Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Elysium / 1v1

Příspěvekod ElysiumGS » 13 led 2019, 16:38

Nick na serveru: Elysium
SID: STEAM_0:1:43147837
Sekce: 1v1 servery
Věk: 19 let
Mé HlStats: ZDE
Bany, které jsem dostal: nedostal
Něco o mně: Jmenuji se Michael a na vašem portálu hraji již od roku 2009/10(not sure). Práva už jsem měl snad 3x, ale vždycky to bylo spíš z toho "karieristického" důvodu a ne proto, abych nějak zpříjemnil hru ostatním. De fakto akorát rád hraju na vašich aim serverech, ale zbytek mě nijak neláká. Studuji elektro v Plzni, kde tento rok budu maturovat(snad :cry: )
Proč právě já: jelikož trávím dost času na 1v1 serveru/serverech(i u konkurence, záleží na volných slotech) a pravidla za tu řadu let znám lépe, než většina A-Teamu. Pokud je člověk rozumný, tak s ním nemám problém vyjít, ale jsou zde i jedinci, kteří mají o kolečko méně a právě na tyhle případy tam je ten kick/ban/etc.
Zkušenosti s CS:GO: Celkově mám kolem 5k hodin, globala mám už +/- 3 roky a celkově csko už hraju těch 10-11 let určitě(+1.6).
Za ty léta mám samozřejmě bohatou zkušenost s programy třetí strany, díky bohu ne z první ruky, ale dokážu s přehledem poznat cheatera od clean hráče.

Dodatek:
Jsem si vědom, že jsem si nedal práci s nahlašováním, jelikož jsem v 90% případů zavolal admina, který ochotně došel a problém vyřešil, ale nemyslím si, že bych měl zrovna problém s rozpoznáním nadávek/cheatu, což jsou asi hlavní porušení pravidel na serverech tohoto typu.
Obrázek - Elysium [에릿] Obrázek - Elysium
ElysiumGS
Mistr
Mistr

[Zamítnuto] Elysium / 1v1

od Rumcajz » 13 led 2019, 16:38

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Elysium / 1v1

Příspěvekod polskasila » 13 led 2019, 20:39 VIP

Ahoj,
o nahlašování u tebe moc nejde, i přes těch pár posledních příspěvků bych ti šanci dal, ale na serveru nemáš nahráno ani 20 hodin, za poslední 2 týdny jsi nahrál něco málo přes 3 hodiny, což není zrovna moc.