• Stránka 1 z 1
[Z] Gelmox/JailBreak (žiadosť)
Meno na servery: Gelmox csgobounty.com
SID: STEAM_0:0:94258779
Časť GS,na ktorej by som chcel práva: JailBreak
Vek: 17 rokov
Moje Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=10238
Bany, ktoré som dostal: http://www.gamesites.cz/serversoubory/o ... mit=Search
1. Asi jediný ban je taký výrazný. Dal som MFK, ale neuvedomil som si to v tej chvíli (Je to síce len zákaz k CT ale aj tak MFK je MFK). Pomýlil som si ako sa začína hra na simona. Celkom ma to mrzí, že som si to neuvedomil, ale bolo to už pomerne dávno
2. Ostatné bany sú len chat bany alebo ban k ct za moje niekedy až prehnané správanie.
Niečo o mne: Volám sa Tomáš. Pochádzam z okolia Banskej Bystrice (Mesto na strednom Slovensku). Študujem školu so zameraním na PC resp. na prácu s grafickými programami, videom, zvukom alebo aj s webovými stránkami (Momentálne druhý ročník). Rád hrám počítačové hry (CS:GO, League of Legends a dakedy to bolo aj WoW (samozrejme aj iné), chodím von s kamarátmi a rád si zahrám aj nejakú športovú hru ako florbal alebo futbal. Niekedy sa ľahko "nahnevám", ale väčšinou som kludný a je so mnou dobrý pokec
A samozrejme (Niektorí už vedia) rád si vyjadrím svoj názor, niekedy aj bez ohľadu na následky. 
Prečo práve ja: Na JailBreaku trávim dosť svojho času. Som skoro každý deň na servery a preto myslím, že pravidlá ovládam celkom dobre na to aby som mohol robiť prihlášku na admina. Rád ľudí poučím, keď niečo spravia zle (No niekedy to nepomáha napr pri MFK). Väčšina ľudí sa dosť často s problémami obracia hlavne na mňa (Ak som na servery, no niekedy keď aj niesom).
Skúsenosti s CS:GO: Na CS:GO mám momentálne nahratých 669 hodín (Väčšina z nich je na JB). Aj napriek tomu že mám nahratých už okolo 837 hodín viem tak v priemere príkazov do konzole (Keď tak si ho pozriem na internete a zapamätám si ho). Už som na CS:GO riešil dosť bugov, čiže si pri niečom už poradím sám.
SID: STEAM_0:0:94258779