Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Hecarim
Hecarim
stín války
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Jungle, Top
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Válečná stezka (Passivka)
Hecarim získává útočné poškození, které se rovná určitému procentu jeho bonusu k rychlosti pohybu.
Běsnění (Q)
Dosah: 350
Hecarim sekne po okolních nepřátelích, čímž jim způsobí fyzické poškození.
Hecarim sekne po okolních nepřátelích, čímž jim způsobí fyzické poškození (poskokům a příšerám je způsobeno 66 % tohoto poškození).Jestliže Hecarim způsobí tímto útokem poškození alespoň jednomu protivníkovi, získá jeden stupeň Běsnění a na krátkou dobu se mu sníží přebíjecí doba této schopnosti o 1 sek. Tento efekt se může nasčítat až 2krát najednou.
Duch hrůzy (W)
Dosah: 525
Hecarim bude po krátkou dobu působit okolním nepřátelům magické poškození. Hecarim získá zdraví rovnající se určitému procentu poškození, které jeho nepřátelé utrpí.
Hecarim způsobuje všem okolním nepřátelům magické poškození po dobu 4 sek. Hecarim se vyléčí za 20 % poškození, jež je těmto nepřátelům kýmkoliv způsobeno.
Ničivý výpad (E)
Dosah: Na sebe
Hecarim získá na krátkou dobu zvýšenou rychlost pohybu. Jeho příští útok cíl odhodí zpět a způsobí mu dodatečné fyzické poškození podle toho, jak velkou vzdálenost od aktivace této schopnosti urazil.
Hecarim získává na 4 sek. bonus k rychlosti pohybu. Svým dalším útokem srazí svůj cíl zpět a způsobí mu fyzické poškození v závislosti na tom, jak velkou vzdálenost schopností Ničivý výpad urazil.
Masakr stínů (R)
Dosah: 1000
Hecarim vyvolá přízračné jezdce a provede výpad kupředu, čímž způsobí magické poškození cílům před sebou. Hecarim při dokončení výpadu vytvoří tlakovou vlnu, která vyděsí okolní nepřátele a zažene je na útěk.
Hecarim vyvolá přízračné jezdce a provede výpad kupředu. Všem zasaženým jednotkám je způsobeno magické poškození. Po dokončení nájezdu vyšle Hecarim rázovou vlnu, která všechny okolní nepřátele zastraší, takže na 1 sek. od Hecarima utečou.Hecarim se přesune pouze na označenou pozici. Jezdci však vždy urazí plnou vzdálenost, která je dána schopností.
MYTOLOGIE
Hecarim je mohutný obrněný přízrak, jehož jméno se po celé Runeterře vyslovuje jen šeptem. Střeží Stínové ostrovy a skolí každého, kdo je natolik pošetilý, že vkročí na jejich prokletou půdu. Hecarim se často ujímá role předvoje nemrtvých, vyráží z Černé mlhy vpřed a vysmívá se živým, které zadupává do země svými okovanými kopyty.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Hecarim
Blood Knight Hecarim (975 RP)
Reaper Hecarim (975 RP)
Headless Hecarim (Unavailable)
Arcade Hecarim (1350 RP)
stín války
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Jungle, Top
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Válečná stezka (Passivka)
Hecarim získává útočné poškození, které se rovná určitému procentu jeho bonusu k rychlosti pohybu.
Běsnění (Q)
Dosah: 350
Hecarim sekne po okolních nepřátelích, čímž jim způsobí fyzické poškození.
Hecarim sekne po okolních nepřátelích, čímž jim způsobí fyzické poškození (poskokům a příšerám je způsobeno 66 % tohoto poškození).Jestliže Hecarim způsobí tímto útokem poškození alespoň jednomu protivníkovi, získá jeden stupeň Běsnění a na krátkou dobu se mu sníží přebíjecí doba této schopnosti o 1 sek. Tento efekt se může nasčítat až 2krát najednou.
Duch hrůzy (W)
Dosah: 525
Hecarim bude po krátkou dobu působit okolním nepřátelům magické poškození. Hecarim získá zdraví rovnající se určitému procentu poškození, které jeho nepřátelé utrpí.
Hecarim způsobuje všem okolním nepřátelům magické poškození po dobu 4 sek. Hecarim se vyléčí za 20 % poškození, jež je těmto nepřátelům kýmkoliv způsobeno.
Ničivý výpad (E)
Dosah: Na sebe
Hecarim získá na krátkou dobu zvýšenou rychlost pohybu. Jeho příští útok cíl odhodí zpět a způsobí mu dodatečné fyzické poškození podle toho, jak velkou vzdálenost od aktivace této schopnosti urazil.
Hecarim získává na 4 sek. bonus k rychlosti pohybu. Svým dalším útokem srazí svůj cíl zpět a způsobí mu fyzické poškození v závislosti na tom, jak velkou vzdálenost schopností Ničivý výpad urazil.
Masakr stínů (R)
Dosah: 1000
Hecarim vyvolá přízračné jezdce a provede výpad kupředu, čímž způsobí magické poškození cílům před sebou. Hecarim při dokončení výpadu vytvoří tlakovou vlnu, která vyděsí okolní nepřátele a zažene je na útěk.
Hecarim vyvolá přízračné jezdce a provede výpad kupředu. Všem zasaženým jednotkám je způsobeno magické poškození. Po dokončení nájezdu vyšle Hecarim rázovou vlnu, která všechny okolní nepřátele zastraší, takže na 1 sek. od Hecarima utečou.Hecarim se přesune pouze na označenou pozici. Jezdci však vždy urazí plnou vzdálenost, která je dána schopností.
MYTOLOGIE
Hecarim je mohutný obrněný přízrak, jehož jméno se po celé Runeterře vyslovuje jen šeptem. Střeží Stínové ostrovy a skolí každého, kdo je natolik pošetilý, že vkročí na jejich prokletou půdu. Hecarim se často ujímá role předvoje nemrtvých, vyráží z Černé mlhy vpřed a vysmívá se živým, které zadupává do země svými okovanými kopyty.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Hecarim
Blood Knight Hecarim (975 RP)
Reaper Hecarim (975 RP)
Headless Hecarim (Unavailable)
Arcade Hecarim (1350 RP)
Pokud toto právě čteš, si to TY, ten VYVOLENÝ ! V následujících 5 sekundách máš čas na rozhodnutí... Dělám si prdel, jen zkouším tvou bystrost :D
-
SponErko - Mistr Yoda
- Příspěvky: 2098
- Registrován: 30 dub 2014, 13:09
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník