Vše ohledně kategorie serverů: CTF Servery

Re: Capture The Flags - nápady

Příspěvekod zima » 11 srp 2015, 09:47

Peor píše:Príkaz /hp, doplnilo by to hráčovi HP za tak 35-40 adrenalínu, ak sa healuje u vlajky trvá to dosť veľa času a takto by to bolo podľa mňa oveľa jednoduchšie. Tú regeneráciu by som zrušil, nepríde mi to ako veľmi výnosná vec


Vlajka má svoje výhody aj nevýhody. Nevýhody plynu hlavne z nerozvážnosti a porušovania pravidiel.
To už som odbočil -> k hp-čkam; vip a evip hráči majú neuveriteľné výhody a ďalšiu by som im rozhodne nedával. (za adrenalín)

Následne to vidím takto:
1 - Hráč bez vip si veľakrát nemôže dovoliť kúpiť lepšiu zbraň a keď mu niekde padne m4 je šťastný ako blcha; ide sa hneď zregenerovať. Mno a adrenalín väčšinou nemá - do 100 nazbiera max 2-3x za mapu. (potrebuje napr. 20 killov do 100 adrenalínu)

2 - už vidím ako by (všeobecne) hráči dávali mfk na spawne a veselo sa pri tom regenerovali (za 40) ...

3 - pri 100 adrenalíne tú možnosť máš, len nie je tak promptná.

(mfk - v zmysle v rozpore s plnením povinností módu)
ADMIN CS ALL CTF & PC SUPPORT & GO SUPPORT
Uživatelský avatar
zima
Mistr Yoda
Mistr Yoda
 
Příspěvky: 2065
Registrován: 24 led 2013, 09:15

Re: Capture The Flags - nápady

od Rumcajz » 11 srp 2015, 09:47

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod UnyversaL » 04 úno 2016, 17:23 VIP

Zdravím, napadlo mě přidat do Adrenalin menu přidat "Neomezeno nábojů" za adrenalin. :-)
Také bych se chtěl zeptat proč byla odstraněná mapa de_cobblestone, nebyla vůbec špatná :-)
Uživatelský avatar
UnyversaL
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 633
Registrován: 31 říj 2015, 01:03

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod ReXy » 15 úno 2016, 20:07 VIP

Ahoj chtěl bych se jenom zeptat jestli by jste nedali mapu de_mirage je to celkem dobrá mapa vklidu čistá tak bych to bral :D
předem dík :D
Mužeš mít buď výsledky nebo výmluvy. Nemůžeš mít obojí.
Love what you do, do what you love.
Uživatelský avatar
ReXy
CS 1.6 CheatHunter
CS 1.6 CheatHunter
 
Příspěvky: 2557
Registrován: 13 dub 2015, 12:12
Bydliště: Pandora

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod Cobretti » 26 dub 2016, 00:12

Co se týče map, máme v plánu nějaké přidat. Otázkou však zůstává, zda-li se budou hrát, když drtivá většina hráčů chce hrát a neustále hraje 4 - 5 map stále dokola.
Některé lidi bych liskal 24h denně plus v noci.
Uživatelský avatar
Cobretti
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 888
Registrován: 08 čer 2013, 14:24
Bydliště: Terárium, džungle a CTF :)

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod cernymax » 27 kvě 2016, 06:53

Fajn by byl napis na zádech nick,jméno.
Uživatelský avatar
cernymax
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 5
Registrován: 25 bře 2016, 20:12
Bydliště: Brno

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod Vasmenx » 30 kvě 2016, 09:36 VIP

cernymax píše:Fajn by byl napis na zádech nick,jméno.


Tady nejsi na hokeji nebo fotbale. A další věc je, že je to zbytečné, neuskutečnitelné a nikdo ti to neschválí.

Hezký den přeje
Vasmenx
:)
ExCS:GO HLSA - Aim
Ex CS:GO CheatHunter

ExCs 1.6 CheatHunter
CS 1.6 Admin

Majitel: Evip Jb#3; Evip Dust#5; VIP SW#1

Prostě legenda...
:P
Uživatelský avatar
Vasmenx
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 501
Registrován: 28 pro 2015, 19:14
Bydliště: Praha

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod dolik » 17 čer 2016, 10:27

Smažte už konečně mapu eldorado. Je to spíše aimová mapa a ctf se tam nedá hrát. Jen pro ty kdo se zakempí s awp nebo scoutem.
Uživatelský avatar
dolik
Pokročilý
Pokročilý
 
Příspěvky: 64
Registrován: 26 led 2013, 21:06

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod UnyversaL » 16 srp 2016, 15:52 VIP

dolik píše:Smažte už konečně mapu eldorado. Je to spíše aimová mapa a ctf se tam nedá hrát. Jen pro ty kdo se zakempí s awp nebo scoutem.


Je to jedna z nejhranějších map na CTF, myslíš si, že by ji jen tak odebrali? :)
Uživatelský avatar
UnyversaL
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 633
Registrován: 31 říj 2015, 01:03

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod WOMANIZER » 20 srp 2016, 20:05

Ocenil by som keby sa pri healovani namiesto 1 HP pridavali rovno 3 HP aspon by hraci nekempili pri flagach.... casto je to aj otravne ked mas 10 hp a cakas tam minutu a priletia 2 hecka a si mrtvy ale mas zas 5 HP....

+nebolo by odveci ak by sa dali pri flage nakupovat naboje
AllEyezOnMe
Uživatelský avatar
WOMANIZER
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 186
Registrován: 27 črc 2016, 22:23

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod Swensi » 25 pro 2018, 17:04

Ahojte práve som sa registroval len preto aby som upozornil na to že by bolo vhodné doplniť nové mapy min de_astec a de_train niekedy sa hrali čítal som aj diskusiu z minula kde sa kompetentný obhaľovaľ že mapy sú také aké hráči najčastejšie hrajú. No tak asi tažko zvolím inú mapu keď to nieje možné. Niekedy tieto mapy poli a bolo to fajn a De_astec sa hral dosť často a je to fajn mapa tak nechápem a kde je problém a by tam ta mapa bola veď buď si ju hráci votnu alebo nie už je to fakt nuda stále to iste dookola s pozdravom zatiaľ váš verný hráč SWENSL.
Swensi
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 3
Registrován: 25 pro 2018, 16:54

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod Swensi » 25 pro 2018, 17:16

a to že chcú hráť hráči 4-5 mapy dookola je blbosť nemajú inú možnosť bolo by vhodné pridať tých máp aj viac min 5 stalé to ide dookola fakt to je nuda niekedy sa mi nechce hrať už ani a to že by tam bolo map viac veď hráči si votnú to čo chce väčšina tak kde je problém že by ich tam bolo viac. a po pridaní pozrite si štatistiku potom čo sa bude hrať či tie nové alebo staré aby to nebolo tak že tie staré zapadnú prachom lebo už ich mame fakt dosť nieže ich potom zase zmažete že sa niečo za týždeň hralo len 20 krát proste mala by tam byť možnosť voľby vždy po dlšom čase si hráči radi zahrajú aj tu mapu čo ich predtým nudila PEACE
Swensi
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 3
Registrován: 25 pro 2018, 16:54

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod KaKtuS156 » 01 led 2019, 14:40

Zdravím,

So zmenou map poolu plne súhlasím
Viem, že mapy boli, sú a vždy budú témou na dlhé večeri ale nedá sa mi nevyjadriť k momentálnym mapám.
Ako vyzerajú mapy na CTF : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1674/h ... me=cstrike

Z momentálnych 13 aktívnych máp sa ctf_Magma_ absolútne nehrá. Hráči majú na ňu negatívny názor, čo svedčí aj o počte zvolení tejto mapy.

Ak hráčov neomrzeli "dustky", je na serveri viac ako 5 hráčov, pravdepodobne sa mapy de_nuke a de_nuke_2006 nebudú hrať.

Mapa cs_italy sa hráva dosť často, no má problém so spawnkillom. Vžime sa do kože CT. K vlajke sa dostanete len cez apartmány, kde to obľubujú T. Je z nich predsa výborný výhľad na CT spawn.

Mapa de_dust4ever2 má podobný problém, tiež 1 cesta, ktorá sa na rozdiel od cs_italy dá blokovať laser mínami.

Mapa de_eldorado. U tejto mapy sa hráči delia na 2 tábory - áno/nie. Preto táto mapa bude vždy hraná a nezapadne prachom ako iné. Hráčom, ktorí ju nechcú hrať najviac vadí kemp, ktorý je na tejto mape podporovaný niekoľkými super miestami. Lepšie povedané, nehrá sa na nej na vlajky ale na rank !

Mapy de_dust2, de_blue, de_aztlan a de_inferno sú z môjho pohľadu najviac vyrovnané pre obe strany.

