Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] de_undead_burg

Příspěvekod Luther » 04 črc 2020, 17:19

Názov mapy: de_undead_burg
Mód: de_ (defuse, plant)
Autor: Luther
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: Textury - ze hry Dark Souls
Popis mapy: Mapa je ve stylu prvního Dark Souls, ze kterých jsem si vypůjčil i textury = středověká kamenná architektura a temná mýtická atmosféra.
Link ke stažení: de_undead_burg (updated link: 16. čvc 2020)

Screeny: Screen 01, Screen 02, Screen 03, Screen 04, Screen 05,Screen 06, Screen 07, Screen 08 a Screen 09

Update #1
Update #2
Update #3
Update #4
Update #5
Update #6
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

[*P] de_undead_burg

od Rumcajz » 04 črc 2020, 17:19

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod Septon » 04 črc 2020, 17:51 VIP

Zkus třeba TTT.
Je to celkem slušná open mapa
Mohl bych si koupit cokoliv, jen čas ne.

- Clint Eastwood
Uživatelský avatar
Septon
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 505
Registrován: 06 pro 2017, 19:50
Bydliště: Pod Karlovým mostem

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod romanvesmir » 04 črc 2020, 18:44

hraju hlavně knife mod takže mě neber až tak moc vážně jelikož nemám moc zkušeností s ostatníma modama ale napíšu co by to mohlo být podle mě

CS_MAP:
Obrázek
u šipky s červenou čárou by mohla být třeba díra ve stěně aby tam byla možnost mít 2 cesty kam jít s rukojmím než jen přímou 1 za mě
DE_MAP:
Obrázek
tady mi dělal problém jak dát ten druhý plant (A) jediný dobrý místo které jsem já našel bylo na ct spawn jen tam hodit bud střechu alebo několik boxů aby se to dalo brát jako plant nebo jednoduše udělat díru do zdi u plantu A k t spawnu a dát tam nějaký pilíře s boxama viz: Červený box
CTF_MAP:
Obrázek
tady asi k tomu nemusím nic dodat
Naposledy upravil romanvesmir dne 04 črc 2020, 18:45, celkově upraveno 1
Obrázek ObrázekObrázek
https://steamcommunity.com/profiles/76561198319558659
Uživatelský avatar
romanvesmir
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1122
Registrován: 21 čer 2016, 21:33

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod chickEZ » 04 črc 2020, 18:44

Detaily, zväčšiť troška mapu, pridať nejaké spoty a je z toho super de_ mapa :)
Výber textúry je perfektný.. musím uznať :D. cs_ mapu si z toho neviem predstaviť.

Teším sa na dokončenie :p
XD XD XD
Uživatelský avatar
chickEZ
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 985
Registrován: 29 lis 2016, 08:04

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod romanvesmir » 04 črc 2020, 18:47

sry u cs mapy to mám blbě, ty spawny přehod :D
Obrázek ObrázekObrázek
https://steamcommunity.com/profiles/76561198319558659
Uživatelský avatar
romanvesmir
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1122
Registrován: 21 čer 2016, 21:33

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod SupreRer » 04 črc 2020, 19:42 VIP

Z výběru textur je to jednoznačně super.
Detailní brushe, takže taky skvělé.
Co se módu týče, tak jelikož je hodně otevřená a dosti velká, tak by to bylo super na Furien, akorát by to chtělo nějaké ty skrýše pro Furieny (bedny, větší rožky, atd.).
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
Uživatelský avatar
SupreRer
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 993
Registrován: 30 lis 2019, 20:07
Bydliště: JailBreak #1

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod Luther » 04 črc 2020, 21:56

Septon píše:Zkus třeba TTT.
Je to celkem slušná open mapa

Vůbec jsem tenhle mod nehrál, tak nevím, co by mapa musela obsahovat. :D

romanvesmir píše:CS_MAP:
u šipky s červenou čárou by mohla být třeba díra ve stěně aby tam byla možnost mít 2 cesty kam jít s rukojmím než jen přímou 1 za mě

DE_MAP:
tady mi dělal problém jak dát ten druhý plant (A) jediný dobrý místo které jsem já našel bylo na ct spawn jen tam hodit bud střechu alebo několik boxů aby se to dalo brát jako plant nebo jednoduše udělat díru do zdi u plantu A k t spawnu a dát tam nějaký pilíře s boxama viz: Červený box

CTF_MAP:
tady asi k tomu nemusím nic dodat

U té cs_ verze jsem měl podobnou vizi, že tam by mohli být rukojmí (stejně jako na Assaultu je k ním víceméně jedna cesta přes dveře, takže by to asi šlo :) ) To samé s tou de_ verzi, jenže tam mi to připomnělo Dust a Dust2, prostě druhý plant na jejich spawnu. To mi přijde trošičku divné, proto si hraju s myšlenkou jen jednoho plantu, když už by to byla de_ mapa. :D
(Ať někdo kdo hraje de_ mapy posoudí sám, jestli to bude ještě de_ mapa s jedním plantem, či je to úplná blbost. ;) ) A u té CTF verze mi příjde, že CT mají více možností jak se dostat k vlajce T, zatímto T mají podle mě jen jednu docela přimou cestu, takže by to asi nebylo moc vyrovnané. ;) Jenže moc mě nenapadá jak tam udělat další cesty, už teď je ta mapa "děravá" tolika cestami.

chickEZ píše:Detaily, zväčšiť troška mapu, pridať nejaké spoty a je z toho super de_ mapa :)
Výber textúry je perfektný.. musím uznať :D. cs_ mapu si z toho neviem predstaviť.

Teším sa na dokončenie :p

Detaily až nakonec, chci mít nejdříve jasno pro jaký mod ji vytvořím. :) A těmi spoty myslíš co? Nějaký kemp místa pro snipery?

SupreRer píše:Z výběru textur je to jednoznačně super.
Detailní brushe, takže taky skvělé.
Co se módu týče, tak jelikož je hodně otevřená a dosti velká, tak by to bylo super na Furien, akorát by to chtělo nějaké ty skrýše pro Furieny (bedny, větší rožky, atd.).

Textury možná ještě malinko obohatím i o jiné stěny, či podlahy. Zatím je to jen jakýsi koncept s jednou texturou na zdi a dvěmi na zem. Furien! Ten mě ani nenapadl. :D Bedny a jiné detaily přidám, jakmile mapa bude téměř hotová.



Všem díky za úžasné myšlenky a nápady. Zatím bych to viděl na tu de_ mapu pro klasické Public servery, CoD a nebo nově i Furien. ;) Každý mod chce tu de_ mapu trošku specifickou, ale základ mají stejný v plantu bomby.
Nebojte se napsat i další nápady, poznatky či dokonce bugy. Nerad bych vytvořil paskvil jak de_aztec2014 nebo přímo pro Furien mod de_furien_valley.
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod chickEZ » 05 črc 2020, 07:30

Spoty pre CT chápeš. Jak som napísal, pripadá mi to ako malá mapa, jedno kolo by trvalo málo. Tčka sa rýchlo dostanú na planty, CT nebudú mať moc čas na to sa ukempiť a strážiť bombplant.

Možno, že by to detaily zlepšili, ale u tohto by to bola asi T mapa. :)

Začal by som tými detailmi, či sa to spraví.
XD XD XD
Uživatelský avatar
chickEZ
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 985
Registrován: 29 lis 2016, 08:04

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod Luther » 05 črc 2020, 16:02

chickEZ píše:Spoty pre CT chápeš. Jak som napísal, pripadá mi to ako malá mapa, jedno kolo by trvalo málo. Tčka sa rýchlo dostanú na planty, CT nebudú mať moc čas na to sa ukempiť a strážiť bombplant.

Možno, že by to detaily zlepšili, ale u tohto by to bola asi T mapa. :)

Začal by som tými detailmi, či sa to spraví.


No větší ta mapa asi nebude, je dělána pro dnešní dobu, kdy nikdo nechce minutu času utíkat jen k plantu a nepotkat ani jednoho enemáka. Ale zároveň chtějí více možnosti jak se k cíli dostat. Možnosti rychlých strategických změn postupu. :roll: :D Přiznám se, že Valorant mě přesvědčil, že dnes dělat velkou mapu nemá smysl. ;) Proto se mi z toho nechce ani dělat čistou de_ mapu, ale spíše pro CoD servery nebo Furien. Tam by určitě takovou malou akční mapu uvítali. Nebo je tu furt možnost, že ji smažu či z ní udělám obyčejnou zm_ mapu. :lol:

Jinak udělal jsem pár změn:
- CT spawn jsem obohatil o další cestu, přidal cíl bomby a začal navrhovat bedničky a sudy
- Upravil jsem malinko místo pro plant na B a ten podivný balkon jsem trochu více předělal včetně nové cesty
- Nová cesta, kousek od T spawnu, vedoucí až k B plantu, připadně přes balkon k A plantu
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod chickEZ » 05 črc 2020, 16:06

Aj tak sa dá :D :)
Nová cesta k cieľu. Super. ;)

Keď sme u toho Valorant-u, čo tak pridať plant C :D :D :D.
Neviem, či by to bolo možné no.

V tých tuneloch by som pridal nejaké osvetlenie ( relatívne k textúram, ktoré si použil ).
XD XD XD
Uživatelský avatar
chickEZ
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 985
Registrován: 29 lis 2016, 08:04

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod eXtr3mer » 05 črc 2020, 16:57

Ahoj, pobehal som si tiež trochu po mape, tak ti napíšem nejaké postrehy :)

COD
Osobne mi tam okrem midu chýbajú užšie priestory, tak sa trochu obávam, aby tam ľudia nehrali len AWP a AUG :) Ale myslím, že je to len taký pocit kvôli tomu, že tam ešte nie sú krabice atď.

