Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
[*P] de_factory
Jmeno mapy: de_factory
Druh mapy: Bomba
Urceno pro servery: Public (normalni), Call of Duty
Inspirovano mapou: de_nuke
Slovo autora: Chtel jsem udelat upravenou verzi mapy de_nuke, ale zjistil jsem, ze nikde neni k dostani poradne funkcni verze a tak jsem se vrhnul na vlastni. Chtel jsem to udelat podobne, ale ne moc (proste vlastnim stylem). Nechtel jsem (tak jak to uz udelal Luther) udelat "jen" funkcni verzi mapy (s rmf souborem).
Popis mapy: Na prvni pohled je typove stejna jako mapa de_nuke (a to byl i muj zamer).
Zmeny oproti de_nuke:
Screenshoty
Download: Mega.co.nz
EDIT: Napiste mi, kam mam uploadovat mapu, Mega mi vyhovuje, ale ulozto moc ne (spatne se to tam organizuje).
EDIT: Aktualizovan download a odstraneno Uloz.to (pokud to nekomu vadi, tak napiste, ale na Mega.co.nz se mi to uploaduje a manageruje snadneji.
Druh mapy: Bomba
Urceno pro servery: Public (normalni), Call of Duty
Inspirovano mapou: de_nuke
Slovo autora: Chtel jsem udelat upravenou verzi mapy de_nuke, ale zjistil jsem, ze nikde neni k dostani poradne funkcni verze a tak jsem se vrhnul na vlastni. Chtel jsem to udelat podobne, ale ne moc (proste vlastnim stylem). Nechtel jsem (tak jak to uz udelal Luther) udelat "jen" funkcni verzi mapy (s rmf souborem).
Popis mapy: Na prvni pohled je typove stejna jako mapa de_nuke (a to byl i muj zamer).
Zmeny oproti de_nuke:
- presunut vstup do podzemi do 2. budovy (predtim byl vedle ni)
- pridan pristup na strechu (jak pro CT, tak pro T)
- upraveny sachty (uz je jen 1)
- oteviratelna vrata k plantu A
- pridany krabice (na cele mape je jich vice a jinak umistenych
- bigtree.mdl (defaultni v CSku)
- GS textury a dalsi (vkompilovane v mape)
- zakladni skybox (defaultni v CSku)
Screenshoty
Download: Mega.co.nz
EDIT: Napiste mi, kam mam uploadovat mapu, Mega mi vyhovuje, ale ulozto moc ne (spatne se to tam organizuje).
EDIT: Aktualizovan download a odstraneno Uloz.to (pokud to nekomu vadi, tak napiste, ale na Mega.co.nz se mi to uploaduje a manageruje snadneji.
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
-
Abit - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 383
- Registrován: 08 říj 2014, 17:03
[*P] de_factory
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*P] de_factory
Musel jsem pretexturovat skaly.
Predtim byly tilovane (-0, -1, -2, -3...) a ted jsem je nahradil za jednotnou. Bohuzel to neni tak hezke, ale predtim byl problem, ze ty textury k sobe nesedely (nevim proc).
Veditnuto do hlavniho prispevku, puvodni soubory odstraneny.
Predtim byly tilovane (-0, -1, -2, -3...) a ted jsem je nahradil za jednotnou. Bohuzel to neni tak hezke, ale predtim byl problem, ze ty textury k sobe nesedely (nevim proc).
Veditnuto do hlavniho prispevku, puvodni soubory odstraneny.
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
-
Abit - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 383
- Registrován: 08 říj 2014, 17:03
Re: [*P] de_factory
Na začiatok hovorím, že nuke som nikdy nemal rád, takmer nikdy som tam nehral, preto nebudem tvoju mapu porovnávať s nuke
Ako tak pozerám tak to muselo dať sakra veľa práce
všetko pekne prepracované, textúry už sedia ako majú
Možno by som pridal nejaké zvuky na všetky tie drevené dvere, sú také "suché"
Ďalej som našiel ešte jeden problém
http://postimg.org/image/dauol4z1n/
Proste tade neprejde strela.. Je to mimo stromu
Ostatné všetko tak ako má byť

Ako tak pozerám tak to muselo dať sakra veľa práce

Možno by som pridal nejaké zvuky na všetky tie drevené dvere, sú také "suché"

Ďalej som našiel ešte jeden problém

Proste tade neprejde strela.. Je to mimo stromu
Ostatné všetko tak ako má byť

-
WARNING - Mistr
- Příspěvky: 550
- Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
- Bydliště: Bratislava
Re: [*P] de_factory
WARNING píše:Možno by som pridal nejaké zvuky na všetky tie drevené dvere, sú také "suché"
Ďalej som našiel ešte jeden problémhttp://postimg.org/image/dauol4z1n/
Proste tade neprejde strela.. Je to mimo stromu
Dvere jsem nechal jen ty, ktere na Nuke vrzou, ostatni nemaji zvuk, aby neradily kemperum.
Testoval jsem to co jsi mi ukazal a nasel jsem to i u dalsiho stromu. Bohuzel to tedy bude problem s tim modelem (ktery by mel byt z originalniho HL!).
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
-
Abit - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 383
- Registrován: 08 říj 2014, 17:03
Re: [*P] de_factory
Nějaké mé poznatky/připomínky:
1. U těch stromů bych místo entity cycler použil cycler_sprite a pomocí clipování vytvořil kolizní model (stačí jen ten kmen), tím se zabrání tomu hnusnému efektu, který tu ukázal WARNING
2. Světla a jiné detaily bych převedl na func_detail nebo aspoň func_wall (ale není to nutné)
3. V podstatě to samé co v bodě 2 ale týká se to schodů, které bych udělal tak aby tolik neřezali stěny (ale také to není nutné)
4. Zvuky u dveří by mohli být, apoň to dodá mapě patřičnou realičnost
5. Vstup do nižšího patra mi příjde až příliš šikmý
6. Nelíbí se mi některé textury, hlavně ty červené skály se mi nezdají už od dob de_nuke (to je jen osobní pocit, tento bod tedy můžeš naprosto ignorovat)
7. plant A není pořádně označen (myslím tím červeným kruhem označující plant)
Rozhodně se mi líbí:
1. Smysl pro detail (prasklina ve střeše, náklad beden atpod.)
2. Docela dobré osvětlení (i když bych dal i nějakou světlici či něco podobného i do té šachty, kde je sakra velká tma)
3. Zajimavé přechody mezi betonem a skálou
1. U těch stromů bych místo entity cycler použil cycler_sprite a pomocí clipování vytvořil kolizní model (stačí jen ten kmen), tím se zabrání tomu hnusnému efektu, který tu ukázal WARNING
2. Světla a jiné detaily bych převedl na func_detail nebo aspoň func_wall (ale není to nutné)
3. V podstatě to samé co v bodě 2 ale týká se to schodů, které bych udělal tak aby tolik neřezali stěny (ale také to není nutné)
4. Zvuky u dveří by mohli být, apoň to dodá mapě patřičnou realičnost

5. Vstup do nižšího patra mi příjde až příliš šikmý
6. Nelíbí se mi některé textury, hlavně ty červené skály se mi nezdají už od dob de_nuke (to je jen osobní pocit, tento bod tedy můžeš naprosto ignorovat)
7. plant A není pořádně označen (myslím tím červeným kruhem označující plant)
Rozhodně se mi líbí:
1. Smysl pro detail (prasklina ve střeše, náklad beden atpod.)

2. Docela dobré osvětlení (i když bych dal i nějakou světlici či něco podobného i do té šachty, kde je sakra velká tma)

3. Zajimavé přechody mezi betonem a skálou
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*P] de_factory
Luther píše:Nějaké mé poznatky/připomínky:
1. U těch stromů bych místo entity cycler použil cycler_sprite a pomocí clipování vytvořil kolizní model (stačí jen ten kmen), tím se zabrání tomu hnusnému efektu, který tu ukázal WARNING
2. Světla a jiné detaily bych převedl na func_detail nebo aspoň func_wall (ale není to nutné)
3. V podstatě to samé co v bodě 2 ale týká se to schodů, které bych udělal tak aby tolik neřezali stěny (ale také to není nutné)
4. Zvuky u dveří by mohli být, apoň to dodá mapě patřičnou realičnost![]()
5. Vstup do nižšího patra mi příjde až příliš šikmý
6. Nelíbí se mi některé textury, hlavně ty červené skály se mi nezdají už od dob de_nuke (to je jen osobní pocit, tento bod tedy můžeš naprosto ignorovat)
7. plant A není pořádně označen (myslím tím červeným kruhem označující plant)
Rozhodně se mi líbí:
1. Smysl pro detail (prasklina ve střeše, náklad beden atpod.)![]()
2. Docela dobré osvětlení (i když bych dal i nějakou světlici či něco podobného i do té šachty, kde je sakra velká tma)
3. Zajimavé přechody mezi betonem a skálou
No, je to hodne veci na ktere bych mel reagovat, takze:
1.oCLIPovane to sice je, ale zapomel jsem zmenit entity (u cycler_sprite nejdou prohlizecem souboru vybirat modely)
2. u svetel je schvalne jen brush (me se to vice libi a svetlo jako takove sviti jen dolu a ne skrz steny (boky)
3. u schodu se jeste podivam jak se mi to bude vic libit, ale dobry napad
4. zvuky jeste otestuju
5. vim, ze je to dost sikmy, ale i tak je to dost velka volna plocha, takze jsem to nechal takhle nez abych ji jeste zvetsoval
6. i Khertysovi, ktery mi s mapou pomahal, se ty skaly taky nelibi (a me se vice libily ty s random tilem, bohuzel to nefungovalo jak melo). Me to nevadi coz bude asi tim, ze jsem asi 2x dohral HL1 a hodnekrat rozehral.
7. neni tam, protoze by bylo spatne videt (bylo by to dole pod tema krabicema), ale asi ho tam jeste dodam
PS:
- ten napad se svetlici je dobry (asi urcite ji tam dodam), premyslel jsem jak to osvetlit a nakonec jsem se rozhodl to nechat temne
- v te 2. budove mely byt ty bedny jen uskladnene, ale pak jsem je tam rozhazel, aby se tam dalo dobre bojovat s brokovnici a na noze
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
-
Abit - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 383
- Registrován: 08 říj 2014, 17:03
Re: [*P] de_factory
Veditnul jsem novy link na stazeni (stare linky uz nefunguji)
Changelog:
Changelog:
- vsechny dvere uz maji zvuky (1 i odstraneny)
- v sachte uz je svetlice (nebo spise luminoscencni tycka)
- stromy opraveny (snad s nima uz nic nebude)
- "rezaci schody" opraveny (kdyz to nekdo bude chtit dekompilovat, tak tam bude mit leak
)
- pridano oznaceni A plantu
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
-
Abit - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 383
- Registrován: 08 říj 2014, 17:03
Re: [*P] de_factory
Ahoj .. To co jsem chtěl doplnit už bylo opraveno
. mapa dle mého je naprosto úžasná a dokonale propracovaná.... Nemám co dodat
na procenta má rozhodně 100% .. 



EX GTA Support ( * 23.7 2015 - + 6.4 2016 )
EX CS 1.6 Mapper ( * 27.2 2016 - + 6.4 2016)
EX Redaktor ( * 5.3 2016 - + 6.4 2016)
EX TF HLSA + Developer ( *10.4 2016 - +19.6 2016 )
MC Admin + EM ( *02.6 2016 - +19.6 2016)
CANADY
EX CS 1.6 Mapper ( * 27.2 2016 - + 6.4 2016)
EX Redaktor ( * 5.3 2016 - + 6.4 2016)
EX TF HLSA + Developer ( *10.4 2016 - +19.6 2016 )
MC Admin + EM ( *02.6 2016 - +19.6 2016)
CANADY
-
ToxicPro - Pokročilý
- Příspěvky: 104
- Registrován: 06 dub 2014, 09:47
- Bydliště: Praha
Příspěvků: 8
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků