• Stránka 1 z 1
[Přijat]Furien/ fr0st
Ahoj, chtěl bych požádat o práva na furien serverech.
Nick v hre : fr0st
Nick na fóre : fr0s7
Profil na fóre : fr0s7-u43000.html
Vek : 16 (25.8. 99)
Steam nick : fr0st
Steam ID : STEAM_0:0:37648921
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... ayer=31482
Nějaké bany nebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nic závratného. Tuším, že tam je 1 ban za přehoz. Jinak za cheating ban žádný.
Něco o sobě : Jmenuji se Ondřej, pocházím z Pardubického kraje a momentálně studuji 1. ročník na škole VOŠ a SŠ technická Česká Třebová obor informační technologie (IT). Mezi mé hlavní aktuální záliby patří: CS, filmy, seriály a florbal. Furien hraji téměř 4 roky, takže si myslím, že pravidla nebudou žádný problém.
Proč bych chtěl na GS adminovat? : Na F4, kde hraji, patří mezi velmi oblíbené činnosti porušování pravidel jakožto: lezení na textury, kempení, nadávky a občas se najde i nějaký cheater. Napříč porušování pravidel málokdy vidím na F4 nějakého admina, proto bych se chtěl podílet na chodu F4 a ostatních furien serverů.
Díky za váš čas a doufám, že mi dáte šanci a pustíte mě k pohovoru.
Nick v hre : fr0st
Nick na fóre : fr0s7
Profil na fóre : fr0s7-u43000.html
Vek : 16 (25.8. 99)
Steam nick : fr0st
Steam ID : STEAM_0:0:37648921
Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... ayer=31482
Nějaké bany nebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nic závratného. Tuším, že tam je 1 ban za přehoz. Jinak za cheating ban žádný.
Něco o sobě : Jmenuji se Ondřej, pocházím z Pardubického kraje a momentálně studuji 1. ročník na škole VOŠ a SŠ technická Česká Třebová obor informační technologie (IT). Mezi mé hlavní aktuální záliby patří: CS, filmy, seriály a florbal. Furien hraji téměř 4 roky, takže si myslím, že pravidla nebudou žádný problém.