Ostali nám 3 mapy :
de_dust, ktorá po dávnejších zmenách položení vlajok je rozhodne viac vyrovnaná ale úprimne, je to T mapa.
de_dust_castle, mapa kde jediné čo mi vadí, sú vežičky. Položíte ich pred T vlajku a máte killy isté.
de_cpl_mill je mapa, ktorá nie je obľúbená ani nenávidená komunitou, vlajky sú ok, taký zlatý stred

Co tím chtěl básnik říct ?
Na mape cs_italy by sa mohla zmeniť poloha T flagy ( napr. sem https://prnt.sc/m1u9jy )

Na mape de_dust4ever2 tiež a to pre obe strany ( návrh pre T : https://prnt.sc/m1utmj pre CT : https://prnt.sc/m1ubrz )

Na mape de_dust_castle by som uvítal zakázanie vežičiek. Rovnako ako pri cs_italy laser miny alebo de_eldorado smoke.

Mapy ctf_Magma_, de_nuke a de_nuke_2006 ( pokojne aj de_eldorado ) zameniť za iné mapy. Ako tu kolega spomínal de_aztec alebo de_train. Pokojne aj niečo nové ako de_mirage, de_tuscan alebo de_torn

Osobne si myslím, že za pokus by to stálo a hráči určite privítajú zmenu :)
KaKtuS156
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 19
Registrován: 25 bře 2015, 15:08

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod zima » 02 led 2019, 12:26

KaKtuS156 píše:...


Vieš, na ctf sa hrajú mapy upravené s "klasického publicu". Mno a tu to budeš mať vždy tak, že čím viac hráčov danú mapu pozná tým máš viac kladných názorov v jej prospech.

Mno a na klasickom Pube vedú de_inferno, de_nuke, de_mirage, de_cpl_mill, de_aztec. Samozrejme pri hre na vlajky už nie každá z týchto máp je tak dobre hrateľná.

S tou magmou a mirage máš asi pravdu. No naopak práve nuke a eldorado by som nezatracoval.
ADMIN CS ALL CTF & PC SUPPORT & GO SUPPORT
Uživatelský avatar
zima
Mistr Yoda
Mistr Yoda
 
Příspěvky: 2065
Registrován: 24 led 2013, 09:15

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod Izmael » 02 led 2019, 13:56 VIP

Ahoj,

jsou tam mapy, které se hrají nejvíce, Dwandy na to má statistiky dle čehož usuzuje. Pokud se magma skutečně nebude hrát, Dwandy ji zas odebere.

Co se týče změn umístění vlajek, myslím, že teď to je v pohodě, ale i přesto děkuji za nápady.
Šerif
Asistent Šefredaktora

Obrázek
Uživatelský avatar
Izmael
CS 1.6 Admin
CS 1.6 Admin
 
Příspěvky: 2616
Registrován: 27 bře 2015, 23:55

Re: Capture The Flag - Nápady

Příspěvekod CEmentOS » 28 led 2019, 06:07

Zdravím. Kaktus to napsal celkem dobře, ale kvůli tomu tu nejsem. I já bych rád přispěl do debaty o změnách.

1. Rozšířil bych počet map k nominování. Ne těch, z kterých se 2 minuty před koncem vybírá (naopak, tam bych snížil počet na 4-5, k čemu 6 najednou?), ale zkrátka jen větší výběr. Že se některé nehrají? A v čem je ten faktický problém? Možná mi něco ušlo, ale nevím, proč by jich nemohlo být víc. Dal jsem si trochu práce, a koukal jsem se na mapy, které se na CTF kdysi hrály, nebo které se hrají (hrály) na klasických módech, a které by podle mě byly vyhovující. Přičemž jsem shledal hned 10 map, které by klidně mohly být přidány. Konkrétněji: Train, Cbble, Sunny, Mirage, Piranesi (už hrané); Plaka, Russka, Tuscan, Rotterdam, Hell (nové). Ano, ty nové jsou kromě Rotterdamu malé, ale pokud by se dobře umístily vlajky, dalo by se k vlajkám jít několika způsoby, aniž by se muselo přes spawny, nebo nějak tvrdě kempit, a hra by měla spád.

