Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Combat Surf

Příspěvekod JrBlade » 12 bře 2022, 16:19

Nick na serveru: Blade
SID: STEAM_0:1:454998401
Sekce, na které chci práva: Combat Surf
Věk: 19
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_189275 ... yer=104378
Bany, které jsem dostal https://banlist.gamesites.cz/csgo/jump/ ... Text=Blade
Tento ban jsem dostal za jak napsáno za /kill do konzole protože jsem potřeboval odejít a absolutně jsem nevěděl že nesmím dát kill když potřebuju pryč
Něco o mně:Jmenuji se Tomáš je mi 19 studuju obchodní a ekonomickou akademii. Pocházím z Moravy, snažím se věnovat věcem ohledně počítačů a naučim se něco co mi pomužu ohledně nich v budoucnu.

Proč právě já: Kdybych to měl napsat nějak rychle a stručně tak napíšu toto, dělal jsem admina na portalu ovc ale minulosti jsem ještě dělal admina na relaxgamingu a nexusu oba portáli už nejsou (ale mám stále kontakt na hl adminy a vedení tam pokud by jste si to chtěli ověřit) dělal jsem admin celkově tak 3-4roky dohromady a myslím si že vím co si mužu dovolit a co né a jak se chovat k lidem co jsou noví nebo porušují pravidla. Chtěl bych tady poprosit o práva protože když hraju na serveru tak opravdu nikdy fakt nikdy nevidím že by tam byl admin a když už chceme dát /report protože tam furt někdo cheatuje tak to napíše skoro 99% času že zádný admin není aktivní. Abych napsal taky něco k mojí minulosti tak se musím přiznat že když jsem byl admin na ovc tak jsem dostal ban když jsem byl admin za to že jsem cheatoval ale s tím jsem už dávno přestal a proto bych chtěl dostat nějakou šanci na tomto portálu protože fakt mám rád surfy ale je to opravdu nehratelné když tam jsem cheateři a žádný admin.

Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno něco přes 7-9K hodin a z toho tak 3-4K čistě na surfech proto mám zájem aby surf server fungoval alespon nějak normálně a hratelně.