Sekce určená pro tvorbu map do hry CS2.

[*P] bhop_sneaky

Příspěvekod ScRaFy » 29 říj 2016, 11:23

Název mapy : bhop_sneaky
Mód: CS:GO bhop
Autor: ScRaFy
Popis mapy: Mapa je nastavená pro 32 hráčů (pokud by se zvyšovali sloty) , podporuje autoBhop . Pokud hráč stojí na bloku tak ho to neteleportuje , na mapě jsou ,,3 stage"
Na mapě je taky nastavená zbraň P250 + Nůž
*Mapa určená hlavně na rychlost/a na XP bodů :)

Odkaz: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=789188006 *(Vím mapa je amatérská :) )

Screen:
1 Stage : http://jpeg.cz/obrazek/ebbG
2 Stage : http://jpeg.cz/obrazek/ebbi
3 Stage : http://jpeg.cz/obrazek/ebbA
My Steam Profile https://steamdb.info/calculator/76561198079806662/
  • Worth: $1998 ($535 with sales)
  • Games owned: 266
  • Games not played: 135 (51%)
  • Hours on record: 3,975.3h
Uživatelský avatar
ScRaFy
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 95
Registrován: 02 bře 2016, 16:29
Bydliště: Praha 9 Černý Most Bryksova 775

[*P] bhop_sneaky

od Rumcajz » 29 říj 2016, 11:23

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Praha 9 Černý Most Bryksova 775

Re: bhop_sneaky

Příspěvekod polskasila » 29 říj 2016, 16:52 VIP

Čau, mapa je docela fajn, ale zdá se mi trochu krátká (přidal bych ještě tak aspoň 2 stage), většina hráčů totiž nebhopuje moc na čas / XP, takže by je celkem rychle omrzela (můj názor).
Jinak jsem si všiml, že na konci mapy máš místo FINISH napsáno FINIHS :) A ještě bych přidal trochu světla (celkově light_environment, nebo by stačilo světlo na začátek stages - na spawnu je docela tma). Poslední rada - vyměň 16 spawnů za CT (16 na 16 bude mnohem lepší pro server).

luk27official :)
187
Uživatelský avatar
polskasila
CS:GO HLSA
CS:GO HLSA
 
Příspěvky: 2367
Registrován: 01 úno 2015, 10:35
Bydliště: /id/luk27official

Re: bhop_sneaky

Příspěvekod ScRaFy » 29 říj 2016, 17:11

Ohledně FINIHS :D jsem si všiml já sám , a bohužel ať dám uložit jako , uložit pak publikovat znova mapu :D nevím proč ale v SDK mam vpohodě napsáno FINISH :D ale prostě na mapě je FINIHS

A ohledně 16CT / 16T jsem se poradil s adminem a prej se nastavuje , protože já znám jenom jeden příkaz do console a to je aby spojenci nenaráželi do sebe , jenže jak to udělaj CT a T :D a tak jsem se nechal poradit a řekl mi že se to dělá na serveru , takže ať to tam klidně dám těch 16CT a 16T
My Steam Profile https://steamdb.info/calculator/76561198079806662/
  • Worth: $1998 ($535 with sales)
  • Games owned: 266
  • Games not played: 135 (51%)
  • Hours on record: 3,975.3h
Uživatelský avatar
ScRaFy
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 95
Registrován: 02 bře 2016, 16:29
Bydliště: Praha 9 Černý Most Bryksova 775


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků