Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]Emotions - Jailbreak

Příspěvekod Emotions » 03 dub 2020, 11:46 VIP

Zdravím,

Rád bych požádal o práva na Jailbreak

Nick ve hře: Emotions
Nick na fóru: Emotions
Odkaz na profil ---> https://www.gamesites.cz/forum/emotions-u35055.html
Věk: 21
Steam nick: Emoušn
Steam id: Steam_0:0:73507026
Odkaz na hlstats --> http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=11126

Nějaké bany nebo prohřešky?
Ne, žádný ban na GS jsem nedostal. Dostal jsem jediný ban a to na konkurenčním portálem, protože jsem tam trolil admina, jelikož mi přišli směšná jejich pravidla jailbreaku

Něco o sobě:
Jmenuju se David, studuju průmyslovou školu. Chodím na brigádu, kde pracuji s lidmi. Ve volném čase hraju hry, v první řadě csko, pak jsou to třeba starý Heroes of might and magic III. Nedávno jsem si taky pořídil psa, takže mu rád věnuji svůj čas. Také bych chtěl uvést, že mě moc baví slovíčkařit, v tom dobrém slova smyslu! Proto právě taky hraju Jailbreak a žádám o práva právě zde.

Proč bych chtěl na GS adminovat?
Protože mě už nebaví přehlížet hráče, kteří kazí hru. Rád je nahlásím na PP, což pravidelně poslední dobou dělám. Nicméně bych se tu chtěl trochu taky posunout, jelikož tady na GS hraju od roku 2014.

Děkuji za věnování čas této žádosti,
Emotions
Emotions
Emotions
Zkušený
Zkušený

[Zamietnuté]Emotions - Jailbreak

od Rumcajz » 03 dub 2020, 11:46

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Emotions - Jailbreak

Příspěvekod Knedlajs » 03 dub 2020, 15:35 VIP

Nemyslím si, že by si momentálne mohol disponovať Admin právami.
Určite nie, keď budeš pokračovať v tom urážaní hráčov, ktoré som v tvojom chate našiel.

+ si si nedávno podával prihlášku do Akadémie, tak počkaj, kým ti ju vyriešia a nepodávaj si žiadosť o práva. To vo mne len posilňuje pocit, že si nerozhodný a nevieš, čo vlastne chceš.

A, keď už píšeš na serveri veci ako: