• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Akademie 1v1 arény
Nick ve hře: Foxer
Nick na fóru: WolkOfWafow
Odkaz na steam profil: http://steamcommunity.com/id/Laska780/
Věk: 19 Let
Steam ID: STEAM_0:0:151261039
Odkaz na váš HLstats:
Sekce na kterou chci akademika: Aim ( 1v1 arény )
Proč chci akademika: Jednoznačně, chci se zapojit do podpory od hekru, nadávek a trollingu, at už je to od ClownFish po spam chatu. Chci se stát akademike, né protože chci hneda administátora,ale abych měl tu jistotu že tu žádost o admin práva nepromrhám tím, že si hned budu žádat o admin práva. Chci se trochu poučit z menších chyb který jsem udělal jako menší ještě za starý dobrý 1.6. Ted když už mám ten rozum, mohu si toho dovolit trošku víc. Samozdřejmě chci nahlašovat hráče, aby si uvědomi svou chybi stejně jako já. Chci se později stát administrátorem.
Něco o mně: Ahoj, volám sa jakub, je mi 18 let, bydlím v České Republice, pracuji jako PC Technik v Brně, sem vyučený Automechanik & Technik PC čily Aiták. Mám domov v blízku Brna, mám 2 ségry jedna je chytrá druhá trochu jiná
... ( Smaozdrejmě sranda obě su v pohodě ! xD... ) Čo sa týče mého volného času tak ten trávím na PC , TS, CSGO,CS 1.6 Vlastně to je všetko v sobě. Dále se rád koukám na seriály, spíše kapitolové, neř sériové, koukám hlavně na Teorie Velkého třesku, protože je to trochu tak nák komedie, a rád koukám i na Fotbalov zápasy, fandím Bohemce.
Moje prohřešky na GS nebo jinde: Na tohmle SteamID samozdřejmě že né. Je to nový acc.
Nick na fóru: WolkOfWafow
Odkaz na steam profil: http://steamcommunity.com/id/Laska780/
Věk: 19 Let
Steam ID: STEAM_0:0:151261039
Odkaz na váš HLstats:
Sekce na kterou chci akademika: Aim ( 1v1 arény )