Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
[pc] C#
Cau, nemuzu prijit na to, proc mi bot neodpovida, kdyz mu napisu na Steamu. Je napsany v C#.
Kod:
Dik za radu jak to spravit.
Kod:
- Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using SteamKit2;
namespace tutorialbot
{
class Program
{
static string user, pass;
static SteamClient steamClient;
static CallbackManager manager;
static SteamUser steamUser;
static bool isRunning = false;
static SteamFriends steamFriends;
static void Main(string[] args)
{
Console.Title = "Bot";
Console.WriteLine("CTRL+C ukonci program.");
Console.Write("Jmeno: ");
user = Console.ReadLine();
Console.Write("Heslo: ");
pass = Console.ReadLine();
SteamLogIn();
}
static void SteamLogIn()
{
steamClient = new SteamClient();
manager = new CallbackManager(steamClient);
steamUser = steamClient.GetHandler<SteamUser>();
steamFriends = steamClient.GetHandler<SteamFriends>();
manager.Subscribe<SteamClient.ConnectedCallback>(OnConnected);
manager.Subscribe<SteamUser.LoggedOnCallback>(OnLoggedOn);
manager.Subscribe<SteamFriends.FriendMsgCallback>(OnChatMessage);
isRunning = true;
Console.WriteLine("Prihlasuji ke Steamu...\n");
steamClient.Connect();
while (isRunning)
{
manager.RunWaitCallbacks(TimeSpan.FromSeconds(1));
}
Console.ReadKey();
}
static void OnConnected(SteamClient.ConnectedCallback callback)
{
if (callback.Result != EResult.OK)
{
Console.WriteLine("Neni mozne se pripojit ke Steamu kvuli {0}", callback.Result);
isRunning = false;
return;
}
Console.WriteLine("Pripojen ke Steamu. \nPrihlasuji ucet {0}...\n", user);
steamUser.LogOn(new SteamUser.LogOnDetails
{
Username = user,
Password = pass,
});
}
static void OnLoggedOn(SteamUser.LoggedOnCallback callback)
{
if (callback.Result == EResult.AccountLogonDenied)
{
Console.WriteLine("Tento ucet ma ochranu SteamGuard.");
return;
}
if (callback.Result != EResult.OK)
{
Console.WriteLine("Nelze se prihlasit ke Steamu kvuli {0}\n", callback);
isRunning = false;
return;
}
Console.WriteLine("{0} uspesne prihlasen !", user);
steamFriends.SetPersonaState(EPersonaState.Snooze);
steamFriends.SetPersonaName("luk27official_bot");
Console.ReadKey();
}
static void OnChatMessage(SteamFriends.FriendMsgCallback callback)
{
if(callback.EntryType == EChatEntryType.ChatMsg)
steamFriends.SendChatMessage(callback.Sender, EChatEntryType.ChatMsg, "test");
}
}
}
Dik za radu jak to spravit.
187
-
polskasila - CS:GO HLSA
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 01 úno 2015, 10:35
Re: C#
Zdravím.
Vlož nějaké Callbacky pro debuggování a jenom se podívej který z nich neodpovídá.
PS: Nepoužívej na psaní botů C# je to hrozně náročné a těžko se tam hledají chyby já osobně používám jak na idlování tak i na bota Steam NodeJS je to nejjednodušší program a přesně stavěný na to.
Přeji hezký den.
Vlož nějaké Callbacky pro debuggování a jenom se podívej který z nich neodpovídá.
PS: Nepoužívej na psaní botů C# je to hrozně náročné a těžko se tam hledají chyby já osobně používám jak na idlování tak i na bota Steam NodeJS je to nejjednodušší program a přesně stavěný na to.
Přeji hezký den.

-
Taygete - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2214
- Registrován: 22 dub 2014, 16:55
Re: C#
Vlikett píše:Zdravím.
Vlož nějaké Callbacky pro debuggování a jenom se podívej který z nich neodpovídá.
PS: Nepoužívej na psaní botů C# je to hrozně náročné a těžko se tam hledají chyby já osobně používám jak na idlování tak i na bota Steam NodeJS je to nejjednodušší program a přesně stavěný na to.
Přeji hezký den.
ok dík zkusim to pres ten NodeJS tohle mi nevyresil ani autor SteamKitu

187
-
polskasila - CS:GO HLSA
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 01 úno 2015, 10:35
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků