Tutoriály, návody a užitečné informace pro začínající i pokročilé.

[*T] GameSites textury

Příspěvekod Abit » 08 dub 2015, 09:48

Jednoduche textury vytvorene za pomoci loga tady z webu. Snad to nikomu z vedeni nebude vadit a ostatni maperi to vyuziji.

Screenshoty
Testovaci mapa
Textury
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

[*T] GameSites textury

od Rumcajz » 08 dub 2015, 09:48

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*T] GameSites textury

Příspěvekod WARNING » 08 dub 2015, 18:55 VIP

Veľmi pekne ďakujem aj za všetkých mapperov ktorý nevedia robiť s wally ;)
Obrázek WARNING!!!
Obrázek [email protected]
Uživatelský avatar
WARNING
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 550
Registrován: 19 kvě 2013, 18:11
Bydliště: Bratislava

Re: [*T] GameSites textury

Příspěvekod Abit » 08 dub 2015, 21:34

WARNING píše:Veľmi pekne ďakujem aj za všetkých mapperov ktorý nevedia robiť s wally ;)

I me to dalo chvili problem. Puvodne to melo mit modre pozadi, aby se dal pouzit rezim Solid, ale mel jsem problem s tou barvou. Dalsi me napadlo udelat vlastni decal, ale ty bohuzel nejdou udelat vlastni (lze pouzit jen ty z decals.wad).

Pote co jsem videl spatne pouziti u 1hp_andrew_gs (sorry WanderCZ, ale zase te musim mit za priklad), tak musim napsat toto:

func_illusionary
Render Mode: Additive
FX Amount: 150 (popripade i 100, musite si to sami vyzkouset)

PS: Muzete pouzit i func_wall, ale pote budou hraci schopni na to vyskocit.
PPS: Doporucuju to na sirku orezat.
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

Re: [*T] GameSites textury

Příspěvekod Luther » 08 dub 2015, 22:09

Já jsem zástánce toho, že dané logo upravíte v nějakým grafickém programu přímo na danou texturu. Vypadá to nejlépe ale hlavně odpadá pracné a mnohdy i zbytečné hledání kompromisu s typem renderu (Additive, Solid,...) a FX (0-255). ;) Pár (rychle vytvořených amatérských) příkladů za všechny:
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Ps.: Hele alias WanderCZ alias Andrew u něj je vidět, že se mapování moc nevěnuje. ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15


Zpět na Tutoriály

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků