Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
[*T] info_hullshape aneb. surf-camp fix
V tomto topicu sa naučíme, ako zabrániť campeniu na vrchu surfu a aby neslúžil ako camp-spot. Je to jednoduchá vec, ktorá zabere najmenej 2 minúty a hráč môže maximálne slidovať po rampách. Sú to dva brush entity info_hullshape:
info_hullshape
Defaultne, pre kompilátor je tvar (model) hráča ako jeden block (72x32), preto hráč dokáže stáť na vrchu surfu. S info_hullshape môžeme vytvoriť vlastný model a taktiež, aby bol aplikovaný iba na surf rampách. Pri kompilácií sa zahodí aby sa ušetril počet brush entít.

1)
Označíme si všetky surf rampy a spravíme z nich entitu func_detail (nie func_wall, aby sme ušetrili entity + render).

2)
Do mapy vložíme dve entity info_hullshape z tohto .rmf súboru kamkoľvek do mapy, najlepšie do vrchného rohu miestnosti.

3)
Otvoríme si Properties ramp (func_detail) a pridáme im dve nové Keys:

Po kompilácii mapy sa už hráč nikdy nepostaví na hranu surf rampy. Neodporúčam tento trick používať na klasické brushe alebo upravovať dané entity/posúvať origin, slúži to iba na rampy a ak to skúsite na klasickom brushi, z rohov brushu sa stanú surf rampy.
info_hullshape
Defaultne, pre kompilátor je tvar (model) hráča ako jeden block (72x32), preto hráč dokáže stáť na vrchu surfu. S info_hullshape môžeme vytvoriť vlastný model a taktiež, aby bol aplikovaný iba na surf rampách. Pri kompilácií sa zahodí aby sa ušetril počet brush entít.

1)
Označíme si všetky surf rampy a spravíme z nich entitu func_detail (nie func_wall, aby sme ušetrili entity + render).

2)
Do mapy vložíme dve entity info_hullshape z tohto .rmf súboru kamkoľvek do mapy, najlepšie do vrchného rohu miestnosti.

3)
Otvoríme si Properties ramp (func_detail) a pridáme im dve nové Keys:
- Key:
zhlt_hull1
Value:
hull_surf_stand
- Key:
zhlt_hull3
Value:
hull_surf_crouch

Po kompilácii mapy sa už hráč nikdy nepostaví na hranu surf rampy. Neodporúčam tento trick používať na klasické brushe alebo upravovať dané entity/posúvať origin, slúži to iba na rampy a ak to skúsite na klasickom brushi, z rohov brushu sa stanú surf rampy.
Counter-Strike Game Level Designer
gamebanana.com/members/1561530
gamebanana.com/members/1561530
-
0yo - Mapper
- Příspěvky: 40
- Registrován: 17 úno 2017, 18:25
[*T] info_hullshape aneb. surf-camp fix
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků