• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]Basebuilder New (Záujem o admina) vAnIsHx
Nick: vAnIsHx
Rád by som si požiadal o práva na servery Basebuilder new.
Nick v hre: vAnIsHx
Nick na fore: rudolfvanya
Nick na steame: Nuromx
Vek: 21
Steam ID: STEAM_0:0:515029503
Profil na fore: ucp.php
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=375519
Mal som nejaké bany alebo prehrešky? :
Takto žiadne vážne bany som nedostal. tak občas som si rád zanadával ( tak 1 až 2 bany 10 minutové)a raz som dostal 2 Round bany na basebuilder za menšiu dohodu. Hlavné je že som sa poučil a nezopakuje sa to. (Maximálne doma pred pc sám pre seba trošku zahreším
)
Niečo o sebe:
Tak ahojte som Rudolf a pochádzam zo Slovenska presnejšie Banská Bystrica a jej okolie. Rád športujem hlavne hokej (Hrávam u nás na dedine s kamarátmi
). Bohužial školu som vychodil tak som musel nastúpiť do práce.Pracujem ako automechanik a vo voľnom čase okrem športu si sadnem rád na pivko
ááále keĎ sa mi nič nechce hrávam basebuilder a zabávam sa s chlapcami veľmi rád
(Skoro furt
).
Prečo chcem biť admin na Basebuildery (Gamesites) ? :
Rád by som pomáhal hráčom ktorý majú príklad problém nie len z basebuilderom priamo v hre ale aj výkon a atď .Samozrejme aj adminom ktorý príklad nestíhajú alebo nevidia čo sa deje na serveroch. Predsa každý má len dve oči a nevidí všetko
.Som tu prakticky stále..Rád vymýšľam aj dáke zlepšenia na serveroch myslím si že moja fantázia až tak stará není
Ďakujem za váš názor či mi už Admina schálite alebo nie.
By vAnIsHx
Rád by som si požiadal o práva na servery Basebuilder new.
Nick v hre: vAnIsHx
Nick na fore: rudolfvanya
Nick na steame: Nuromx
Vek: 21
Steam ID: STEAM_0:0:515029503
Profil na fore: ucp.php
Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/ ... yer=375519
Mal som nejaké bany alebo prehrešky? :