Sledujte aktuální free rotace hrdinů.

Free Rotace - 7.2. - 14.2.

Příspěvekod xSlayee » 10 úno 2017, 22:49

Obrázek
Nová bezplatná rotácia šampionov od 7.2.2017

Šampioni v rotacií a ich schopnosti:

Jinx (6300 IP alebo 975 RP)
Rozjeď to! (Pasivka) -Kdykoliv dojde k zabití šampiona nebo zničení věže či inhibitoru, jimž Jinx v posledních 3 sekundách způsobila nějaké poškození, získá výrazný bonus k rychlosti pohybu a nasčítávající se bonus k rychlosti útoků.
Přehazovačka! (Q) - Jinx má různé základní útoky v závislosti na tom, zda střílí rotačním kulometem Rotačákem, nebo raketometem Rakeťákem. Útoky Rotačákem jí zvyšují rychlost útoků. Útoky Rakeťákem zase způsobují plošné poškození, mají větší dosah a spotřebovávají manu.
Prásk! (W) - Z Práskače, své energetické pistole, vystřelí Jinx výboj, který způsobí poškození prvnímu zasaženému protivníkovi, zpomalí jej a odhalí jeho pozici.
Plamenné chroustače! (E) -Jinx hodí řadu znehybňovacích granátů, které po 5 sekundách explodují a zasažené nepřátele zapálí. Plamenné chroustače se zakousnou do nepřátelských šampionů, kteří na ně vstoupí, a znehybní je.
Super mega smrtící raketa! (R) -Jinx vystřelí přes mapu super raketu, které se během letu zvyšuje poškození, jež způsobí. Raketa vybuchne, jakmile zasáhne nějakého nepřátelského šampiona, a způsobí poškození všem okolním protivníkům v závislosti na tom, kolik zdraví jim chybí.

Karthus (3150 IP alebo 790 RP)
Popření smrti (Pasivka) - Po smrti se Karthus změní v ducha, který může ještě 7 sekund sesílat kouzla.
Zpustošit (Q) - Karthus v dané oblasti vyvolá opožděný výbuch, který poškodí okolní nepřátele.
Zeď bolesti (W) - Karthus vytvoří éterickou stěnu vysávající energii. Nepřátelským jednotkám, které touto stěnou projdou, se na určitou dobu sníží rychlost pohybu a odolnost vůči magii.
Poskvrnit (E) - Karthus pasivně krade energii svých obětí, a tak s každým zabitím získává manu. Případně se Karthus může obklopit dušemi svých obětí, které poškozují okolní nepřátele, ale svou manu tím rychle vyčerpá.
Rekviem(R) - Po 3sekundovém soustředění Karthus způsobí poškození všem nepřátelským šampionům.


Kassadin (3150 IP alebo 790 RP)
Kámen Prázdnoty (Pasivka) -Magické útoky způsobují Kassadinovi o 15 % menší poškození, Kassadin může procházet ostatními jednotkami.
Nulující výboj (Q) - Kassadin vystřelí kouli nabitou energií Prázdnoty, která způsobí poškození a přeruší nepřátelské sesílání schopností. Přebytečná energie se shlukne kolem něj a vytvoří dočasný štít, který absorbuje magické poškození.
Podlé ostří (W) - Pasivní efekt: Kassadinovy základní útoky způsobují bonusové magické poškození.
Aktivace: Kassadinův příští základní útok způsobí výrazné bonusové magické poškození a obnoví mu část many.
Silový impulz (E) - Kassadin čerpá energii ze seslaných kouzel ve své blízkosti. Po nabití může Kassadin Silovým impulzem poškodit a zpomalit nepřátele v kuželové výseči před sebou.
Temný skok (R) - Kassadin se teleportuje na nedalekou pozici a způsobí poškození okolním nepřátelům. V případě seslání většího počtu Temných skoků během krátké doby se zvýší množství many, jež je pro aktivaci této schopnosti zapotřebí, zároveň však narůstá i způsobované poškození.

Illaoi (6300 IP alebo 975 RP)
Kněžka starého boha (Pasivka) -Illaoi a obětiny, které vytvoří, budou na okolním neprůchodném terénu vyvolávat chapadla. Chapadla útočí na duše, obětiny a oběti Illaoiny Kruté lekce. Chapadla působí zasaženým nepřátelům fyzické poškození.
Úder chapadlem (Q) - Kdykoliv nějaké chapadlo poškodí nepřátelského šampiona, Illaoi se obnoví část chybějícího zdraví. Při aktivaci schopnosti máchne Illaoi chapadlem a způsobí fyzické poškození.
Krutá lekce (W) - Illaoi přiskočí ke svému cíli a způsobí mu fyzické poškození, na cíl zaútočí i okolní chapadla
Zkouška duše (E) - Illaoi vyrve z protivníkova těla duši a přitáhne si ji před sebe. Část poškození, které duše utrpí, se odrazí na původní cíl. Pokud zemře nebo se cíl od duše příliš vzdálí, stane se z cíle obětina a v jeho okolí se začnou objevovat chapadla.
Krakenův skok (R) - Illaoi bouchne svou modlou o zem a způsobí okolním nepřátelům fyzické poškození. S každým zasaženým nepřátelským šampionem se vyvolá jedno chapadlo.

Nami (6300 IP alebo 975 RP)
Prudký příliv (Pasivka) - Když Nami svými schopnostmi zasáhne spojenecké šampiony, zvýší se jim na krátkou dobu rychlost pohybu.
Vodní vězení (Q) - Vyšle do cílové oblasti bublinu, která po dopadu poškodí a omráčí všechny nepřátele.
Příliv a odliv (W) -Vypustí proud vody, který se bude odrážet tam a zpět mezi spojeneckými a nepřátelskými šampiony, přičemž spojence bude léčit a nepřátele poškozovat.
Požehnání vládkyně přílivu (E) -Na krátkou dobu posílí spojeneckého šampiona. Spojencovy základní útoky způsobí bonusové magické poškození a své cíle zpomalí.
Přívalová vlna (R)- Přívalová vlna

Renekton (4800 IP alebo 880 RP)
Nadvláda hněvu (Pasivka) -Renekton si automatickým útokem zvyšuje hodnotu hněvu. Ten pak může využít k obohacení svých schopností o bonusové účinky. Hněv Renekton získává i v případě, že má jen málo zdraví.
Odstranit slabé (Q) - Renekton máchne svou čepelí, všem cílům kolem sebe způsobí fyzické poškození a za část takto způsobeného poškození se sám vyléčí. Pokud má více než 50 jednotek hněvu, jsou poškození i léčení výraznější.
Nemilosrdný predátor (W) - Renekton dvakrát sekne svůj cíl. Způsobí mu tak fyzické poškození a na 0,75 sekundy jej omráčí. Pokud má Renekton více než 50 jednotek hněvu, sekne svůj cíl třikrát. Způsobí mu tak silné fyzické poškození a na 1,5 sekundy jej omráčí.
Naporcovat (E) - Renekton vyrazí vpřed a způsobí poškození všem jednotkám, které se mu postaví do cesty. Když je schopnost posílená, Renekton způsobuje bonusové poškození a snižuje zasaženým cílům hodnotu brnění.
Dominus (R) - Renekton se přemění do podoby tyrana. Získá tak bonus ke zdraví a způsobí poškození okolním nepřátelům. V této podobě získává Renekton hněv pravidelně.

Sivir (450 IP alebo 260 RP)
Hbité nohy (Pasivka) - Když Sivir zaútočí na nepřátelského šampiona, zvýší se jí na krátkou chvíli rychlost pohybu.
Bumerangové ostří (Q) - Sivir hodí svou zbraň jako bumerang, čímž způsobí poškození při cestě tam i zpět.
Odrážení (W) - Siviřiny následující základní útoky se odrazí na další blízké cíle, kterým způsobí snížené poškození.
Magický štít (E) - Vytvoří magický štít, který Sivir umožní zablokovat jednu schopnost seslanou nepřítelem. Pokud dojde k zablokování kouzla, získá zpět manu.
Na lovu (R) -Sivir vede své spolubojovníky do bitvy a po určitou dobu jim poskytuje bonus k rychlosti pohybu. Navíc Sivir získá pasivní bonus k rychlosti útoků, dokud je Odrážení aktivní.

Soraka (450 IP alebo 260 RP)
Spása (Pasivka) - K nedalekým vážně zraněným spojencům běží Soraka rychleji.
Svolání hvězd (Q) - Na zaměřenou pozici spadne z nebe hvězda, která zasaženým nepřátelům způsobí magické poškození a sníží jim rychlost pohybu. Pokud Svolání hvězd zasáhne nějakého nepřátelského šampiona, obnoví se Sorace část zdraví a získá bonus k rychlosti pohybu při přesunu směrem od nepřátelských šampionů.
Astrální síla (W) - Soraka obětuje část svého vlastního zdraví a vyléčí tak jiného spojeneckého šampiona.
Rovnodennost (E) - Vytvoří na zvolené pozici speciální oblast a umlčí všechny nepřátele, kteří se v ní nacházejí. Protivníci, kteří v ní zůstanou do okamžiku jejího zmizení, budou znehybněni.
Přání (R) - Soraka naplní své spojence nadějí a okamžitě sobě i všem spojeneckým šampionům doplní zdraví.

Vi (6300 IP alebo 975 RP)
Ochranný štít (Pasivka) - Vi si postupně nabíjí štít. Ten lze aktivovat zasáhnutím nepřítele nějakou schopností.
Drtivý úder (Q) - Vi nabije své rukavice a udeří tak mocně, až ji síla úderu přenese dopředu. Zasažené nepřátele odrazí zpět a způsobí jim jeden stupeň Drtivých úderů.
Průbojné údery (W) - Vi svými ranami prorazí nepřítelovo brnění. Způsobí mu tak bonusové poškození a navíc získá bonus k rychlosti útoků.
Přehnaná síla (E) - Vi svým dalším útokem prorazí cíl a způsobí poškození jednotkám, které se nacházejí za ním.
Napadení (R) - Vi naběhne na protivníka a každého, kdo se jí postaví do cesty, odrazí stranou. Když se dostane k cíli, vyhodí jej do vzduchu, vyskočí za ním a srazí jej znovu na zem.

Volibear (4800 IP alebo 880 RP)
Vyvolený bouří (Pasivka) - Když Volibearovi klesne zdraví na kritickou úroveň, jeho regenerace se mu na několik sekund výrazně zvýší.
Kulový blesk (Q) - Volibear seskočí na všechny čtyři a běží rychleji. Tento bonus k rychlosti je ještě větší, pokud pronásleduje nepřátelské šampiony. Prvního nepřítele, na kterého zaútočí, hodí Volibear za sebe.
Běsnění (W) - Opakované útoky poskytnou Volibearovi bonus k rychlosti útoků. Poté, co Volibear zaútočí třikrát po sobě, může svůj cíl pokousat a způsobit mu tak dodatečné poškození, jehož výše se odvíjí od množství zdraví, které cíli chybí.
Majestátní řev (E) -Volibear mohutně zařve, čímž poškodí a zpomalí nepřátele. Poskoky a příšery tak navíc zastraší.
Hromospáry (R) - Volibear vyvolá bouři a vypustí ze svého těla kulový blesk, který zasáhne několik okolních nepřátel. Díky síle bouře vyšlou Volibearovy útoky na cíl blesky, které zasáhnou i ostatní okolní nepřátele.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Free Rotace - 7.2. - 14.2.

od Rumcajz » 10 úno 2017, 22:49

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Free Rotace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků