Sledujte aktuální free rotace hrdinů.

Free Rotace - 14.2. - 21.2.

Příspěvekod xSlayee » 15 úno 2017, 16:24

Obrázek
Nová bezplatná rotácia šampionov od 14.2.2017

Šampioni v rotacií a ich schopnosti:

Azir (6300 IP alebo 975 RP)
Odkaz Shurimy (Pasivka) -Azir dokáže z trosek spojenecké či nepřátelské věže vyvolat Sluneční kotouč.
Dobyvačné písky (Q) - Azir pošle všechny písečné vojáky směrem na určené místo. Píseční vojáci způsobí magické poškození nepřátelům, kterými projdou, a na 1 sekundu je zpomalí.
Povstaň! (W) - Azir vyvolá Písečného vojáka, který zaútočí na okolní cíle místo něj, čímž nahradí svůj základní útok vůči cílům ve vojákově dosahu. Jejich útoky působí magické poškození nepřátelům v řadě. Povstaň! také Azirovi a jeho písečným vojákům pasivně poskytuje rychlost útoků.
Proměnlivé písky (E) -Azir se vrhne k některému ze svých písečných vojáků, přičemž zasaženým nepřátelům způsobí poškození. Pokud zasáhne nepřátelského šampiona, získá štít.
Císařský kordon (R) -Azir vyvolá zeď vojáků, kteří se vrhnou kupředu, odrážejí protivníky a poškozují nepřátele.

Ekko (6300 IP alebo 975 RP)
Rezonance Z-pohonu (Pasivka) - Ekkův Z-pohon nabíjí jeho kouzla a útoky časovou energií. Třetí zásah způsobí bonusové magické poškození, a pokud je cílem šampion, získá Ekko bonus k rychlosti pohybu.
Časostroj (Q) - Ekko hodí časový granát, který po zasažení nepřátelského šampiona vytvoří pole narušující tok času, jež zpomaluje a poškozuje všechny jednotky lapené uvnitř. Po krátké prodlevě se granát vrátí zpět k Ekkovi a způsobí poškození všem jednotkám, kterých se během letu dotkne.
Paralelní konvergence (W) - Ekko přetrhne časovou linii a po několika sekundách vytvoří anomálii, jež zpomalí nepřátele, kteří se v ní nacházejí. Pokud Ekko do této anomálie vstoupí, získá štít a způsobí explozi, která protivníky omráčí a uvězní je v čase.
Fázový výpad (E) - Ekko se rychle překulí zvoleným směrem a nabije svůj Z-pohon. Dalším útokem způsobí bonusové poškození, pokřiví realitu a teleportuje se ke svému cíli.
Chronopauza (R) - Ekko roztříští svou časovou linii, takže jej nelze zaměřit, a vrátí se zpět do vhodnějšího okamžiku. Objeví se na místě, kde se nacházel před několika sekundami, a vyléčí se za určité množství poškození, které během této doby utrpěl. Nepřátelé, kteří se nacházejí v okolí místa, kde se Ekko objeví, utrpí mohutné poškození.

Fiddlesticks (1350 IP alebo 585 RP)
Děs (Pasivka) -Když bude Fiddlesticks po dobu 1,5 sekundy nehybně stát nebo se soustředit při sesílání schopností, posílí jej Děs. Znehybňující omezující efekty tuto dobu resetují.
Vyděsit (Q) - Srdce zaměřené jednotky sevře strach a na určitou dobu se dá na zděšený úprk.
Vysát (W) - Fiddlesticks vysaje životní sílu z nepřítele, čímž mu způsobí postupné poškození a sám sebe vyléčí.
Temný vítr (E) - Poryv větru udeří zvolenou nepřátelskou jednotku, načež se odrazí k dalšímu protivníkovi nacházejícímu se poblíž. Oba dva zraní a umlčí.
Bouře vran (R) - Kolem Fiddlestickse zběsile zavíří hejno vran, které každou sekundu způsobí poškození každé nepřátelské jednotce v dané oblasti

Gangplank (3150 IP alebo 750 RP)
Zkouška ohněm (Pasivka) -Každých pár sekund dokáže Gangplank svým kontaktním útokem svého protivníka zapálit.
Vyjednávání (Q) - Vystřelí na cíl a získá zlaťáky za zabití nepřátelských jednotek.
Zbavit se kurdějí (W) - Sní citrusové plody, čímž se zbaví všech omezujících efektů a obnoví si část zdraví.
Soudek s prachem (E) - Gangplank umístí na cílovou pozici soudek s prachem. Když na něj zaútočí, dojde k explozi, která způsobí nepřátelům v zasažené oblasti poškození a zpomalí je.
Kanonová salva (R) - Gangplank vyšle signál své lodi, aby zasypala danou oblast střelbou. Zasaženým nepřátelům je způsobeno poškození a jsou zpomaleni.

Kog'Maw (4800 IP alebo 880 RP)
Ikacijské překvapení (Pasivka) - Když Kog'Maw umírá, spustí ve svém těle řetězovou reakci, díky které se rychleji pohybuje a po 4 sekundách vybuchne. Všem okolním nepřátelům způsobí 100 + (25 x úr.) bodů přímého poškození.
Žíravé sliny (Q) - Kog'Maw vypustí žíravou střelu, která způsobí cíli magické poškození a na chvíli mu sníží hodnotu brnění a odolnosti vůči magii. Kog'Maw také získá bonus k rychlosti útoků.
Biomagická salva (W) -Kog'Mawovy útoky získají větší dosah a způsobí magické poškození v hodnotě určitého procenta maximálního zdraví cíle.
Sliz Prázdnoty (E) -Kog'Maw vypustí zvláštní sliz, který poškodí všechny nepřátele, jimiž projde, a zanechá za sebou stopu zpomalující všechny nepřátele, kteří na ní stojí.
Živá artilerie (R)- Kog'Maw vystřelí na obrovskou vzdálenost živoucí dělostřeleckou patronu, která způsobí magické poškození (nepřátelům, jimž zbývá jen málo zdraví, způsobí výrazně větší poškození) a odhalí nemaskované cíle. V případě seslání většího počtu Živé artilerie během krátké doby se zvýší množství many, jež je zapotřebí pro aktivaci této schopnosti.

Morgana (1350 IP alebo 585 RP)
Vysátí duše (Pasivka) -Morgana má schopnost vysávání života; kdykoliv svými kouzly způsobí poškození, tak se částečně vyléčí.
Temné pouto (Q) - Morgana vypustí kouli temné magie. Po kontaktu s nepřátelskou jednotkou koule způsobí magické poškození a na určitou dobu cíl sváže k zemi.
Trýzněná země (W) - Zamoří oblast znesvěcenou půdou. Protivníkům, kteří na ni vstoupí, je způsobováno postupné poškození.
Černý štít (E) - Umístí okolo spojeneckého šampiona ochrannou bariéru, která bude absorbovat magické poškození a omezující efekty, dokud nebude proražena nebo se nerozplyne.
Duševní pouta (R) - Zasáhne okolní nepřátelské šampiony proudy energie, které jim způsobí úvodní poškození a sníží jim rychlost pohybu. Zůstanou-li poblíž Morgany, dojde po několika sekundách k dalšímu poškození a protivníci navíc budou omráčeni.

Nautilus (4800 IP alebo 880 RP)
Ochromující úder (Pasivka) - Nautilovy základní útoky způsobují bonusové fyzické poškození a znemožňují cíli pohyb. Tento efekt se na jednom a tom samém cíli může projevit jen jednou za několik sekund.
Zakotvit (Q) - Nautilus vrhne svou kotvu vpřed. Pokud s ní zasáhne šampiona, sebe i svého protivníka přitáhne k sobě navzájem. Jestliže s ní zasáhne terén, přitáhne se Nautilus ke kotvě a přebíjecí doba schopnosti Zakotvit se sníží na polovinu.
Titánův hněv (W) - Nautilus se obklopí temnou energií, čímž získá štít, který bude blokovat poškození. Dokud bude štít aktivní, budou jeho útoky působit nepřátelům poblíž jeho cíle postupné poškození.
Výbušná vlna (E) - Nautilus udeří do země, kvůli čemuž země kolem něj vybuchne v sérii tří výbuchů. Každý výbuch nepřátele poškodí a zpomalí.
Hloubková nálož (R) -Nautilus do země vypustí tlakovou vlnu, která se požene za vybraným protivníkem. Tato tlaková vlna zemi nad sebou roztrhne a vyhodí nepřátele do vzduchu. Když k danému cíli tlaková vlna dorazí, vyhodí výbuch cíl do vzduchu a omráčí jej.

Olaf (3150 IP alebo 790 RP)
Berserkerův hněv (Pasivka) - Za každé chybějící 1 % zdraví se Olafova rychlost útoků zvyšuje o 1 %.
Vrhnout sekeru (Q) - Olaf hodí na označenou pozici sekeru. Všem nepřátelům, které přitom zasáhne, způsobí poškození a sníží jejich rychlost pohybu. Když Olaf sekeru opět zvedne, přebíjecí doba této schopnosti se zkrátí o 4,5 sekundy.
Zákeřné údery (W) - Olaf má vyšší rychlost útoků, získává léčení útoky a má zvýšený účinek léčení ze všech zdrojů podle toho, kolik zdraví mu chybí.
Zběsilá rána (E) - Olaf útočí takovou silou, že cíli i sobě způsobuje přímé poškození. Pokud svůj cíl zničí, vrátí se mu cena zdraví.
Ragnarok (R) - Olaf je dočasně imunní vůči omezujícím efektům.

Varus (4800 IP alebo 880 RP)
Žijící pomsta (Pasivka) - Pokud Varus někoho zabije nebo si připíše asistenci, získá dočasný bonus k rychlosti útoků. Jednalo-li se o šampiona, je tento bonus větší.
Průbojný šíp (Q) - Varus se připraví a vypálí silnou střelu s výjimečným dosahem. Výše poškození se odvíjí od toho, jak dlouho se na výstřel připravoval.
Morový toulec (W) - Varusovy základní útoky způsobují bonusové magické poškození a Nákazu. Varusovy ostatní schopnosti Nákazu odpalují a způsobují tak magické poškození, jehož výše se odvíjí od maximálního zdraví cíle.
Déšť šípů (E) - Varus vystřelí déšť šípů, které způsobují fyzické poškození a znesvěcují zemi. Znesvěcená země snižuje nepřátelům rychlost pohybu a omezuje jejich schopnost léčení a regenerace.
Řetěz zamoření (R) - Varus švihne zraňujícím nečistým úponkem, jenž znehybní prvního nepřátelského šampiona, kterého zasáhne. Poté se rozroste směrem k dalším okolním šampionům; pokud se jich dotkne, znehybní i je.

Xerath (4800 IP alebo 880 RP)
Výboj many (Pasivka) - Xerathovy základní útoky opakovaně obnovují manu.
Magický výboj (Q) - Vystřelí dalekonosný paprsek energie, který způsobí magické poškození všem zasaženým cílům.
Oko zkázy (W) - Vyvolá salvu čarovné energie, která zpomalí všechny nepřátele v oblasti a způsobí jim magické poškození. Cílům, které se nacházejí uprostřed dané oblasti, je způsobeno dodatečné poškození a jejich zpomalení je výraznější.
Ochromující koule (E) -Způsobí zvolenému protivníkovi magické poškození a omráčí jej.
Čarovný rituál(R) - Xerath se znehybní a získá několik dalekonosných salv.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Free Rotace - 14.2. - 21.2.

od Rumcajz » 15 úno 2017, 16:24

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Free Rotace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků