Zde můžete najít rady a návody k LOLku.

[Vyriešené] Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 06 led 2017, 01:50

Mám Windows 10 a vždy po zvolení CHAMPIONA sa mi zapne klient a hneď aj vypne s bugsplatom, ako to mám vyriešiť? Skúšal som cez vlastnosti zmeniť kompatibilitu že program pracoval správne vo Windows 7, nepomohlo, skúšal som aj správca zariadení, display adapters, inovovať intel hd a AMD, alebo jednotlivo zakázať, stále nič.. Pomôžete?
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

[Vyriešené] Bugsplat

od Rumcajz » 06 led 2017, 01:50

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 06 led 2017, 08:21

Informácia že som dal nastaviť kompatibilitu na režim Windows 7 je vlastne zbytočná, keďže ja som Lolko nevyskúšal na windows 7/8, stiahol som si ho a prvýkrát vyskúšal až na win10
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

Re: Bugsplat

Příspěvekod xSlayee » 06 led 2017, 09:10

Čau, nemyslím si že to bude v tom ale môžeme to skúsiť, keď máš nový klient tak si ho zmeň na starý.
Zmeníš ho takto -> https://ctrlv.cz/YM8W

Stačí len aby si na to klikol a budeš mať starý klient.
Keď to nepomôže určite sem napíš.

e.Haxo: Mám ešte 1 radu.
Otvor si: Počítač -> Lokálny disk (C:) -> Riot Games -> League of Legends -> RADS - solutions -> lol_game_client_sln -> releases -> a vymaž si tam tú jedinú zložku čo tam máš (Celú !)
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Re: Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 06 led 2017, 09:37

Ahojte, v prvom rade ďakujem za rady, lenže klient bol starý, neupdatoval som, skúsil som vymazať zložku v release a stále nič.. Vkuse mi po zapnutí loading screenu vyhodí pracovnú plochu s reconnect oknom a BugSplatom..
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

Re: Bugsplat

Příspěvekod xSlayee » 06 led 2017, 10:16

Skús toto video - https://www.youtube.com/watch?v=xyAv5QXfBSE
Každopádne keby to stále nefungovalo skúsime nájsť iné riešenie, poprípade by si musel ešte spraviť - Updatovať DirectX, ovladače grafickej karty, Windows update, preinštalovať hru.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Re: Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 06 led 2017, 11:19

Bohužial všetko čo si napísal som spravil, dokonca tým videom som začal.. :D Fakt len že posledná vec je to, že by to mohlo byť tým win10..
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

Re: Bugsplat

Příspěvekod xSlayee » 06 led 2017, 11:33

No neviem, neviem. Skús si nainštalovať toto - https://www.dll-files.com/bugsplat.dll.html
A keď už to nepomôže tak preinštaluj Windows alebo keď budeš hrať hru a vyhodí ti to tak vypni a zapni klienta.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Re: Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 06 led 2017, 11:51

Stále nič, dobre, idem na starý Windows.
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

Re: Bugsplat

Příspěvekod xSlayee » 06 led 2017, 12:21

Dobré, potom daj vedieť, ja sa ešte niekoho spýtam či nemal ten istý problém a poprípade ti sem hodím ešte nejaké rady.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Re: Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 08 led 2017, 10:33

Nič.. Ani po preinštalovaní..
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

Re: Bugsplat

Příspěvekod xSlayee » 08 led 2017, 12:08

•BugSplat je chyba, která se odvíjí od Vašich PC systémů, tudíž pro ni neexistuje obecné funkční řešení, ale přesto můžete zkusit: updatovat DirectX, ovladače grafické karty, Microsoft Dot NET Frameworky, Windows Update, přeinstalovat hru
•Pokud chyba přetrvává, obraťte se na podporu a k žádosti o radu připojte i výpis z DxDiag

Ako je písané hore: ,,BugSplat je chyba, která se odvíjí od Vašich PC systémů, tudíž pro ni neexistuje obecné funkční řešení,,
Takže skús ešte niektoré s týchto riešení - updatovat DirectX, ovladače grafické karty, Microsoft Dot NET Frameworky, Windows Update, přeinstalovat hru
Keď ti ani to nepomôže obráť sa na LOL podporu - http://boards.eune.leagueoflegends.com/ ... -a-podpora
Potom tu máš jeden link ktorý by ti mohol pomôcť - https://support.riotgames.com/hc/cs/art ... on-windows - Máš tam aj návody ako čo máš spraviť len musíš kliknuť na jednotlivé políčka.
Keby má niekto z LOL supportov alebo aj hráčov nejakú radu tak ju sem môžete kľudné napísať.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Re: Bugsplat

Příspěvekod Azraelik » 08 led 2017, 12:09

Ahoj, rád bych se pokusil pomoct napíšu ti sem pár věcí co by jsi mohl zkusit a mohlo by to i pomoci.

1) Zkus aktualizovat ovladače ke grafické kartě
2) Aktualizuj DirectX
3) Nainstaluj .Net Framework 3.5
4) Zkus opravit soubory v clientu

Pokud by jsi si nevěděl rady jak jednotlivé věci udělat, tak ti ovšem pomůžu.
Uživatelský avatar
Azraelik
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 64
Registrován: 29 lis 2016, 15:24
Bydliště: Velká Bíteš

Re: Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 08 led 2017, 14:16

Spravil som všetko, ale že všetko, dobre nehajte to tak, kúpim si nový ntb :D
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

Re: Bugsplat

Příspěvekod Azraelik » 08 led 2017, 14:33

Zkoušel jsi popřípadě i dát všechno nastavení na nejnižší, myslím tím kvalitu stínu, kvalitu postav, textury apod. Jaký máš notebook? Splňuješ alespoň minimální požadavky ?
Uživatelský avatar
Azraelik
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 64
Registrován: 29 lis 2016, 15:24
Bydliště: Velká Bíteš

Re: Bugsplat

Příspěvekod AdmireYou » 08 led 2017, 17:26

Mne tú hru ani nezapne do hry, ani nenačíta..
Do NOT be jelaous, just admire YOURSELF!

JB #4 [ExtraVIP] AdmireYou
Uživatelský avatar
AdmireYou
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 42
Registrován: 27 pro 2016, 16:18

Další

Zpět na Rady a návody

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků