Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
[vyřešeno] Grafika
- Vaša mašina: Notebook
- Operačný systém: Windows 7
- Verzia hry: Steam
- Kedy sa problém začal prejavovať: Po zapnutí cfg
- Váš pohľad na situáciu, popíšte problém: Po zapnutí cfg sa mi zmenilo grafika na výkonejšiu, čiže som mal menej fps. Chcel by som sa dopracovať ku starej grafike ako je tu ---> https://ctrlv.cz/f2OX .. Dalo by sa to nejako zariadiť?
Ďakujem za odpovede
- Operačný systém: Windows 7
- Verzia hry: Steam
- Kedy sa problém začal prejavovať: Po zapnutí cfg
- Váš pohľad na situáciu, popíšte problém: Po zapnutí cfg sa mi zmenilo grafika na výkonejšiu, čiže som mal menej fps. Chcel by som sa dopracovať ku starej grafike ako je tu ---> https://ctrlv.cz/f2OX .. Dalo by sa to nejako zariadiť?
Ďakujem za odpovede


-
golfyneq - Amatér
- Příspěvky: 37
- Registrován: 14 dub 2016, 16:59
[vyřešeno] Grafika
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Grafika
Si piš že dalo 
Stačí to celé vložit do konzole.
Díky cl_minmodels 1 ti zmizí některé speciální skiny na serveru. Takže pokud toto nechceš, tak tam potom dej:

- Kód: Vybrat vše
gl_picmip 1; gl_ansio 0; gl_cull 1; gl_vsync 0; gl_max_size 256; cl_shadows 0; cl_weather 0; cl_minmodels 1; mp_decals 200; max_smokepuffs 20;
Stačí to celé vložit do konzole.
Díky cl_minmodels 1 ti zmizí některé speciální skiny na serveru. Takže pokud toto nechceš, tak tam potom dej:
- Kód: Vybrat vše
cl_minmodels 0

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Grafika
pomocou ktorého sa nastavuje "rozmazanie" textúr? príde mi to až moc rozmazané, nie tak ako na tom screene 


-
golfyneq - Amatér
- Příspěvky: 37
- Registrován: 14 dub 2016, 16:59
Re: Grafika
Je to hned ten první - gl_picmip 1 (výchozí je 0). Taky mi to přijde divné a to jsem to ještě upravil, protože gl_picmip 3 (nejhorší kvalita) vypadá jěště víc otřesně 
Můžeš je ale nemít roznamazné s tím, že budou pro změnu zase rozkostičkované pomocí příkazu gl_texturemode "GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR" ale asi spíš zkus ten gl_picmip 0.
Výchozí pro ten gl_texturemode je gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST".

Můžeš je ale nemít roznamazné s tím, že budou pro změnu zase rozkostičkované pomocí příkazu gl_texturemode "GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR" ale asi spíš zkus ten gl_picmip 0.
Výchozí pro ten gl_texturemode je gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST".

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Grafika
Dal som gl_picmip "0" a bolo to až moc kvalitné, tak som dal zase "1" a už to je tak ako to bolo.
vďaka za pomoc.
vďaka za pomoc.


-
golfyneq - Amatér
- Příspěvky: 37
- Registrován: 14 dub 2016, 16:59
Příspěvků: 6
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků