Sledujte aktuální free rotace hrdinů.

Free Rotace - 7.3. - 14.3.

Příspěvekod xSlayee » 07 bře 2017, 19:15

Obrázek
Nová bezplatná rotácia šampionov od 7.3.2017

Šampioni v rotacií a ich schopnosti:

Aurelion Sol (6300 IP alebo 975 RP)
Střed vesmíru (Pasivka) -Kolem Aurelion Sola obíhají hvězdy, které způsobí magické poškození, když zasáhnou nepřítele.
Hvězdopád (Q) -Aurelion Sol vytvoří rozšiřující se kotouč, který po výbuchu omráčí a poškodí nepřátele, když se od něj kotouč příliš vzdálí.
Rozpínání nebes (W) -Aurelion Sol zvětší rozpětí svých hvězd, čímž zvýší poškození, které způsobují.
Legendární kometa (E) -Aurelion Sol získává rychlost, když se souvisle pohybuje jedním směrem, a může vzlétnout a uletět velkou vzdálenost.
Hvězdná záře (R) -Aurelion Sol vyšle výboj ryzího hvězdného žáru, který poškodí a zpomalí všechny zasažené nepřátele a okolní nepřátele odhodí do bezpečnější vzdálenosti.

Leona (4800 IP alebo 880 RP)
Sluneční světlo (Pasivka) - Útočná kouzla umístí na nepřátele na dobu 3,5 sekundy efekt Sluneční světlo. Když jim pak spojenečtí šampioni způsobí poškození, Sluneční světlo se aktivuje a způsobí dodatečné magické poškození.
Štít rozbřesku (Q) - Leona provede svůj příští základní útok štítem, čímž cíli způsobí bonusové magické poškození a také ho omráčí.
Zatmění (W) - Leona pozvedne svůj štít, čímž si zvýší hodnotu brnění a odolnosti vůči magii. Když účinek poprvé vyprchá a v blízkosti Leony jsou nepřátelé, způsobí jim magické poškození a trvání efektu se prodlouží.
Zenitová čepel (E) - Leona vyšle sluneční obraz svého meče, který způsobí magické poškození všem nepřátelům v linii. Když se obraz vytratí, poslední zasažený nepřátelský šampion bude krátce znehybněn a Leona se k němu vrhne.
Sluneční záře (R) - Leona přivolá paprsek sluneční energie, který poškodí nepřátele v dané oblasti. Nepřátelé uprostřed oblasti budou omráčeni, zatímco nepřátelé na okraji budou zpomaleni. Leonin meč bude poté nabitý silou slunce a během následujících několika útoků bude způsobovat bonusové magické poškození.

Ahri (4800 IP alebo 880 RP)
Uloupení esence (Pasivka) -Pokaždé, když nějaké kouzlo zasáhne protivníka, Uloupení esence získá o stupeň navíc (max. 3 stupně za kouzlo). Po nasbírání 9 stupňů se Ahri příštím kouzlem vyléčí pokaždé, když zasáhne nepřítele.
Klamavé oko (Q) - Ahri vyšle a opět zpátky stáhne svou kouli, která způsobí magické poškození na cestě tam a přímé poškození na cestě zpět. Když koule mění svou pozici, získává Ahri bonus k rychlosti pohybu, jenž se postupně snižuje.
Plamínky (W) - Ahri vypustí tři plamínky, které se zaměří na blízké nepřátele a zaútočí na
Okouzlení (E) - Ahri pošle polibek, který poškodí a okouzlí nepřítele, což jej přinutí vydat se pokojně jejím směrem.
Příval duší (R) - Ahri se vrhne kupředu a vypálí výboje esence, čímž poškodí 3 okolní nepřátele (především šampiony). Příval duší lze seslat až třikrát, než mu začne plynout přebíjecí doba.

Kalista (6300 IP alebo 975 RP)
Soustředění na boj (Pasivka) -Vydáš-li příkaz k pohybu, zatímco se Kalista napřahuje k základnímu útoku nebo schopnosti Probodnutí, odskočí při provedení útoku zvoleným směrem.
Probodnutí (Q) - Vrhne rychle letící oštěp, jenž proletí nepřáteli, které zabije.
Strážce (W) - Pasivně získává rychlost útoků a když útočí na stejný cíl jako přísahou spoutaný spojenec, způsobuje bonusové poškození.
Vytržení z rány (E) - Když útočí, probodne cíle svými oštěpy. Aktivací oštěpy vyrveš, čímž protivníka zpomalíš a způsobíš mu zvyšující se poškození.
Volání osudu (R) -Kalista k sobě teleportuje svého přísahou spoutaného spojence. Ten získá schopnost vrhnout se na zvolenou pozici a odhodit nepřátelské šampiony.

Shyvana (3150 IP alebo 790 RP)
Hněv Drakorozené (Pasivka) - Shyvana způsobuje bonusové poškození drakům a má bonus k hodnotám brnění a odolnosti vůči magii. Hodnota bonusu k brnění a odolnosti vůči magii se zvyšuje, kdykoliv Shyvana nebo její spojenci skolí dalšího draka.
Dvojkousnutí (Q) - Při svém dalším útoku udeří Shyvana dvakrát. Základní útoky zkracují přebíjecí dobu Dvojkousnutí o 0,5 sekundy.
Vzplanutí (W) -Shyvana se na 3 sekundy obklopí plameny, jež způsobují každou sekundu magické poškození všem okolním nepřátelům; zároveň se jí zvýší rychlost pohybu. Část způsobovaného poškození se aplikuje znovu, když Shyvana zaútočí na protivníka základním útokem ve chvíli, kdy působí její Vzplanutí. Rychlost pohybu se po dobu trvání kouzla postupně snižuje. Základní útoky prodlužují trvání Vzplanutí.
Ohnivý dech (E) -Shyvana vyšle ohnivou kouli, která způsobí poškození všem nepřátelům, na které narazí. Na cíli zanechá oharky, které jej na dobu 5 sekund označí. Shyvaniny základní útoky vedené proti označeným cílům jim při zásahu způsobují poškození ve výši určitého procenta maximální hodnoty jejich zdraví.
Sestup draka (R)- Shyvana se přemění na draka a přeletí na označenou pozici. Nepřátelům, kteří jí stojí v cestě, způsobí poškození a srazí je směrem k cílové lokaci.

Sona (3150 IP alebo 790 RP)
Siloakord (Pasivka) -Poté, co Sona sešle 3 kouzla, způsobí její další útok bonusové magické poškození a bude mít i další efekt v závislosti na tom, kterou píseň naposledy aktivovala.
Hymna chrabrosti (Q) - Sona zahraje Hymnu chrabrosti, při níž zazní ostré zvukové vlny, které způsobí magické poškození dvěma nejbližším nepřátelům, především šampionům a příšerám. Sona získá dočasnou auru, která spojencům označeným touto zónou zvýší působené poškození po jejich příštím útoku na nepřátele.
Árie vytrvalosti (W) -Sona zahraje Árii vytrvalosti, která vyléčí Sonu a okolního spojence. Sona získá dočasnou auru, která spojencům označeným touto oblastí poskytne dočasný štít.
Píseň rychlosti (E) - Sona zahraje Píseň rychlosti, čímž okolním spojencům zvýší rychlost pohybu. Sona získá dočasnou auru, která spojeneckým šampionům označeným touto zónou zvýší rychlost pohybu po jejich příštím útoku.
Crescendo (R) - Sona zahraje silný akord, kterým omráčí nepřátelské šampiony a donutí je k tanci, čímž jim způsobí magické poškození. Každý stupeň zkrátí základní přebíjecí dobu Soniných základních schopností.

Teemo (1350 IP alebo 585 RP)
Partyzánská válka (Pasivka) -Pokud Teemo chvíli nehybně stojí a nic nedělá, na neomezenou dobu se zneviditelní. Pokud je Teemo v křoví, může si udržovat neviditelnost i během pohybu. Když Teemo neviditelnost zruší, získá Prvek překvapení, čímž si na 3 sekundy zvýší rychlost útoků.
Oslepující šipka (Q) -Zahalí zrak nepřítele mocným jedem, který nepřítele poškodí a na dobu trvání i oslepí.
Rychlý pohyb (W) - Teemo začne pobíhat kolem, čímž získá pasivní bonus k rychlosti pohybu, dokud ho nezasáhne nepřátelský šampion nebo věž. Teemo může sprintem získat na krátkou dobu bonus k rychlosti pohybu, o který nepřijde, ani když bude zasažen.
Toxická střela (E) - Teemo každým svým útokem otráví svůj cíl. Kromě základního poškození způsobuje jed poškození také každou další sekundu po dobu 4 sekund.
Jedovatá past (R) - Teemo nastraží výbušnou jedovatou past použitím jedné ze svých nasbíraných hub. Pokud na houbu stoupne nepřítel, houba vypustí jedovatý mrak, který bude po nějakou dobu nepřátele zpomalovat a poškozovat. Pokud Teemo hodí houbu na jinou houbu, ta se odrazí a získá dodatečný dosah.

Rek'Sai (6300 IP alebo 975 RP)
Hněv Xer'Saiů (Pasivka) - Když není Rek'Sai zahrabaná, zvyšuje si základními útoky a kouzly hodnotu hněvu. Při zahrabání nashromážděný hněv spotřebuje a vyléčí se.
Královnin hněv / Vyhledat kořist (Q) - Rek'Saiiny 3 následující základní útoky způsobí všem okolním nepřátelům bonusové fyzické poškození.
Když je Rek'Sai zahrabaná, vystřelí spršku Prázdnotou nabité zeminy, která zasaženým nepřátelům způsobí magické poškození a odhalí jejich pozici.
Zahrabat se / Vynořit se (W) - Rek'Sai se zahrabe do země, čímž získá nové schopnosti a zvýší si rychlost pohybu. Zkrátí se jí dohled a nemůže používat základní útoky.
Když je Rek'Sai zahrabaná, může seslat schopnost Vynořit se, čímž okolní nepřátele vyhodí do vzduchu a způsobí jim poškození.
Zuřivé kousnutí / Provrtat (E) - Rek'Sai se zakousne do svého cíle a způsobí mu poškození, jehož hodnota se zvyšuje v závislosti na nashromážděném hněvu. Při maximální hodnotě hněvu způsobuje přímé poškození.
Když je Rek'Sai zahrabaná, vytvoří tunel, který na mapě vydrží poměrně dlouho a jejž může opakovaně využít. Nepřátelé ho mohou zničit tím, že se postaví na některý z jeho východů.
Příval z Prázdnoty (R) - Rek'Sai se neuvěřitelnou rychlostí přesune k zaměřenému východu z tunelu.

Garen (475 IP alebo 260 RP)
Vytrvalost (Pasivka) - Pokud Garen nebyl po nějakou dobu zasažen nepřátelským úderem nebo schopností, obnoví si každou sekundu určité procento maximální hodnoty zdraví. Poškození od poskoků účinek Vytrvalosti nepřeruší.
Rozhodný úder (Q) - Garen získá bonus k rychlosti pohybu a zbaví se všech zpomalovacích účinků. Jeho příští útok zasáhne životně důležitou část protivníka, čímž mu způsobí bonusové poškození a také ho utiší.
Odvaha (W) - S každým zabitým nepřítelem se Garenovi pasivně zvyšuje hodnota brnění a odolnost vůči magii. Také může tuto schopnost aktivovat, čímž získá štít, který na krátkou dobu snižuje utrpěné poškození.
Rozsudek (E) - Garen se svým mečem předvede tanec smrti, čímž po dobu působení schopnosti způsobí poškození nepřátelům kolem sebe a zasaženým nepřátelským šampionům sníží hodnotu brnění.
Demacijská spravedlnost (R) - Nepřátelský šampion, který si v poslední době připsal nejvíce zářezů, bude označen jako Padouch. Garenovy útoky tomuto šampionovi způsobují dodatečné přímé poškození.

Quinn (6300 IP alebo 975 RP)
Dravec (Pasivka) - Valor pravidelně označuje nepřátele jako zranitelné. Quinnin první základní útok proti zranitelnému nepříteli způsobí bonusové fyzické poškození.
Oslepující útok (Q) - Quinn přivolá Valora, který tohoto nepřítele označí a omezí jeho rozhled, načež způsobí poškození všem cílům v těsném okolí.
Zbystřené smysly (W) - V pasivním režimu získává Quinn po útoku na zranitelný cíl bonus k rychlosti útoků i pohybu. Při aktivaci Valor odhalí širokou okolní oblast.
Výpad (E) -Quinn se vrhne k nepříteli, způsobí mu fyzické poškození a sníží mu rychlost pohybu. Když se dostane k cíli, odrazí se od něj, tím na krátkou dobu přeruší jeho akci a dopadne ve vzdálenosti od cíle, která zhruba odpovídá dosahu jejího útoku.
Za nepřátelskou linií (R) - Quinn a Valor se spojí a nesmírně rychle přelétají po mapě.
STEAM:
- Haxo

Bývalé
Obrázek
Súčastné
Obrázek
Obrázek

Negatívne zmýšľanie vytvára prekážky. Pozitívne zmýšľanie ich odstraňuje.
Uživatelský avatar
xSlayee
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 749
Registrován: 06 pro 2014, 18:38

Free Rotace - 7.3. - 14.3.

od Rumcajz » 07 bře 2017, 19:15

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Free Rotace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků