• Stránka 1 z 1
[P] CallMeJohny / Jailbreak
Nick na serveru: CallMeJohny
SID: STEAM_0:1:225388621
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16, za chvíli 17
Mé HlStats: Hlstats
Bany, které jsem dostal: Žádné
Něco o mně: Ahoj, jmenuji se Honza, je mi 16 let a bydlím v Moravskoslezském kraji. Nyní studuji na gymnáziu v Ostravě, kde s největší pravděpodobností i zůstanu. Ve svém volném čase hlavně hraju hry, dělám si úkoly popřípadě sleduji streamy, videa nebo netflix. Další mé koníčky jsou airsoft a občas si i zacvičím nebo zajdu ven.
Proč právě já: Myslím si, že jsem klidný hráč a situace se nesnažím nijak hrotit a když už něco někdo udělá špatně, tak ho chci hlavně poučit. Dále si myslím, že pravidla umím velice dobře, protože také pomáhám některým hráčům s pravidly, s otázkami apod. Také si myslím, že mne dost hráčů zná a dokonce i spousta adminů. Do CT moc nechodím, protože jsem hlavně pomalý a nikdy to nestihnu. Ale když už to stihnu, tak se snažím tu hru co nejvíce zpříjemnit. Takže dělám originální atrakce, žertuji s nimi atd. Prostě aby si ti hráči užívali hraní. Jako Admin bych chtěl hlavně dohlížet na chod serveru, zamezit ostatním kazit hru, ale také hlavně poučovat nové hráče.
Zkušenosti s CS:GO: Sice mám na CSGO přes 1500 hodin, ale jsem křivý jako můj milovaný bratranec Bašta. Občas se mi zadaří a něco i trefím, ale není to pořád.
Na jailbreakách mám dohromady přes 700 hodin (počítám i hexmanii) a nabral jsem tolik zkušeností a rad, že už asi nepotkám nic nového. Potkal jsem tolik hráčů, které jsem si ohromně oblíbil a těch hráčů je čím dál víc. Gamesites je prostě jedna velká rodina a byl bych moc rád, kdybych zde byl adminem.
Případné poznámky: Tentokrát už to musí vyjít
https://ctrlv.cz/fCBC
SID: STEAM_0:1:225388621
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 16, za chvíli 17
Mé HlStats: Hlstats
Bany, které jsem dostal: Žádné