2. S tím bych spojil i můj návrh některé mapy přece jen zrušit, pokud by se celkový počet nemohl navýšit. Magma je opravdu mapa o ničem. Mám zkušenosti, že když už ji hráči odhlasují, tak většina krátce poté odejde, a ti, co zůstanou, většinou jen čekají na limit 10 ti minut, než mohou mapu změnit. Pak je tu Eldorado, které trefně popsal právě Kaktus. Ti, co chtějí hrát CTF mód se vším všudy, tu trpí, a ti, co si honí rank (ego), z toho mají dobrý den. Když už by měla být mapa podobného charakteru, raději bych vrátil Westwood, než Eldorado. Přijde mi zkrátka lepší. Pak jsou tu málo hrané Nuky. Buď bych jeden ubral, a nebo bych právě přidal Hell (upravené Inferno). Mapy jsou to dobré, ale u klasického Nuku je problém s tím, kde se vlajky nachází. Nuke 06 má to řešení mnohem lepší, a také proto se tam spawnkill jede mnohem méně. U "klasického" Nuke bych posunul CT vlajku za červenou bednu (kompromis...), a T vlajku bych když nic jiného prostě kousek posunul. Buď až ke stěně stavby, kde by se T mohli krýt, a nebyli terčem z 2, nebo i 3 stran najednou; a nebo více na jednu z těch cest (spíše tu dlouhou, ovšem pak by vzdálenost mezi vlajkami byla poměrně malá).

Poslední mapa, která mi opravdu vadí, je D4ever2. Ta mapa je vlastně dobrá, a je to víc můj problém, a problém spawnkillu, než čehokoliv jiného. Problém je, že i změny navrhované Kaktusem nic nevyřeší. Zkrátka by ty mapy byly před spawny, a dalo by se tam přímo koukat, a počkat si (někteří hráči to s radostí dělají). Jediné řešení, které v tom všem vidím, je mírně posunout obě vlajky - CT vlajku o pár kroků na tu úzkou cestu (pole léčení bych zvětšil na ten cíp, kde se CT mohou schovat nahoře), čímž by se zvýšila šance T na sebrání vlajky; a ze stejného důvodu bych T vlajku dal doprostřed schodů, se stejným rozšířením pole léčení. Naopak bych ale nepřidával Torn. Tu mapu také znám, a pro CTF mód mi nepřijde jako vhodná.

3. Tenhle bod jsem chtěl také rozvést, ale to by bylo na dlouho. Souvisí se změnami vlajek na některých mapách, což jsem započal v předchozím bodu. Italy a Dust bych třeba rozhodně nechal, ale také si myslím, že umístění vlajek není dobré... víc bych řešil asi s vývojáři soukromě, než se tady dohadoval a rozebíral to.

4. Pravidla a charakteristické rysy CTF módu. Jsou nedostatečná, a adminům to při to všem, co dovoluje i nedovoluje tenhle mód neobyčejně komplikuje práci. Pravidla asi budu řešit v jiném bodu, ale tohle se jich zkrátka také dotýká. Souhlasím s tím, že by uzdravování (alespoň u vlastní vlajky) mělo být o něco rychlejší. 2-4 HP naráz by bylo naprosto dostačující.

Zavedl bych něco, co by znemožňovalo se pohybovat po spawnech, když se tam zrovna nenachází soupeřova vlajka. Respektive pro obě situace, pokud by to přišlo vývojářům jako moc radikální změna. Nejprve mě napadlo, jako na AS mapách pro T, že by se v těch lokalitách nemohl soupeř pohybovat vůbec. Ale to by ten mód zničilo. Výborný kompromis vidím v tom, co má CTF proti kempu. 4s na některých místech, a následné ubírání HP. U spawnů bych to prodloužil na 5-6 vteřin, a následný odpočet 10 HP s každou vteřinou navíc. Dále bych s tímto spojil používání neviditelnosti. Po vypršení limitu 5-6 vteřin by zkrátka dotyčný na spawnu byl znovu vidět, ať už by měl ještě adrenalin, nebo ne. Pokud by to bylo příliš kruté, pozastavil bych pro tu dobu odpočet adrenalinu. Tohle by sice znevýhodnilo hráče, kteří se obětují pro záchranu vlajek, ale ta doba mi přijde přiměřená a dostačující na to, aby to buď zvládli, nebo ne. Stejně by tou dobou už byli odhalení... Každému hráči bych pak na spawnu po určité době neaktivity (jen pokud neudělal nějaký pohyb po narození) buď přidal ochranu (úplnou, nebo alespoň snížené dmg od soupeře), nebo ho prostě po 2 minutách (zvýšil bych na 5) vyhodil ze serveru. Pokud by se pohyboval nebo střílel, měl by to normální.

S camp metrem bych upravil ještě jednu věc. Zaprvé, na ostatních místech bych zvýšil odpočet HP, který to jednorázově ubírá, na 5-10 HP. Zároveň bych těch oblastí na některých mapách pár přidal, a to opět hlavně na místech, kde se dá z dálky odstřelovat hráče na spawnech.

