• Stránka 1 z 1
[PŘIJAT]Dust maps / ~h0rm0n~
Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na serveru Dust maps
Nick v hre : ~h0rm0n~
Nick na fóre : h0rm0n
Profil na fóre : h0rm0n-u42422.html
Věk : 26
Steam nick : _h0rm0n_
Steam ID : STEAM_0:1:123228676
HLSTATS : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=124327
Bany, prohřešky: Za tu dobu co hraju csko jsem určitě pár banů dostal. Ať už to byl kemp na spawnu s awp, nebo nějáké nadávky, popřípadě textury. Ale to jsem byl ještě non steam hráč, který hrál jen pro zabití času a neznal pořádně ani pravidla. Steam mám necelý rok a ban jsem dostal snad jen na kotelně od hráče kterému jsme zabrali gather server
Jinak snad nic co by stálo za řeč.
Něco o mě : Zdravím, jmenuji se Marek. Je mi 26 let. Mám maturitu z Ekologie a pracuji jako dělník v chemické továrně. Momentálně čekáme s manželkou dítě a tak budu muset trávit víc času doma, tudíš za počítačem
Jako záliby beru: prokouřený čas s kamarády
hraní počítačových her, lenošení u televize s manželkou, skateboarding a basketbal.
Proč by jsem chtěl být adminem na gamesites.cz? : Dust maps je můj domovský server a chtěl bych se starat o jeho plynulý chod. Kickování afk hráču, slapování kemperů, udržování nadávek na nulové úrovni atd. Tímto hlídáním příjemného prostředí na serveru bych chtěl dosáhnout zvětšení návštěvnosti na serveru která je od posledního upgradu serveru (mapy, skiny) na sestupné tendenci. V neposlední řadě také banovat cheating (bohužel mám téměř nulové znalosti amx, ale jsem učenlivý).
Předem děkuji za přečtení a odpověď na mou žádost. Pokud by jste chtěli jakékoliv doplňující informace neváhejte mě kontaktovat. (Nejlépe na steamu)
S přáním pěkného dne _h0rm0n_
Nick v hre : ~h0rm0n~
Nick na fóre : h0rm0n
Profil na fóre : h0rm0n-u42422.html
Věk : 26
Steam nick : _h0rm0n_
Steam ID : STEAM_0:1:123228676
HLSTATS : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_821/hl ... yer=124327