelnou, dokud se jednou neocitla na místě, kde nedávno lidé svedli lítou bitvu. Byl to děsivý pohled. Kam až oko dohlédlo, leželi mrtví, zranění a umírající vojáci. K jednomu z nich ji to neodolatelně přitahovalo: k muži v dlouhém rouchu obklopenému slábnoucím magickým polem. Život z něj rychle vyprchával. Přiblížila se k němu; něco v ní se probudilo a přinutilo ji to natáhnout se k němu, dotknout se jej. Jeho životní síla se magicky přelila přímo do ní. Celou ji zaplavil opojný, neodolatelný pocit. Když opět nabyla vědomí, s potěšením zjistila, že se změnila. Hladká bílá srst jí zmizela a tělo měla dlouhé a štíhlé - jako u lidí, kteří leželi všude okolo.
Přestože měla nyní lidskou podobu, uvědomovala si, že přeměna ještě neproběhla úplně. Díky své prohnanosti se však dokázala snadno přizpůsobit lidským zvyklostem a svou nebývalou krásou očarovávala srdce nic netušících mužů. Jakmile propadli jejímu kouzlu, vysála z nich životní sílu. Tím, že požírala jejich touhy, se postupně blížila k naplnění svého snu, ale čím víc životů ukončila, tím silněji se v ní probouzel podivný pocit lítosti. Začala pochybovat o správnosti činů, jež by jí v liščí podobě nijak netrápily. Došlo jí, že společně s lidskou duší si vytvořila i lidskou morálku, jejíž síle nedokáže vzdorovat. Ve snaze najít řešení se Ahri vydala do Válečného institutu, domovu nejnadanějších mágů Runeterry. Ti jí nabídli možnost, jak se stát kompletním člověkem, aniž by musela dál ubližovat ostatním: vstoupit do služeb Ligy legend.
'Milosrdenství je přepych, který si mohou dovolit jen lidé... A je to zároveň i jejich zodpovědnost.'
-- Ahri
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Ahri
Dynasty Ahri (975 RP)
Midnight Ahri (750 RP)
Foxfire Ahri (975 RP)
Popstar Ahri (975 RP)
Challenger Ahri (975 RP)

devítiocasá liška
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Mid
RP: 880
IP: 4800
SCHOPNOSTI
Ukradené esence (Passivka)

Pokaždé, když nějaké kouzlo zasáhne protivníka, Ukradené esence získají o stupeň navíc (max. 3 stupně za kouzlo). Po nasbírání 9 stupňů se Ahri příštím kouzlem vyléčí pokaždé, když zasáhne nepřítele.
Klamavé oko (Q)

Dosah: 880
Ahri vyšle a opět zpátky stáhne svou kouli, která způsobí magické poškození na cestě tam a přímé poškození na cestě zpět. Když koule mění svou pozici, získává Ahri bonus k rychlosti pohybu, jenž se postupně snižuje.
Cestou od sesilatele způsobuje magické poškození, při cestě zpět přímé poškození. Když koule mění svou pozici, získává Ahri bonus k rychlosti pohybu, jenž se postupně snižuje.
Plamínky (W)

Dosah: 700
Ahri vypustí tři plamínky, které se zaměří na blízké nepřátele a zaútočí na ně.
Vypustí tři plamínky, které se zaměří na nedaleké nepřátele (dávají přednost šampionům) a způsobí jim magické poškození. Nepřátelé zasaženi více plamínky utrpí z každého dalšího pouze 30 % původního poškození, maximálně však 0 bodů poškození jednomu nepříteli.
Okouzlení (E)

Dosah: 975
Ahri pošle polibek, který poškodí a okouzlí nepřítele, což jej přinutí vydat se pokojně jejím směrem.
Pošle polibek, který způsobí magické poškození a přiměje nepřítele, aby se bezbranně vydal směrem k Ahri.
Příval duší (R)

Dosah: 450
Ahri se vrhne kupředu a vypálí výboje esence, čímž poškodí 3 okolní nepřátele (především šampiony). Příval duší lze seslat až třikrát, než mu začne plynout přebíjecí doba.
Po krátkém zasprintování vystřelí po nedalekých nepřátelích (dává přednost šampionům) 3 energetické výboje, jež způsobí magické poškození. Schopnost lze seslat během 10 sekund až třikrát, než jí začne plynout přebíjecí doba.
MYTOLOGIE
Na rozdíl od ostatních lišek, které se potulují hvozdy jižní Ionie, cítila Ahri vždy zvláštní spojení s okolním magickým světem; spojení, jemuž však stále něco chybělo. Hluboko uvnitř cítila, že se narodila do špatného těla, a snila o tom, že se jednoho dne stane člověkem. Její touha se zdála být nesplnitelnou, dokud se jednou neocitla na místě, kde nedávno lidé svedli lítou bitvu. Byl to děsivý pohled. Kam až oko dohlédlo, leželi mrtví, zranění a umírající vojáci. K jednomu z nich ji to neodolatelně přitahovalo: k muži v dlouhém rouchu obklopenému slábnoucím magickým polem. Život z něj rychle vyprchával. Přiblížila se k němu; něco v ní se probudilo a přinutilo ji to natáhnout se k němu, dotknout se jej. Jeho životní síla se magicky přelila přímo do ní. Celou ji zaplavil opojný, neodolatelný pocit. Když opět nabyla vědomí, s potěšením zjistila, že se změnila. Hladká bílá srst jí zmizela a tělo měla dlouhé a štíhlé - jako u lidí, kteří leželi všude okolo.
Přestože měla nyní lidskou podobu, uvědomovala si, že přeměna ještě neproběhla úplně. Díky své prohnanosti se však dokázala snadno přizpůsobit lidským zvyklostem a svou nebývalou krásou očarovávala srdce nic netušících mužů. Jakmile propadli jejímu kouzlu, vysála z nich životní sílu. Tím, že požírala jejich touhy, se postupně blížila k naplnění svého snu, ale čím víc životů ukončila, tím silněji se v ní probouzel podivný pocit lítosti. Začala pochybovat o správnosti činů, jež by jí v liščí podobě nijak netrápily. Došlo jí, že společně s lidskou duší si vytvořila i lidskou morálku, jejíž síle nedokáže vzdorovat. Ve snaze najít řešení se Ahri vydala do Válečného institutu, domovu nejnadanějších mágů Runeterry. Ti jí nabídli možnost, jak se stát kompletním člověkem, aniž by musela dál ubližovat ostatním: vstoupit do služeb Ligy legend.
'Milosrdenství je přepych, který si mohou dovolit jen lidé... A je to zároveň i jejich zodpovědnost.'
-- Ahri
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Ahri
Dynasty Ahri (975 RP)
Midnight Ahri (750 RP)
Foxfire Ahri (975 RP)
Popstar Ahri (975 RP)
Challenger Ahri (975 RP)
-
Sarmi - Mistr
- Příspěvky: 536
- Registrován: 30 led 2013, 15:18
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků