Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] chaz \ TTT

Příspěvekod chaaz » 19 zář 2021, 16:05

Nick na serveru:
chaz

SID:
STEAM_0:0:488208557

Sekce, na které chci práva:
TTT

Věk:
18

Mé HlStats:
https://bit.ly/2XsWdCW

Bany, které jsem dostal:
-

Něco o mně:
Jsem chaz, avšak mé osobní údaje nerad sděluji na veřejnost. Je mně 18 let a studuji IB Programme na soukromém gymnáziu PORG. Jsem velmi klidný, rázovitý a snažím se řešit problémy s klidem, nicméně někdy vybouchnu. Rád fotím a upravuji fotky (nejlépe Adobe programy, zvládnu to ale i na mobilu v Snapseedu:D), obchoduji s crypto, sportuji, dělám grafický design, kompozuji beaty (FL Studio>Ableton) nebo hraju hry; nejlépe CS, Trackmanii, WOT či další, hraju na klavír od sedmi let, na kytaru od třetí třídy a na flétnu bohužel také od třetí třídy kvůli střelenému třídnímu učiteli. Baví mě technika a IT, poněvadž od malička dělám něco s elektronikou. Dále mě baví práva a zeměpis. Miluji zvířátka, avšak žádný vegetarián nejsem; sežeru denně masa kolik se mně zachce.

Proč právě já:
Nesnesu, když je na TTT bordel v čase, kdy nikdo z a-teamu aktivní není a většina lidí; ghosterů a grieferů, si dělá co chce. Také cheatery nemá rád nikdo a já bych se o to ve volném čase postaral. Ty poznám, jelikož za lifespan cska jsem jich viděl nespočet a moc jim to schovat nejde. Na gamesites jsem aktivní každý den, tudíž si myslím, že by nebyl problém udržet pořádek v pravidlech a hratelnosti na serveru. Dále rád pomáhám novým hráčům na serveru nebo s čímkoliv, s čím si neví rady nebo má jakoukoliv otázku ohledně hry; pravidel, mapy etc. V poslední době jsem zahlédl dost nových hráčů, o nichž jsem ještě neslyšel, proto jsem se jim snažil pomoct jak v chatu, tak ve voice comms. Snažím se eliminovat všechny nadávky v chatu i ve voice, abych vyzněl lépe. Udělám vše proto, aby byl na TTT serveru pořádek a zábava!

Zkušenosti s CS:GO: