Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
CS:GO | Surf Timer | Údržba
Zdravím,
chtěl bych tak nějak podebatovat o aktuálním stavu CS:GO Surf Timer serveru.
Jsou tady asi tři hlavní faktory, které aktuálně ovlivňují stav tohoto serveru:
- mapy
- body
- server, jakožto ta virtuální jednotka sama o sobě
Mapy
Co se týče map, je tu více věcí, o kterých bych chtěl diskutovat. Zaprvé počet map, který zůstává velice často na stejném počtu a zároveň na přidávání nových map nepracuje tolik lidí, respektive skoro nikdo, jelikož si zde očividně moc nevěříte a z tohoto důvodu je tak takto zpomalené. Zadruhé bych rád poukázal na to, že mnoho hráčů, kteří na serveru hráli ze serveru odešli, jelikož už neměli čeho dalšího dosáhnout. Jedná se většinou o lepší surfery, kteří už nemají takovou motivaci na serveru dále hrát. Bylo by proto možné či vhodné přidat i pár map, které nejsou pouze tier 1-3, ale tier 4+. Jednoduchým argumentem, proč přidat i takové mapy na tento server je to, že je server nastavený na 102.4 tick a to znamená, že je obecně jednodušší na tomto serveru surfovat než na serverech, které jedou na 64 tick.
Možné řešení:
- kontinuální přidávání map
- přidávání map s větší obtížností
- používat test server odděleně, kde by mohl někdo zónovat mapy
Body
Druhým hlavním problémem na serveru jsou body, které se podepisují na "Surf ranku". Mnoho lidí dosáhlo na pozice v žebříčku tak, že si přes challenge poslali nebo "vyhráli" body ať už od jiných hráčů, tak také například ze svým jiných účtů (jelikož je CS:GO zadarmo, není to složité). Dále se předělávají či opravují mapy a to mnohdy znamená, že se mapy/bonusy dají dojet rychleji nebo také pomaleji, tím vzniká další chyba v bodech, popř. v získávání bodů, jednoduše výhody/nevýhoda. Mnoho lidí nepoužívá !challenge k opravdovým závodům, nýbrž ke zmíněnému předávání bodů.
Možné řešení:
- resetovat body na celém serveru
- upravení challenge systému (zrušení challenge o body, nechat challenge pouze za 0 bodů, aby se mohlo reálně závodit)
Server
Já osobně nevím, jaký důraz se dává na kvalitu serverů, jakožto virtuálních jednotek, ale v poslední době se server nechová, tak jak by se kvalitní server chovat měl.
Server má aktuálně více nedostatků:
- VIP slot/y, které připojí hráče na server, ale až poté zjistí, že je slot rezervovaný a kicknou ho
- server se po každodenním restartu ne vždy správně načte (ckSurf plugin, pravděpodobně)
- mnoho lidí má problémy s lag spiky, které nastávají při připojování či odpojování hráčů (argument "špatný PC/internet není valid"
- server poměrně často spadne, buď se nenačte ckSurf nebo se vůbec nezapne server
Možné řešení:
- všeobecná údržba serveru
- zvážení lepší kvality serveru, pokud se jedná o nedostatečnou kvalitu serveru
- přepracování systému rezervování slotů pro VIP
- testování serveru bez custom modelů, které mohou působit zmíněné lag spiky
Dalším důvodem je váha, která se na server dává, které zároveň respektuji:
Vedení/Development/Mods nedávají velkou váhu na Surf Timer server.
-> Server není tak výdělečný, jako například Jailbreak servery.
-> Není výdělečný, protože si lidé nekupují VIP.
-> Lidé si nekupují VIP, protože k tomu nemají reálný důvod (není na serveru nic, co by je motivovalo ke koupi VIP).
Tímto se prostě a jednoduše zacyklil přístup Administrátorů k tomuto serveru, takže se nic extra neděje, co by pomohlo chodu právě tohoto serveru. Je pravděpodobné, že se nějakým způsobem Administrace snaží pracovat na serveru (i když to my, běžní hráči nevidíme). Řešením by bylo zainvestovat trochu do údržby tohoto serveru, opravit nějaké věci, přidat více nových map, popř. také obtížnějších.
Tímto bych chtěl rozběhnout diskuzi o aktuálním stavu Surf Timer serveru a zároveň trochu apelovat na vedení, které by reálně mohlo mít nějaký vliv na chod, nicméně respektuji jejich názor a rád si s vámi popovídám. Udržujte prosím diskuzi na nějaké úrovni a pokud bude možno, tak pište konstruktivní kritiku.
Díky a pěkný zbytek dne,
Maty.
chtěl bych tak nějak podebatovat o aktuálním stavu CS:GO Surf Timer serveru.
Jsou tady asi tři hlavní faktory, které aktuálně ovlivňují stav tohoto serveru:
- mapy
- body
- server, jakožto ta virtuální jednotka sama o sobě
Mapy
Co se týče map, je tu více věcí, o kterých bych chtěl diskutovat. Zaprvé počet map, který zůstává velice často na stejném počtu a zároveň na přidávání nových map nepracuje tolik lidí, respektive skoro nikdo, jelikož si zde očividně moc nevěříte a z tohoto důvodu je tak takto zpomalené. Zadruhé bych rád poukázal na to, že mnoho hráčů, kteří na serveru hráli ze serveru odešli, jelikož už neměli čeho dalšího dosáhnout. Jedná se většinou o lepší surfery, kteří už nemají takovou motivaci na serveru dále hrát. Bylo by proto možné či vhodné přidat i pár map, které nejsou pouze tier 1-3, ale tier 4+. Jednoduchým argumentem, proč přidat i takové mapy na tento server je to, že je server nastavený na 102.4 tick a to znamená, že je obecně jednodušší na tomto serveru surfovat než na serverech, které jedou na 64 tick.
Možné řešení:
- kontinuální přidávání map
- přidávání map s větší obtížností
- používat test server odděleně, kde by mohl někdo zónovat mapy
Body
Druhým hlavním problémem na serveru jsou body, které se podepisují na "Surf ranku". Mnoho lidí dosáhlo na pozice v žebříčku tak, že si přes challenge poslali nebo "vyhráli" body ať už od jiných hráčů, tak také například ze svým jiných účtů (jelikož je CS:GO zadarmo, není to složité). Dále se předělávají či opravují mapy a to mnohdy znamená, že se mapy/bonusy dají dojet rychleji nebo také pomaleji, tím vzniká další chyba v bodech, popř. v získávání bodů, jednoduše výhody/nevýhoda. Mnoho lidí nepoužívá !challenge k opravdovým závodům, nýbrž ke zmíněnému předávání bodů.
Možné řešení:
- resetovat body na celém serveru
- upravení challenge systému (zrušení challenge o body, nechat challenge pouze za 0 bodů, aby se mohlo reálně závodit)
Server
Já osobně nevím, jaký důraz se dává na kvalitu serverů, jakožto virtuálních jednotek, ale v poslední době se server nechová, tak jak by se kvalitní server chovat měl.
Server má aktuálně více nedostatků:
- VIP slot/y, které připojí hráče na server, ale až poté zjistí, že je slot rezervovaný a kicknou ho
- server se po každodenním restartu ne vždy správně načte (ckSurf plugin, pravděpodobně)
- mnoho lidí má problémy s lag spiky, které nastávají při připojování či odpojování hráčů (argument "špatný PC/internet není valid"
- server poměrně často spadne, buď se nenačte ckSurf nebo se vůbec nezapne server
Možné řešení:
- všeobecná údržba serveru
- zvážení lepší kvality serveru, pokud se jedná o nedostatečnou kvalitu serveru
- přepracování systému rezervování slotů pro VIP
- testování serveru bez custom modelů, které mohou působit zmíněné lag spiky
Dalším důvodem je váha, která se na server dává, které zároveň respektuji:
Vedení/Development/Mods nedávají velkou váhu na Surf Timer server.
-> Server není tak výdělečný, jako například Jailbreak servery.
-> Není výdělečný, protože si lidé nekupují VIP.
-> Lidé si nekupují VIP, protože k tomu nemají reálný důvod (není na serveru nic, co by je motivovalo ke koupi VIP).
Tímto se prostě a jednoduše zacyklil přístup Administrátorů k tomuto serveru, takže se nic extra neděje, co by pomohlo chodu právě tohoto serveru. Je pravděpodobné, že se nějakým způsobem Administrace snaží pracovat na serveru (i když to my, běžní hráči nevidíme). Řešením by bylo zainvestovat trochu do údržby tohoto serveru, opravit nějaké věci, přidat více nových map, popř. také obtížnějších.
Tímto bych chtěl rozběhnout diskuzi o aktuálním stavu Surf Timer serveru a zároveň trochu apelovat na vedení, které by reálně mohlo mít nějaký vliv na chod, nicméně respektuji jejich názor a rád si s vámi popovídám. Udržujte prosím diskuzi na nějaké úrovni a pokud bude možno, tak pište konstruktivní kritiku.
Díky a pěkný zbytek dne,
Maty.
-
JsemMaty - Pokročilý
- Příspěvky: 84
- Registrován: 11 lis 2015, 21:40
CS:GO | Surf Timer | Údržba
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: CS:GO | Surf Timer | Údržba
Ahoj, jsem rád za tvou zpětnou vazbu. Vysvětlím ti aspoň trochu, proč jsou věci tak, jak jsou.
Zresetování bodů je dobrý nápad, ale ne s nynějším nastavením serveru. Jak zmiňuješ, bylo by nutné buď challenge zrušit, nebo je omezit na např. 1 za mapu. Toto jistě proberu s SA/HLSA. A rovnou s tím přidat třeba 20-30 nových map.
Není pravda, že bychom na server kašlali, protože nevydělává. Jak jsem již psal výše, bylo by nejlepší celý plugin předělat, bohužel máme jen jednoho Yodu, ten je časově vytížený a předělat celý Surf není jen tak...
Výhod pro VIP je tam tolik, kolik je jen možné. Co dalšího bys tam třeba vymyslel?
Pokud si chceš raději pokecat, než psát slohovky, najdeš mě na TS (ts.gamesites.cz) v admin roomkách.
Jsem tam skoro pořád - Gustiksarapatka.
JsemMaty píše:Mapy
Co se týče map, je tu více věcí ...
- Nyní má zónování na starost SA/HLSA, bohužel do toho nejsou natolik zapáleni. Je to dlouhodobý problém, pokusím se začít zónovat i já a celkově to zlepšit. Testovací server, který je napojen na db, samozřejmě máme. Dávat přístup ale někomu cizímu je nereálné.
- Server jsme vytvářeli s tím, že tam chceme mít méně obtížné mapy a tak to i zůstane.
JsemMaty píše:Body
Druhým hlavním problémem na serveru jsou body ...
Zresetování bodů je dobrý nápad, ale ne s nynějším nastavením serveru. Jak zmiňuješ, bylo by nutné buď challenge zrušit, nebo je omezit na např. 1 za mapu. Toto jistě proberu s SA/HLSA. A rovnou s tím přidat třeba 20-30 nových map.
JsemMaty píše:Server
Server má aktuálně více nedostatků: ...
- VIP slot by se takto chovat neměl, pravděpodobně to bude způsobeno boty, co jsou na serveru
- O občasném nenačtení pluginu víme, bylo by nejlepší ho celý předělat a k tomu jsem zatím Yodu nedokopal. To by bylo řeším i pro údajné lag spiky.
- Server padal kvůli občasnému nedostatku místa na disku, snažili jsme se to nějak vyřešit, nakonec došlo jen ke zvýšení disku.
JsemMaty píše:Dalším důvodem je váha, která se na server dává, které zároveň respektuji:
Vedení/Development/Mods nedávají velkou váhu na Surf Timer server ...
Není pravda, že bychom na server kašlali, protože nevydělává. Jak jsem již psal výše, bylo by nejlepší celý plugin předělat, bohužel máme jen jednoho Yodu, ten je časově vytížený a předělat celý Surf není jen tak...
Výhod pro VIP je tam tolik, kolik je jen možné. Co dalšího bys tam třeba vymyslel?
Pokud si chceš raději pokecat, než psát slohovky, najdeš mě na TS (ts.gamesites.cz) v admin roomkách.
Jsem tam skoro pořád - Gustiksarapatka.
-
Gustik - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 2359
- Registrován: 23 led 2013, 15:34
Re: CS:GO | Surf Timer | Údržba
Na teamspeaku jsem tě nenašel, tak to zkusím nějak okomentovat sem..
Už teď jsou na serveru mapy, které se rozhodně neřadí do sekce "méně obtížné", které má začátečník i mírně pokročilý hráč problém dojet, zároveň ale slouží také jakou kvalitní zábava, pro ty, kteří už surfovat umí poměrně slušně. Jde také o to, že pokud si chcete udržet aktivní hráče na serveru, kteří se tam budou chtít vracet kvůli surfu, ne kvůli lidem, pak by bylo vhodné přidat nějaké složitější mapy. Jak už jsem také zmiňoval, server jede na 102.4 tick, to znamená, že je surfování mnohem jednodušší, takže by nemuselo být úplně špatné přidat třeba jenom 3 těžší mapy, které se zdaleka nebudou hrát pořád, protože si je budou volit jenom ti, kteří je znají a chtějí si je zkusit.
Tady jde spíš o to, co za výhody tam je a jak moc jsou to reálně výhody...
Aktuální výhody:
- rezervovaný slot (rozbitý)
- custom player model (téměř nepoužívaný, ?výhoda?)
- hlasování za dva (po testování velice pravděpodobně nefunguje)
- možnost požádat si o práva (může prakticky kdokoli, ?výhoda?)
- další výhody ?
Výhody - možné:
- rezervovaný slot (pokud se opraví)
- hlasování za dva (pokud se opraví)
- možnost používání commandů - !end, !nominate pouze pro VIP, možné další příkazy
- challenge o body - pokud se předělá challenge systém
- nechat custom player modely, ale opravit je tak, aby opravdu měly všechny textury a nebyly průhledné
Nebylo by lepší mít test server, který není přímo napojený na live server? Mohlo by se tam dělat mnohem více věcí a zároveň by mohlo vše fungovat mnohem rychleji (odezva maintenance na serveru).
Gustik píše:Server jsme vytvářeli s tím, že tam chceme mít méně obtížné mapy a tak to i zůstane.
Už teď jsou na serveru mapy, které se rozhodně neřadí do sekce "méně obtížné", které má začátečník i mírně pokročilý hráč problém dojet, zároveň ale slouží také jakou kvalitní zábava, pro ty, kteří už surfovat umí poměrně slušně. Jde také o to, že pokud si chcete udržet aktivní hráče na serveru, kteří se tam budou chtít vracet kvůli surfu, ne kvůli lidem, pak by bylo vhodné přidat nějaké složitější mapy. Jak už jsem také zmiňoval, server jede na 102.4 tick, to znamená, že je surfování mnohem jednodušší, takže by nemuselo být úplně špatné přidat třeba jenom 3 těžší mapy, které se zdaleka nebudou hrát pořád, protože si je budou volit jenom ti, kteří je znají a chtějí si je zkusit.
Gustik píše:Výhod pro VIP je tam tolik, kolik je jen možné.
Tady jde spíš o to, co za výhody tam je a jak moc jsou to reálně výhody...
Aktuální výhody:
- rezervovaný slot (rozbitý)
- custom player model (téměř nepoužívaný, ?výhoda?)
- hlasování za dva (po testování velice pravděpodobně nefunguje)
- možnost požádat si o práva (může prakticky kdokoli, ?výhoda?)
- další výhody ?
Výhody - možné:
- rezervovaný slot (pokud se opraví)
- hlasování za dva (pokud se opraví)
- možnost používání commandů - !end, !nominate pouze pro VIP, možné další příkazy
- challenge o body - pokud se předělá challenge systém
- nechat custom player modely, ale opravit je tak, aby opravdu měly všechny textury a nebyly průhledné
Gustik píše:Nyní má zónování na starost SA/HLSA, bohužel do toho nejsou natolik zapáleni. Je to dlouhodobý problém, pokusím se začít zónovat i já a celkově to zlepšit. Testovací server, který je napojen na db, samozřejmě máme. Dávat přístup ale někomu cizímu je nereálné.
Nebylo by lepší mít test server, který není přímo napojený na live server? Mohlo by se tam dělat mnohem více věcí a zároveň by mohlo vše fungovat mnohem rychleji (odezva maintenance na serveru).
-
JsemMaty - Pokročilý
- Příspěvky: 84
- Registrován: 11 lis 2015, 21:40
Re: CS:GO | Surf Timer | Údržba
EDIT:
!end VIP ROZHODNĚ nedávat, abuse map
!end VIP ROZHODNĚ nedávat, abuse map
-
JsemMaty - Pokročilý
- Příspěvky: 84
- Registrován: 11 lis 2015, 21:40
Re: CS:GO | Surf Timer | Údržba
EDIT:
Opět spadnul server.
Opět spadnul server.
-
JsemMaty - Pokročilý
- Příspěvky: 84
- Registrován: 11 lis 2015, 21:40
Re: CS:GO | Surf Timer | Údržba
Ahoj, kromě toho co Maty zmiňoval, jsou na surfu další problémy:
1) Nefunguje hlasování o novou mapu
Při hlasování je menu celkem broken: https://ctrlv.cz/931u - jelikož jsem na serveru nebyl delší dobu, všiml jsem si toho až teď. Jak dlouho problém trvá nevím...
Jinak kromě toho se občas stává, že když votování skončí, tak se mapa změní okamžitě. Normálně je votování, když je mapa 3 minuty před koncem, čas doběhne do 00:00 a pak se mapa klasicky změní.
2) Nefungující boti
Na nějakých mapách (z mého pohledu na většině map) nefungují boti na přehrávání rekordů. Někdy nefunguje bot jen na bonusech, někdy ani na mapě. Také se občas stane, že bot ze začátku funguje a třeba po 20 vteřinách se spectování přepne na jiného hráče a bot jede od začátku. Taky jsem viděl to, že se bot bugne na 5 vteřin do zdi, spectující nic nevidí a pak najednou vyletí ze stěny o kus dál.
Tohle potvrzuju - na jednom PC se mi to stávalo pravidelně, na druhém jsem to zatím nezpozoroval... Ovšem některým hráčům se to děje i nadále.
Když bude potřeba a budu mít aspoň trochu času, můžu pomoci se zónováním / testováním nových map.
1) Nefunguje hlasování o novou mapu
Při hlasování je menu celkem broken: https://ctrlv.cz/931u - jelikož jsem na serveru nebyl delší dobu, všiml jsem si toho až teď. Jak dlouho problém trvá nevím...
Jinak kromě toho se občas stává, že když votování skončí, tak se mapa změní okamžitě. Normálně je votování, když je mapa 3 minuty před koncem, čas doběhne do 00:00 a pak se mapa klasicky změní.
2) Nefungující boti
Na nějakých mapách (z mého pohledu na většině map) nefungují boti na přehrávání rekordů. Někdy nefunguje bot jen na bonusech, někdy ani na mapě. Také se občas stane, že bot ze začátku funguje a třeba po 20 vteřinách se spectování přepne na jiného hráče a bot jede od začátku. Taky jsem viděl to, že se bot bugne na 5 vteřin do zdi, spectující nic nevidí a pak najednou vyletí ze stěny o kus dál.
JsemMaty píše:mnoho lidí má problémy s lag spiky, které nastávají při připojování či odpojování hráčů (argument "špatný PC/internet není valid")
Tohle potvrzuju - na jednom PC se mi to stávalo pravidelně, na druhém jsem to zatím nezpozoroval... Ovšem některým hráčům se to děje i nadále.
Gustik píše:Nyní má zónování na starost SA/HLSA, bohužel do toho nejsou natolik zapáleni. Je to dlouhodobý problém, pokusím se začít zónovat i já a celkově to zlepšit. Testovací server, který je napojen na db, samozřejmě máme. Dávat přístup ale někomu cizímu je nereálné.
Když bude potřeba a budu mít aspoň trochu času, můžu pomoci se zónováním / testováním nových map.


-
Karmik66 - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2392
- Registrován: 16 dub 2014, 18:18
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků