• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] ArSur | Survival | Admin
Dobrý den,
1| Na serveru se jmenuji ArSur
2| Je mi 18 let.
3| Originální MC mám.
4| Ne
5| Ne
6| +-3 hodiny
7| Žádné
8| Žádné
9| Jmenuji se Michal a je mi 18 let. Studuji na gymnáziu v Praze. Po škole i po práci se nejraději odreagovávám nejrůznějšími aktivitami, mezi kterými patří samozřejmě i minecraft. Nějaké další podrobnosti o mně bych když tak sdělil soukromě.
10| Proč právě já? No... S řízením serveru mám dlouholeté zkušenosti. Začínal jsem jako Helper, později jako OP na jednom serveru. (Nechci psát název kvůli reklamě samozřejmě, soukromě Vám však mohu sdělit více.) Každopádně byste měli vědět, že ten server bývával velmi uznávaný a oblíbený. Dnes bohužel nefunguje, kvůli majiteli, který se... No tak trochu zbláznil. Zkušenosti s příkazy mám a s worldeditem také. Přece jen jsem už to mohl skoro dotáhnout na Admina, ale to je vedlejší. Lidi na serveru jsem si vždy dokázal zkrotit, když dělali něco, co by dělat neměli. Samozřejmě nějakým novým příkazům a dalšímu se po případě rád přiučím. Myslím si, že jsem velmi vhodný adept na post Admina, i přesto že jsem na Vašem serveru celkem krátce ještě, to se však může změnit. Budu rád za nějakou odezvu. Nejlépe samozřejmě kladnou!
Děkuji za přečtení a za zvážení.
ArSur
1| Na serveru se jmenuji ArSur
2| Je mi 18 let.
3| Originální MC mám.
4| Ne
5| Ne
6| +-3 hodiny
7| Žádné
8| Žádné
9| Jmenuji se Michal a je mi 18 let. Studuji na gymnáziu v Praze. Po škole i po práci se nejraději odreagovávám nejrůznějšími aktivitami, mezi kterými patří samozřejmě i minecraft. Nějaké další podrobnosti o mně bych když tak sdělil soukromě.