CTF
Rozmer mapy by možno sedel na CTF, teoreticky by sa dalo ešte o malom zväčšení uvažovať, no problémom môže byť osadenie vlajok. Jedna treba zohľadniť to, aby na hru bola využitá celá alebo veľká väčšina mapy a zároveň, aby to mali oba teamy približne rovnako. To čo poslal roman nie je úplne dobré teda... Ale vlajky je nutné riešiť až po celkovo dokončení proste...

Furien
Tu je to komplikovanejšie.. Reálne aj taký Dust2 dokáže skúsený hráč Furienu preletieť na 4 skoky, takže tu by bolo nutné mapu zväčšiť :) Druhá vec je skybox - na kraj mapy by sa nemalo dať dostať tak ako to je teraz, naopak cez steny, ktoré sú "v ceste" by sa mohlo dať preletieť - https://ctrlv.cz/dTm9
A teda, to čo je asi problémom aj na spomínanej furien_valley sú výškové rozdiely - oba spawny sú nižšie ako zvyšok mapy, čo môže byť celkom nešťastné, resp. nechcené zo strany hráčov :)
Night gathers, and now my watch begins.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
Uživatelský avatar
eXtr3mer
CS 1.6 Hlavní Admin
CS 1.6 Hlavní Admin
 
Příspěvky: 8121
Registrován: 16 bře 2013, 11:51

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod Luther » 06 črc 2020, 22:10

Changelog:
- Malinko zvýšena světlost mapy (nechce se mi tam, kde je méně světla, dělat žádné louče nebo moderní zářivky) :roll:
- Přidány barely a krabice (není to finální rozmístění, lze ho ještě upravit) :)

Odkaz ke stažení nové verze: zm_map01.bsp

Vzhledem k tomu, že CSko už malokdy hraje 32 hráčů, mě napadlo udělat mapu jen pro 16, možná 24, hráčů. ;) Na polo-prázné Furien, CoD a možná i Public servery to bude ideální mapa, nemyslíte? :D
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod chickEZ » 07 črc 2020, 15:11

Ešte skús o 10 zvýšiť svetlosť.

https://imgur.com/Rf1djkW
Tu by som to zakryl, spravil tam strechu. ;)

Ešte sa mi zdá troška prázdna, možno ešte pár detailov pridať.

Stopoval som de_dust2 a túto mapu, ako rýchlo sa dostane T na planty. Bolo to takmer rovnako, takže nie je to malá mapa. Aj keď sa na prvý dojem zdá.

Na furien sa nehodí toto, ale na public výborná, aj na CoD.

Inakšie super. Chválim :p.
XD XD XD
Uživatelský avatar
chickEZ
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 985
Registrován: 29 lis 2016, 08:04

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

Příspěvekod Luther » 08 črc 2020, 23:12

chickEZ píše:Stopoval som de_dust2 a túto mapu, ako rýchlo sa dostane T na planty. Bolo to takmer rovnako, takže nie je to malá mapa. Aj keď sa na prvý dojem zdá.

Tak to by mě v životě nenapadlo, takhle měřit velikost mapy. :D

Changelog:
- Podivně vypadajíci low-poly sudy nahrazeny lepšími :D Staré VS Nové VS Originál DS
- Pokusy o přidání nějakého toho rostlinstva, které asi bude na většině stěn ;) Ukázka 1
- U obou mostů jsem vytvořil jakýsi průduch, pro zvýšení světlosti + je to další detail do mapy :) Ukázka 2
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*N] de_undead_burg

Příspěvekod Luther » 12 črc 2020, 10:32

Tak jsem trochu více zapracoval na mapě. V podstatě se jedná o před-finální verzi bez reklam na mě a herní portál. Co je nového?

Changelog:
- Název mapy je nyní de_undead_burg (Kdo hrál Dark Souls, tak ví, že to je jedna z prvních lokací, kterou navštívíte)
- Rostlinstvo rozmístěno všude po mapě (především na branách a výklencích)
- Přidány plant A a plant B pro bombu (snad funkční) :D
- Přidán malý (a ne moc povedený) easter egg na DS v podobě bonfiru kousek od T spawnu

Odkaz ke stažení: de_undead_burg
Screeny: Screen 01, Screen 02, Screen 03, Screen 04, Screen 05,Screen 06, Screen 07, Screen 08 a Screen 09

Poprosím o přejmenování topicu na de_undead_burg a aktualizování odkazu ke stažení v prvním příspěvku. :)
e. chick: upravený topic :) + pozriem sa teda na to dnes
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Další

Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků