Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
[*P] cs_palace
Název mapy: cs_palace
Mód:Call of Duty / Capture the Flag / Fun
Autor: UnyversaL
Popis mapy:
- - Mapa je symetrická, to znamená, že obě strany jsou naprosto stejné, takže zde nevzniká žádná výhoda pro jakýkoliv team.
- Mapa je jednoduchá a člověk se neztratí.
- Jsou tam použity i detaily, díky kterým může člověk unikout nebo vniknout do budovy protějšího teamu.
- Objekty jsou rozmístěné chytře, aby se nedokázalo střílet z větší dálky na místa, kde se spawnujou hráči nebo jsou třeba u vlajku, pokud se bavíme o CTF módu.
- Je to menší mapa, takže se hodí třeba i na mód Call of Duty nebo Fun server.
Link ke stažení: https://uloz.to/!fLYGsgpx3KFy/cs-palace-bsp
Uvítám jakékoliv připomínky a názory, které máte.
-
UnyversaL - Mistr
- Příspěvky: 633
- Registrován: 31 říj 2015, 01:03
[*P] cs_palace
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*H] cs_palace
Začnu prvním dojmem. Po narození se mě překvapilo, že mapa má poměrně dobré textury a je opravdu obrovská co se poměrů člověka a paláců týče. Následně jsem se rozhodla si mapu skrz na skrz projít. Cesty jsou dobré. Je super, že je tam opravdu víc cest, ale nevím proč, ale okna s provazy mi nešly rozbít. Mapu si umím představit za klidnějšího běhu CTF - to znamená zhruba za deseti lidí na serveru, 5v5. Neumím si představit mapu hrát na plném serveru, jelikož je vcelku maličká plochou, ale to je možná jen představa a realita by byla jiná. Mapu hodnotím kladně, myslím si, že by na serveru mohla i obstát.
Shrnutí:
Za mě dobrá práce, Dandee.
e. uny - Díky, ty okna ještě opravím a hodím tu nový soubor.
e. uny - Opraveno a přidán nový link - smazán také prostřední strom kvůli chybě -
Shrnutí:
- + hodně cest
+ vyrovnanost obou týmů co se týče dosažitelnosti vlajky (CTF)
+ vcelku hezké textury, na které se dá koukat (možná jen ty krabice bych doladila)
+ nevidím tam skoro žádná místa vybízející ke kempení
+ jak uvádíš, nejsou tam spoty, z kterých by bylo vidět skrz celou mapu, hlavně na spawn
+/- malá plocha
- neumím si představit tuto mapu s větším počtem hráčů (co se týče CTF, třeba na gungame či deathmatch by to bylo fajn)
- okna s provazy nejdou rozbít
- odhaduji, že v prostředí paláce se nebude dát úplně skrýt za cesty, plusem ale naopak je, že to třeba hráče dokope k větší spolupráci
Za mě dobrá práce, Dandee.
e. uny - Díky, ty okna ještě opravím a hodím tu nový soubor.
e. uny - Opraveno a přidán nový link - smazán také prostřední strom kvůli chybě -
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
Dandeenka - Spamerův sluha
- Příspěvky: 947
- Registrován: 15 dub 2015, 16:49
- Bydliště: Pilsen
Re: [*H] cs_palace
COD - N
CTF - N
GG - Y
FUN - Y
Skôr mi to pripadá ako fy mapa, pre fun. Textury chválim, len jak už Dandee písala, tie krabice by trebalo doladiť, ale to je detail. Všimol som si, že na boku, ako sú tie svetlá - je tam drevo a svieti. Dal by som tam možno nejaký oheň alebo lampu. Posledná vec, tie stromy sú skôr ako z minecraftu .
V skutku pekná útulná mapa Keby tak ohodnotím, tak je to 7/10.
e. Díky, doladím.
CTF - N
GG - Y
FUN - Y
Skôr mi to pripadá ako fy mapa, pre fun. Textury chválim, len jak už Dandee písala, tie krabice by trebalo doladiť, ale to je detail. Všimol som si, že na boku, ako sú tie svetlá - je tam drevo a svieti. Dal by som tam možno nejaký oheň alebo lampu. Posledná vec, tie stromy sú skôr ako z minecraftu .
V skutku pekná útulná mapa Keby tak ohodnotím, tak je to 7/10.
e. Díky, doladím.
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 989
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*H] cs_palace
Neviem, kedy sa k tomu dostanem, ale mapu vyskúšam a ak bude fajn, tak napíšem Dwandymu nech ju nahodí niekam na test
Night gathers, and now my watch begins.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
-
eXtr3mer - CS 1.6 Hlavní Admin
- Příspěvky: 8121
- Registrován: 16 bře 2013, 11:51
Re: [*H] cs_palace
mam hned par poznamok
-stromy nemaju kolizny box
-malo stromov, kerov, a takychto detailov
-nato ze to je fun mapa, wpoly su dost vysoke a ziadna optimalizacia mapy
-pod mapu by sa dalo jednoducho bugnut, tu by som hadal ze mas niekde v mape dieru a spravil si duty sky brush, alebo si sa vykaslal na poriadny sky-brushwork
-nadbytocna entita vody
-wtf?
-kockate kriky moc nehraju do realizmu mapy
a posledna, preco sa mapa vola cs_palace, ked tam nemas ziadnych hostagov a mapa je urcena na uplne iny mod?
e. uny - díky, podívám se ještě na to. Keře a stromy jsem tam extra přidávat nechtěl, nehodily se mi tam. V mapě není nikde díra, skybox je po obvodu mapy. Ohledně cs_ typu mapy, nevěděl jsem, kam bych tuhle mapu přiřadil, tak jsem to hodil pod cs, vím, že se tam mají bát hostige na tenhle typ map.
-stromy nemaju kolizny box
-malo stromov, kerov, a takychto detailov
-nato ze to je fun mapa, wpoly su dost vysoke a ziadna optimalizacia mapy
-pod mapu by sa dalo jednoducho bugnut, tu by som hadal ze mas niekde v mape dieru a spravil si duty sky brush, alebo si sa vykaslal na poriadny sky-brushwork
-nadbytocna entita vody
-wtf?
-kockate kriky moc nehraju do realizmu mapy
a posledna, preco sa mapa vola cs_palace, ked tam nemas ziadnych hostagov a mapa je urcena na uplne iny mod?
e. uny - díky, podívám se ještě na to. Keře a stromy jsem tam extra přidávat nechtěl, nehodily se mi tam. V mapě není nikde díra, skybox je po obvodu mapy. Ohledně cs_ typu mapy, nevěděl jsem, kam bych tuhle mapu přiřadil, tak jsem to hodil pod cs, vím, že se tam mají bát hostige na tenhle typ map.
alf
-
ackocc - Drbna
- Příspěvky: 255
- Registrován: 18 črc 2017, 08:21
Re: [*H] cs_palace
mapu som si dekompiloval, a nasiel som dalsie problemy:
-invis steny pri spawne - {blue/invisible je zla cesta na invisible bariery zvlast ak pouzijes rendermode Solid - No Light, polygony sa stale pocitaju aj ked v hre stena nieje vobec vidiet, na tvojom mieste by som to otexturoval nullom, alebo aaatriggerom a nastavit Invisible v polozkach
-skybox - skybox sa da jednoducho opravit, stacilo by medzi tie steny pridat skybrush, ktory by bol v leveli klasickej zeme, a vyplnit prazdny priestor clipbrushom, pre lepsie pochopenie je tu screen a tymto by si vyriesil zbytocne renderovanie aj toho, co nevidis
-skla - so sklami je to tak, ze dobre by bolo, aby si v jednej budove oznacil vsetky skla do jednej entity, onullovat faces, ktore sa dotykaju steny a skusil texturu skla nascalovat tak, aby scale bol co najmensi, a aby sklo malo len 2 wpoly
-strechy budov - nejaky vstup na strechu som nenasiel, tak akby si mohol, drevene strechy budov by sa dali tiez onullovat, aby si sa zbavil nadbytocnych wpolys, popripade tam hodit jeden clip aby sa tam nedalo nejako dostat
-detaily - to som ti pisal v minulom poste, ak pouzivas vhlt pouzi func_detail na vsetky detaily (krabice, kriky, vrata, schody...), ak nie pouzi func_wall
toto je hlavne post aby si skusal rozne mapu optimalizovat, pretoze je podla mna zle, ak su na fun typ mape fps dropy takehoto typu
-invis steny pri spawne - {blue/invisible je zla cesta na invisible bariery zvlast ak pouzijes rendermode Solid - No Light, polygony sa stale pocitaju aj ked v hre stena nieje vobec vidiet, na tvojom mieste by som to otexturoval nullom, alebo aaatriggerom a nastavit Invisible v polozkach
-skybox - skybox sa da jednoducho opravit, stacilo by medzi tie steny pridat skybrush, ktory by bol v leveli klasickej zeme, a vyplnit prazdny priestor clipbrushom, pre lepsie pochopenie je tu screen a tymto by si vyriesil zbytocne renderovanie aj toho, co nevidis
-skla - so sklami je to tak, ze dobre by bolo, aby si v jednej budove oznacil vsetky skla do jednej entity, onullovat faces, ktore sa dotykaju steny a skusil texturu skla nascalovat tak, aby scale bol co najmensi, a aby sklo malo len 2 wpoly
-strechy budov - nejaky vstup na strechu som nenasiel, tak akby si mohol, drevene strechy budov by sa dali tiez onullovat, aby si sa zbavil nadbytocnych wpolys, popripade tam hodit jeden clip aby sa tam nedalo nejako dostat
-detaily - to som ti pisal v minulom poste, ak pouzivas vhlt pouzi func_detail na vsetky detaily (krabice, kriky, vrata, schody...), ak nie pouzi func_wall
toto je hlavne post aby si skusal rozne mapu optimalizovat, pretoze je podla mna zle, ak su na fun typ mape fps dropy takehoto typu
alf
-
ackocc - Drbna
- Příspěvky: 255
- Registrován: 18 črc 2017, 08:21
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků