Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

aim_apache

Příspěvekod Architekt » 29 lis 2015, 00:56

Jméno Mapy: aim_apache
Vlastník: Architekt_LP
Vlastní Modely/WADy/Soundy: Ne

BSP:http://ulozto.cz/xV1VKztR/aim-apache-bsp
RMF:http://ulozto.cz/xqAdKEu4/aim-apache-rmf

První mapa.... :)
Uživatelský avatar
Architekt
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 2
Registrován: 06 čer 2015, 16:20

aim_apache

od Rumcajz » 29 lis 2015, 00:56

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: aim_apache

Příspěvekod stargate » 29 lis 2015, 14:23

Ahoj, na první mapu to vypadá hodně dobře. Máš smysl pro detail (ty dveře s rozhlasem a vrtulník). Z tebe něco bude, avšak bez chyb to není :). Nevím, jestli je to záměr, ale ta střecha je podivně postavená. Ventilace bych dal o něco výše a hlavně bych zvětšil mapu. hráč má velmi omezený prostor pro pohyb (záměr?). Light entity nahraď jedním light_enviroment (k vůli sky). Jinak se mi mapa líbí (čekal jsem strohou krychli s několika bednama :D)
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: aim_apache

Příspěvekod Architekt » 29 lis 2015, 21:15

stargate píše:Ahoj, na první mapu to vypadá hodně dobře. Máš smysl pro detail (ty dveře s rozhlasem a vrtulník). Z tebe něco bude, avšak bez chyb to není :). Nevím, jestli je to záměr, ale ta střecha je podivně postavená. Ventilace bych dal o něco výše a hlavně bych zvětšil mapu. hráč má velmi omezený prostor pro pohyb (záměr?). Light entity nahraď jedním light_enviroment (k vůli sky). Jinak se mi mapa líbí (čekal jsem strohou krychli s několika bednama :D)


1.Ta střecha je spike,potom jsem to naduplikoval a ořízl
2.Ventilace jsem tam dole měl kvůli důvodu, když skočíš na bednu a potom na to světlo jseš na tý ventilaci,tam je 99 HEček(v druhé verzi ventilace uš není)
3.Mapa je malá, to je pravda

Díky, že smi ohodnotil mapu
Uživatelský avatar
Architekt
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 2
Registrován: 06 čer 2015, 16:20

Re: aim_apache

Příspěvekod stargate » 30 lis 2015, 20:34

Ahoj, věcem, jako spike se vyhýbej. Všechno dělej přes Vertex tool a Clipping tool.
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: aim_apache

Příspěvekod ToxicPro » 24 úno 2016, 20:54

Ahoj příště by to chtělo dodat nějaké screeny ;) .. každopádně pokud je to opravdu tvá první mapa tak na první mapu je to celkem dobré :) První mapa je vždy základ do začátků pokud by ses dál chtěl rozvíjet v mappování :) a podle toho jestli sis na své první mapě dal záležet , budou podle toho vypadat i ty ostatní ;) já osobně to beru jako koníček :) každopádně mapa je na první velice dobrá :) dobrá práce ;) jen tak dál
EX GTA Support ( * 23.7 2015 - + 6.4 2016 )
EX CS 1.6 Mapper ( * 27.2 2016 - + 6.4 2016)
EX Redaktor ( * 5.3 2016 - + 6.4 2016)
EX TF HLSA + Developer ( *10.4 2016 - +19.6 2016 )
MC Admin + EM ( *02.6 2016 - +19.6 2016)
CANADY
Uživatelský avatar
ToxicPro
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 104
Registrován: 06 dub 2014, 09:47
Bydliště: Praha


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků