Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] fy_laserlab

Příspěvekod micina228 » 28 črc 2017, 20:55

Název mapy: fy_laserlab
Mód: fy/fight yard
Autor: micina228
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: nie vsetko co som daval som pouzival zo zlozky valve alebo cstrike v csku
Popis mapy: mapa sa odohrava v laserovom laboratoriu , obidva tímy sa spawnuju v miestnosti oddelenej dverami , uprostred mapy je laboratorium s generatorom lasermi pocitacmi a aj pracovnikmi , do laboratoria sa da vojst 4 dverami z toho 2 su na tlacitka a 2 sa otvaraju pismenom E a da sa tam vojst aj cez ventilacnu sachtu , na mape su dokopy 3 ventilacne sachty
Link ke stažení: https://uloz.to/!KoWOqf3H3zS1/fy-laserlab-rar
Screeny: https://uloz.to/!Mqd1yGcZ5BWc/fylaserscreen-rar
Uživatelský avatar
micina228
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 10
Registrován: 28 črc 2017, 20:18

[*P] fy_laserlab

od Rumcajz » 28 črc 2017, 20:55

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P] fy_laserlab

Příspěvekod micina228 » 30 črc 2017, 12:26

..........
Uživatelský avatar
micina228
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 10
Registrován: 28 črc 2017, 20:18

Re: [*P] fy_laserlab

Příspěvekod stargate » 30 črc 2017, 13:39

Klady:
- zvuky (tlačítka, servery, dveře, paprsek...)
- civilisté (zaměstnanci Black Mesa?)
- prostředí
- mapa se neseká
- laser
- ostatní detaily (bedny, zábradlí, granát v otevřené bedně... )
- zakulacené rohy zdí (z textur jsem ale chytil rakovinu)

Zápory:
- velikost mapy, dokonce jde vidět skybox přes zdi, když stojíš daleko
- použití textur ohledně jejich aplikaci na brush (jsou strašně rozmazané a někde nezarovnané - na většině místech)
- podivné rozměry (nespletl si fy_ s rats_ mapami?) s tím, že počítače, bedny apod. mají rozměry v poho (díky těm obrovským zdem máš roztahané hnusné textury). Klasická chodba je vysoká 128hu - stejně, jako textura zdí (tvoje zdi jsou ale velké jako panelák :D).
- ventilace podivně svítí (nejspíš bug)

Když jsem mapu poprvé spustil, tak jsem se divil, kolik detailů ta mapa má. Nečekal jsem, že tlačítka a dveře budou vydávat zvuky, které se fakt k tomu hodí (většina začátečníků ani neví, že se to dá nastavit v editoru :D). Prostředek mapy s laserem se ti dost povedl. Taky jsem se divil (v tom nepříliš dobrém smyslu), jak moc je ta mapa obrovská. Rozměry a textury jsou u této mapy velký problém. Ne, že bych neměl rád Half-Life textury, jde o to, že jsou velké a roztahané (k vůli nepřirozeně velkým brushům). Jinak se jedná o pěknou mapu a jde vidět, že si jí nějaký ten čas věnoval.

Takže až opravíš již zmíněné problémy (velikost mapy teda asi moc neopravíš :D), tak to bude ještě lepší mapa. Zmenši tlačítka (u nich změň boční texturu), světla, tloušťku dveří a snížit strop u postranních chodeb apod.

PS: Nedodávej k .bsp zdrojové soubory nebo ti to někdo může ukrást..
Obrázek
Uživatelský avatar
stargate
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 260
Registrován: 23 led 2013, 15:14

Re: [*P] fy_laserlab

Příspěvekod micina228 » 30 črc 2017, 16:40

diky za recenziu , ked budem mat cas tak mozem tie problemy skusit opravit lebo zmensit steny moc problem pre mna neni
Uživatelský avatar
micina228
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 10
Registrován: 28 črc 2017, 20:18


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník