• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Calvin Klein 3.0 / Žádost
Nick na serveru: Calvin Klein
SID: STEAM_0:0:35092372
Sekce, na které chci práva: JB
Věk: 18 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=3264
Bany, které jsem dostal: Rok a půl dozadu jsem obdržel Permaban od Aweeho.
Něco o mně: Zdravím všechny administrátory a čtenáře, mé jméno je Leon ale přezdívají mi [K]alvin. Je mi 18 let a bydlím se svými rodiči a mladší sestrou (12) v Praze. Studuji grafický design a internetové média nyní třetího ročníku. Jsem člověk co rád pracuje v týmu a komunikuje. Na JB dohromady účinkuji 5 let, na GS kolem 3 roků. Na Gamesites mám opravdu dlouhou historii co se táhla až na TF2. Avšak aktivně hraji pouze JB na CS:GO, kde hraji od prvního dne spuštění modu. Velice se orientuji v chodu hry a jeho pravidlech.
Proč právě já: Chtěl bych se vrátit do postu admina, abych opět mohl dělat to co mě baví. Chtěl bych sám udržovat klid a chod serveru bez pomoci ostatních, tím myslím abych nemusel spamovat adminy na steamu. Navíc mi chybí kluci z A-Teamu. Naše milované servery miluju a i přes moje zrušení mám zájem se podílet na vývoji portálu a být členem týmu.
Zkušenosti s CS:GO: Obrovské.
Případné poznámky: Moje aktivita za měsíc Prosinec je výrazně vyšší, bohužel se už smazaly dny v HLSTATS, které byly nejpočetnější v počtu nahraných hodin na začátku měsíce. Někoho málo jsem nahlásil ale upřímně bych mohl podat lepší výkon, přes Vánoce jsem to tolik nehrotil,
Děkuji za verdikt a snad se rozhodnete správně i přes to že jsem zklamal Gusťu
,
Calvin Klein.
SID: STEAM_0:0:35092372
Sekce, na které chci práva: JB
Věk: 18 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=3264
Bany, které jsem dostal: Rok a půl dozadu jsem obdržel Permaban od Aweeho.