5. S tím souvisí trestání přestupků. Zaprvé, což ale myslím, že na Gamesites nepůjde - změnit možnost nutnosti nahrávání hráče, co páchá přestupek. Proč nemůže mít Gamesites HLTV, a hráči nemohou jen adminům dodat informaci o mapě a přesné době, kdy se tomu tak stalo? I adminům by to ulehčilo spoustu práce při spectování, a mohli by si mnohem více zahrát. Jen by u rozhodování strávili o nějakou minutku více, než by našli přesné okamžiky, kde je provinění průkazné.

Za druhé, to trestání by mělo být vesměs tvrdší. Proč nutnost na všechno tolik upozorňovat? Kdo si dá říct, tomu stačí 1, maximálně 2 napomenutí. Pak bych už kickoval, popřípadě dával kratší bany. Co se týče nadávání, to bych naopak řešil méně. Někteří admini místo aby řešili princip a vznik samotných problémů, zabývají se pouze na první pohled viditelnými důsledky - nadáváním. To nikdy nic nevyřeší, jen to naštve už naštvané hráče, kteří buď odejdou, a nebo pro příště mají o důvod navíc patřit mezi "šlechtu", která nedělá, co dělat má, ale přesně toto trestání je ještě více zvýhodňuje. Já bych bany na chat zrušil třeba úplně, nebo při vytrvalém a nepřiměřeném chování dal ban jeden, a to větší (hodinový/celodenní).

Největší absurdita je ale možnost kupování si "unbanu". Ano, chápu, že se může stát, že je někdo odsouzen neprávem. A souhlasím, že každý by měl mít druhou šanci, včetně možnosti si ten unban koupit. ALE! 1x budiž, 2x maximálně. Ne, že opět někteří, co mají peníze na rozdávání, si budou hrát dle vlastních pravidel. Zároveň by unban měl stát více peněz, aby si to dotyčný příště rozmyslel. Pravidla tu přece nejsou od toho, aby platila jen pro některé (to by se mohlo rovnou vše zrušit).

6. VIP problém. Copak nikdo nechápe, že to rozděluje komunitu hráčů, a dává to výhody těm, kterým to rodiče nebo výplatní páska zaplatí? Vždyť hráči by nezávisle na svých možnostech měli mít rovné podmínky. Ano, možná by to znevýhodnilo nezkušené nebo slabé hráče, ale nemyslím si to. Dnes má na CTF serverech opravdu spoustu hráčů VIP. Ale stále jich i hodně VIP nemá, a nikdy mít nebude (včetně mě). Nejdřív mě štval počet HP, které VIP hráč může mít. Ale myslím, že jsou horší věci. Například vyšší rychlost, a s tím společný "bunny hop", který jim to umožňuje. Strašně to stěžuje možnost je zabít, nebo zastavit při ukradení vlajky. S tím by se mělo něco dělat. A možnost získávat killy za něco, co absolutně nespadá pod hráčský skill - věže a miny. Buď toto zrušit, nebo zmenšit ten dosah, co to může způsobit. Věž by neměla brát zabitému adrenalin a peníze, když už nic jiného! A mina by neměla zabít, jen například ubrat 60HP (a časem ztrácet sílu, jak to jinak má). Jako by nestačila nerovnost vydělávání peněz a adrenalinu, která je také absurdní...

Poslední věc. CTF mód, a má bomby v menu? Dobrá, pro konkrétní situaci bych je umožnil koupit a použít. Když mají týmy ukradené vlajky, a chtějí je získat zpět. Ale jinak ne. Pak toho zneužívají někteří s prominutím IDIOTI, kteří tím jen zabíjejí kohokoliv, a je jim to vlastně jedno, že kazí hru. Zároveň bych snížil buď efekt bomby, nebo bych zakázal možnost ji položit na spawn.

To je vše, snad jsem nikoho neunudil k smrti, a snad jsem dal návrhy, nad kterými se tu vývojáři nebo vlivní lidé zamyslí, a něco s tím provedou. Stav CTF serverů je nedobrý, a jakkoliv mám výhrady k adminům, tak souhlasím, že tohle všechno opravdu v určitých situacích nemohou se svými kompetencemi dostat pod kontrolu, což je jim NĚKDY vyčítáno neprávem.
CEmentOS
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 31
Registrován: 05 led 2019, 21:51

PředchozíDalší

Zpět na CTF Servery

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků