• Stránka 1 z 1
[Přijat] BaseBuilder / Red3ull
Ahojte, vítam vás u mojej žiadosti o prijatie do admin teamu, tak poďme na to!
Nick v hre : Red3ull
Profil na fórum : Klik
Vek : 18 rokov
Steam nick : Red3ull
Steam ID : STEAM_0:1:70220341
Hlstats : Klik
Moje bany
Aktuálne, ani za posledné 2 roky som žiadny ban nedostal.
Niečo o mne
Ahoj volám sa Milan, mám 18 rokov. Žijem na Slovensku presnejšie v Banskobystrickom kraji. Študujem tretím rokom na strednej škole presnejšie na Strednej Priemyselnej Škole Jozefa Murgaša odbor elektrotechnik. Svoj voľný čas trávim všelijako buď s kamarátmi, alebo s frajerkou, rodinou. Ďalej sa venujem koníčkom ako sú futbal, hokej, hokejbal alebo leňošenie pri telke ale to najhlavnejšie som spachtoš!
Moja minulosť
Ako bývali admin som pôsobil v dosť vela sekciach (Publik, Jine, Jailbreak, Jump, Furien).
Vždy som odišiel lebo ma to nebavilo, alebo nebol čas. Povedal som si že už sa nevrátim k adminovaniu, ale dlho mi to nevydržalo a som tu zas.
Ďakujem za prečítanie mojej žiadosti.
PS: Jedná sa o napísanie novej žiadosti z dôvodu vymazania starej.. Zrejme sa niekto nudil
Nick v hre : Red3ull
Profil na fórum : Klik
Vek : 18 rokov
Steam nick : Red3ull
Steam ID : STEAM_0:1:70220341
Hlstats : Klik
Moje bany
Aktuálne, ani za posledné 2 roky som žiadny ban nedostal.
Niečo o mne
Ahoj volám sa Milan, mám 18 rokov. Žijem na Slovensku presnejšie v Banskobystrickom kraji. Študujem tretím rokom na strednej škole presnejšie na Strednej Priemyselnej Škole Jozefa Murgaša odbor elektrotechnik. Svoj voľný čas trávim všelijako buď s kamarátmi, alebo s frajerkou, rodinou. Ďalej sa venujem koníčkom ako sú futbal, hokej, hokejbal alebo leňošenie pri telke ale to najhlavnejšie som spachtoš!

Moja minulosť
Ako bývali admin som pôsobil v dosť vela sekciach (Publik, Jine, Jailbreak, Jump, Furien).
Vždy som odišiel lebo ma to nebavilo, alebo nebol čas. Povedal som si že už sa nevrátim k adminovaniu, ale dlho mi to nevydržalo a som tu zas.