Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Bong//Jump

Příspěvekod DejsitenBONG » 23 úno 2022, 13:29

Nick na serveru: -BoNg
SID: STEAM_1:0:435228300
Sekce, na které chci práva: Jump
Věk: 19 let :geek:
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=74539
Bany, které jsem dostal (kdekoliv na GS): Když chci najít bany tak mi to háže error, ale vím že v minulosti jsem měl jeden max 2 krátke mute bany na jeailbreaku cca 2 roky zpátky(hádám že to nejde najít protože tam jsou data jen do listopadu), to jsem tady začínal takže jsem si dovoloval :D, káždopádně už se to určitě nestane :) :mrgreen:
Něco o mně: Jsem David, je mi 19 let, stále studuju, rád cvičím, sportuju a ve volném čase hraju CS:GO (stručné :D)
Proč právě já: Protože díky mým zkušenostem si myslím že bych nejen mohl kárat neposlušné hráce ale i k tomu aby byl server hrávanější, dát vám pár napadů ktere by mohly byt fajn atd.
Zkušenosti s CS:GO: 12000 hodin :D 4 roky hraní, na gamesites 40 dní čistého času
Případné poznámky: Budu rád když si to někdo alespoň přečte, Díky :)
DejsitenBONG
Amatér
Amatér

[Z] Bong//Jump

od Rumcajz » 23 úno 2022, 13:29

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Bong//Jump

Příspěvekod M1kizzek » 23 úno 2022, 13:39

Cus

Proč právě já: Protože díky mým zkušenostem si myslím že bych nejen mohl kárat neposlušné hráce ale i k tomu aby byl server hrávanější, dát vám pár napadů ktere by mohly byt fajn atd

Od tve posledni zadosti se nic nezmenilo pokud chces vazne pomoc serveru tak bys to mel taky nejak ukazat nemas zadne PP od te doby co si byl zamitnut a take nemuzeme zapomenout na toto videjko https://streamable.com/ovle1d kde si vylozene hrace nabadal at delaj bordel abys mel admina

Pokud mas zajem o prave budes to muset nejak dokazat takze bud aktivni davej PP a za mesic to muzes zkusit znovu

A priste posli prosim HLSstats z jumpu a ne z jailbreaku dekuji.

Prozatim zamitnuto.