Příspěvků: 38
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
No, tak jsem tam dnes použil další textury a napsalo mi to opět error, ale tentokrá s bio.wad . Nemohou být nějak poškozené soubory ? :/
-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Neměly by, případně je stačí ověřit přes program Wally tak, že pokud se ti ve Wally otevřou, tak jsou v pořádku. Jinak kolik textur máš v VHE? Máš tam i ZHLT? Máš textury, které jsou nastavené v VHE, přidané i v csku?
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Reinstaloval jsem VHE a jelo to ok, udělal jsem jednu mapu a vše ok, ale jakmile se chci vrhnout na novou tak to opět nejede mapa lze udělat, ale nelze načíst nebo na ní hrát. Ale pokud se vrátím opěk k té původní (první) mapě tak jede vše tak jak má, ale jen na té jedné mapě...
-
PuSh - Pokročilý
- Příspěvky: 60
- Registrován: 23 led 2013, 16:02
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
PuSh - ale ten program, co mam já, nebyžaduje instalaci. Je to prostě ve složce a od tud se to spouští přes soubor .exe
VOLUMEcz - když vyhážu všechny soubory .wad, které tomu vadily tak mi to napíše zase chybu v ex.wad (nebo něčem podobným, co ale nikde nemam jako soubor)
Mám tam nahrané jak ZLTV, tak i nějaké další, celkem snad 7,8 .wad souborů.
VOLUMEcz - když vyhážu všechny soubory .wad, které tomu vadily tak mi to napíše zase chybu v ex.wad (nebo něčem podobným, co ale nikde nemam jako soubor)
Mám tam nahrané jak ZLTV, tak i nějaké další, celkem snad 7,8 .wad souborů.
-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Ano, to se neinstaluje, má chyba statně jsem to vypsal. Jednoduše ho smaž, a pak ho opět extrahuj a nastav a je to O.K 

-
PuSh - Pokročilý
- Příspěvky: 60
- Registrován: 23 led 2013, 16:02
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Stejný problém, zkusil jsemi z uložta stáhnout 3.4ku a furt to má stejný problém... :/
-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Z toho co čtu, může být problém tam, že to máš nastavené špatně a VHE to zpracovává pro jinou hru.
Zkontroluj si krok po kroku; cesty, zda jsou přístupné; zda máš normální textury
Zkontroluj si krok po kroku; cesty, zda jsou přístupné; zda máš normální textury
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Vyhodil jsem z "tools" ještě nějaké .wad soubory, překontroloval nastavení a nyní už mi to hlášku nehází. Jen se mi to v polovině sekne a spadne... Ještě budu koukat a dam vědět 

-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Když to spadne, napíše to něco? Popř. spadne to při nějaké daném úkonu?
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
No tak mi to dojde na 4, nebo 5 čárek u "Zakládám lokální server" ... pak to zmrzne a buď to spadne, nebo nereaguje a musí se CS ukončit přes zprávce procesů...
-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
A nějaký error, warning v kompilačním logu od posl. kompilace?
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Prosím 
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlcsg.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
Entering c:\program files\vhe\de_dust2_castle.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
52 brushes (totalling 312 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (4.73 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (6.59 seconds)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\halflife.wad
- Contains 22 used textures, 66.67 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\xeno.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (264 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\vhe\wady\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\de_airstrip.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\as_steel.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (86 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\cs_cbble.wad
- Contains 4 used textures, 12.12 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\cs_dust.wad
- Contains 2 used textures, 6.06 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\cs_havana.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (122 textures in wad)
added 12 additional animating textures.
Texture usage is at 1.03 mb (of 4.00 mb MAX)
14.98 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\biovirusmd\counter-strike"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlbsp.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\vhe\de_dust2_castle.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlrad.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\vhe\de_dust2_castle.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle.bsp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\biovirusmd\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_dust2_castle.bsp"
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle.pts" "C:\Program Files\Steam\steamapps\biovirusmd\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_dust2_castle.pts"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlvis.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\vhe\de_dust2_castle.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\BIOVIR~1\COUNTE~1\hl.exe
** Parameters: +map "de_dust2_castle" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlcsg.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
Entering c:\program files\vhe\de_dust2_castle.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
52 brushes (totalling 312 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (4.73 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (6.59 seconds)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\halflife.wad
- Contains 22 used textures, 66.67 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\xeno.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (264 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\vhe\wady\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\de_airstrip.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\as_steel.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (86 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\cs_cbble.wad
- Contains 4 used textures, 12.12 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\cs_dust.wad
- Contains 2 used textures, 6.06 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\vhe\wady\cs_havana.wad
- Contains 1 used texture, 3.03 percent of map (122 textures in wad)
added 12 additional animating textures.
Texture usage is at 1.03 mb (of 4.00 mb MAX)
14.98 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\biovirusmd\counter-strike"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlbsp.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\vhe\de_dust2_castle.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlrad.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\vhe\de_dust2_castle.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle.bsp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\biovirusmd\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_dust2_castle.bsp"
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle.pts" "C:\Program Files\Steam\steamapps\biovirusmd\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_dust2_castle.pts"
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\vhe\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\vhe\hlvis.exe "c:\program files\vhe\de_dust2_castle"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\vhe\de_dust2_castle.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\BIOVIR~1\COUNTE~1\hl.exe
** Parameters: +map "de_dust2_castle" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1
-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
stále problém v tom, že to nenalezá ty soubory. Zvolil jsi správné hlbsp, hlrad, hlvis soubory?
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Zkusil jsem to znovu přenastavit. Komplet všechno. I některý hodnoty, který byly už tak nastavené správně jsem přenastavil jinak a pak zpět. Beze změny.
Potom jsem zkusil ve složce VHE vytvořit podsložku hl_soubory a do ní jsem nahrál (hlbsp a podobně...), přenastavil a nic. Stejný problém.
Zítra ti sem hodím ss nastavení.
Potom jsem zkusil ve složce VHE vytvořit podsložku hl_soubory a do ní jsem nahrál (hlbsp a podobně...), přenastavil a nic. Stejný problém.
Zítra ti sem hodím ss nastavení.

-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Re: Chybí (asi) nějaký soubor...
Tak slibované ss nastavení:
Build program ---> http://2imgs.com/e41e0d27f4
Game configurations ---> http://2imgs.com/d72d3e14c7
Stačí akorát klepnout na obrázek a pak znovu pro přiblížení
...
Build program ---> http://2imgs.com/e41e0d27f4
Game configurations ---> http://2imgs.com/d72d3e14c7
Stačí akorát klepnout na obrázek a pak znovu pro přiblížení

-
virusMD - Profesionál
- Příspěvky: 682
- Registrován: 23 led 2013, 15:22
- Bydliště: České Budĕjovice
Příspěvků: 38
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků