• Stránka 1 z 1
[Z] give me one good reason why not?/ JailBreak
Nick na serveru: give me one good reason why not?
SID: STEAM_0:0:89315897
Sekce, na které chci práva: JailBreak's
Věk: 17
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... player=725
Bany, které jsem dostal: http://www.gamesites.cz/serversoubory/o ... vType=name
Žádný dohledatelný ban nemám, jen si vzpomínám na ban z minulého roku na 4 hodiny k CT protože se 2 Admini nedohodli, takže jsem dostal ban za něco, co mi řekl druhý Admin
Něco o mně: Ahoj, Jmenuji se Adam Rejna a je mi 17 let. Bydlím v malé vesničce 30 km od Prahy. Bydlím v rodinném domě se 4 sourozenci, a mamkou. Již 2 rokem studuji na škole SPŠE Ječná v Praze(Letos jdu do třeťáku). Mám velmi klidnou povahu, vytrénovanou od sourozenců(musím se prostě udržet v klidu, jinak všechna vina spadne na mě). Mým koníčkem je programování a kódování v HTML.
Proč právě já:
Za prvé:Rád pomáhám lidem
Za druhé: Vždy dokážu zachovat chladnou hlavu.(když něco nevím, radši se poradím se zkušenějším adminem)
Za třetí: Můj názor je že ne za všechno se musí banovat, jsem rád když se jako rozumní lidé domluvíme.
Za čtvrté: Dokážu uznat svoji chybu, a dále si nést následky
Zkušenosti s CS:GO: Counter-Strike: Global Offensive hraji 2 roky. Mám nahráno něco přes 2100 hodin, z toho přes půlku času na JB.Můj rank kolísá mezi GN1 a SEM, ale spíše se to přiklání k té GN1
Budu rád za jakékoliv kladné reference
SID: STEAM_0:0:89315897
Sekce, na které chci práva: JailBreak's
Věk: 17
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... player=725
Bany, které jsem dostal: http://www.gamesites.cz/serversoubory/o ... vType=name
Žádný dohledatelný ban nemám, jen si vzpomínám na ban z minulého roku na 4 hodiny k CT protože se 2 Admini nedohodli, takže jsem dostal ban za něco, co mi řekl druhý Admin