• Stránka 1 z 1
[Zamietnutý] Event Master - Survival (Nábor - 17.4.15)
Nick : maravy
Věk : Momentálně 14 let.
Originální MC :Ano, mám Premium Minecraft již 2,5 roku
Primárny Server kde chcete práva : Survival (Hraji zde často)
VIP (Mám aktivované / Nemám Aktivované ) :Obávám se, že toto bude mé největší mínus. VIP jsem si dosud neaktivoval. Plánuji to.
Denní aktivita :
Pondělí - Čtvrtek: 4 hodiny
Pátek - Neděle: 3-5 hodin
Přestupky na Gamesites :Žádné nemám, i když zde hraji dlouho. Měl jsem zde hodně kamarádů a na jakémkoli místě, at už serveru či herním portálu, nebo v realitě, respektuji pravidla.
Přestupky mimo Gamesites : Také žádné. Možná špatně uvěřitelné, ale pravdivé
Něco o sobě (minimálně 20 slov) :Jmenuji se Marek. Jsem z České Republiky z Moravy a je mi 14 let. Studuji na Gymnáziu zaměřeném na informační technologie a programování. Rád sportuji a také hraji hry. Především GameSites, samozřejmě
Chtěl bych bydlet v Americe a pracovat v Americké firmě. Mé zalíby jsou počítače, plavání a tenis. 
Proč právě ty (minimálně 40 slov ) :
[+] Vysoká Aktivita
[+] Znalost počítačů, programování a Minecraftu.
[+] Dlouhodobé hraní MC a Premium účet
[+] Jsem komunikativní a ochotný
[+] Na TeamSpeaku či Skypu jsem kdykoli zastihnutelný
Event ze Singlu (Event, který jste postavili v singlu a myslíte si, že je dobrý a mohl by se postavit i na serveru.):Takových mám poměřně hodně a jsou kdykoli k dispozici ke stáhnutí/odebrání z mého počítače.
Věk : Momentálně 14 let.
Originální MC :Ano, mám Premium Minecraft již 2,5 roku

Primárny Server kde chcete práva : Survival (Hraji zde často)
VIP (Mám aktivované / Nemám Aktivované ) :Obávám se, že toto bude mé největší mínus. VIP jsem si dosud neaktivoval. Plánuji to.
Denní aktivita :
Pondělí - Čtvrtek: 4 hodiny
Pátek - Neděle: 3-5 hodin
Přestupky na Gamesites :Žádné nemám, i když zde hraji dlouho. Měl jsem zde hodně kamarádů a na jakémkoli místě, at už serveru či herním portálu, nebo v realitě, respektuji pravidla.