Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] awp_2fort

Příspěvekod Abit » 02 pro 2014, 09:44

Autor: Abit
Jmeno mapy: awp_2fort
Herni mod: AWP
Kvalita mapy: nic moc, je to AWP mapa
Slovo autora: Awp mapa zalozena na TF2 mape ctf_2fort, ktera je mexi hraci oblibena. Tak jsem si rekl, ze z ni kus udelam i sem. Vzpomenul jsem si, kolik je tam sniperu, takze se ted muzete vzit do jejich kuze.
Popis mapy: 2 budovy proti sobe. Uprostred mostek pres vodu (na nem jedinem je buyzone).
Vlastni textury/modely/sprity/zvuky: pouze textury (vkompilovane)
Screenshoty
Download:
- Uloz.to
- Mega.co.nz
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

[*P] awp_2fort

od Rumcajz » 02 pro 2014, 09:44

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod lukick » 02 pro 2014, 09:58

Mapa je zrobená pekne. Pekne premyslené veci (tie budovy, mostik, šachta a voda). Super nápad. :)

2 Veci čo som si všimol:
pri vyberu CT/T sa pozerám do steny.
textura vody: je to tak schválne, alebo? Mohol si skusiť predlžiť tu chodbovú vodu a odsledovať či aj potom by to tak robilo (vlny). Na oboch strán.
http://i.nahraj.to/f/Qdi.jpg
!_kempa_! lukick *KOHI*
lukick
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2013, 15:24

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod Abit » 02 pro 2014, 11:05

lukick píše:Mapa je zrobená pekne. Pekne premyslené veci (tie budovy, mostik, šachta a voda). Super nápad. :)

2 Veci čo som si všimol:
pri vyberu CT/T sa pozerám do steny.
textura vody: je to tak schválne, alebo? Mohol si skusiť predlžiť tu chodbovú vodu a odsledovať či aj potom by to tak robilo (vlny). Na oboch strán.
http://i.nahraj.to/f/Qdi.jpg


O te vode vim, ale to je bug CSka, protoze na jinych mapach mi to funguje. Spawnu jeste poresim + tam pridam kamery.
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod lukick » 02 pro 2014, 11:27

Si aspoň mohol skúsiť predlžiť tu vodu v chodbách či by to robilo aj potom. :)
-----> smerom k tej hlbšej vode. :P

+ si môžeš všimnúť, že na jail_rats dole v šachte je ten isty problém z vodou. :)
!_kempa_! lukick *KOHI*
lukick
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2013, 15:24

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod Abit » 03 pro 2014, 22:40

Upravil jsem mapu a aktualizoval jsem odkazy.
Zpozdeni, protoze jsem mel hrozne zasekany prohlizec a az ted jsem restartoval PC.
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod lukick » 04 pro 2014, 14:25

Čo konkretne si upravil? .. :)
!_kempa_! lukick *KOHI*
lukick
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2013, 15:24

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod Abit » 04 pro 2014, 16:42

Priblizny seznam uprav:
- otocen pohled T po spawnu (pri kopirovani CT a otaceni se neotocil v nastaveni entit)
- pridana kamera
- vodu jsem sloucil na jednu (je to skupina brushu prevedena na jednu spolecnou entitu)

PS: nepodarilo se mi zjistit, cim byl ten bug vody, ale ted to funguje (viz. bod 3)
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod lukick » 04 pro 2014, 17:17

Ta voda ma dvojite dno? http://nahraj.to/g/j4G
Keď to inak opraviť nešlo nevadí, len sa pýtam aj takto to je dobré opravené. :)
!_kempa_! lukick *KOHI*
lukick
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2013, 15:24

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod Abit » 04 pro 2014, 18:36

Toho jsem si vsiml uz pri testovani a reseni jsou nasledujici:
- nechat dvojite dno
- vratit to do puvodniho s rezem
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod lukick » 04 pro 2014, 19:16

Nemalo by to vadiť si myslím. Ten rez tiež nevadil len som ti dal možnosť, ako to ešte môžeš skúsiť opraviť.
To dvojite dno by nemalo tiež vadiť, takže super opravené, super mapa. :)
!_kempa_! lukick *KOHI*
lukick
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2013, 15:24

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod Luther » 04 pro 2014, 20:16

Abit píše:...vodu jsem sloucil na jednu (je to skupina brushu prevedena na jednu spolecnou entitu)

PS: nepodarilo se mi zjistit, cim byl ten bug vody, ale ted to funguje (viz. bod 3)


I když se zdá, že už tam není, tak stále je ten přechod mezi brushy vidět, navíc teď se do toho přidalo to další dno. :) Je zvláštní a vypadá to i nepěkně. Podle mě je to způsobeno způsobem "vybrushování" té vody. Buď tam máš úplně malinkatou mezírku od toho dna (což ale nevypadá, protože při skoku tou dírou do vody mi to nic neubere a ubralo by mě to jinak) a nebo jsou ty brushe zle/divně/záhadně/atd. vytvořeny. ;)

Jinak jsem rád, že jsi mapu obohatil o kameru, která mapě přidá plusové body. :) Sám jsi jejich nedostatek u několika map hodnotil jako zápor. :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] awp_2fort

Příspěvekod datnessX » 08 led 2015, 23:05

Zajímavá mapa. Skybox a dřevo tam sedí. Mostík vklidu. Možná ale na awp málo prostoru na skrytí.

Hodnocení: | **** |
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků