Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Prijatý] ja ťa nebudem kusať / TTT

Příspěvekod Only4Fun » 25 led 2019, 17:05

Nick na serveru ==> ja ťa nebudem kusať
SID ==> STEAM_0:1:115992115
Sekce, na které chci práva ==> TTT
Věk ==> o pár dní 18 8-)
Mé HlStats ==> KLIK
Bany, které jsem dostal ==> Mám čistý banlist. Som človek, ktorý sa vie správať.
Něco o mně ==> Volám sa Mário, bývam v malej "malebnej" dedinke neďaleko mesta Prešov. Medzi moje záľuby patrí PC, šport, a to najmä futbal, cyklistika a v neposlednom rade body-building, teda posilovanie. Som spoločenský, rád sa zabávam a stretávam s blízkymi či priateľmi. Navštevujem SPŠ Elektrotechnickú v Prešove, ktorá patrí medzi elitu na Slovensku. Študujem odbor IT manažment procesov.

Proč právě já ==> Myslím, si že spĺňam predpoklady a požiadavky na post admina a to hlavne kvôli mojim vlastnostiam a skúsenostiam. Som komunikatívny typ človeka, rád riešim veci a snažím sa k nim pristupovať s objektívnosťou a spravodlivosťou. Som ústretový, zväčša nekonfliktný a rád pomáham ľuďom. Mám rád ak všetko do seba zapadá ako má a je to patrične zorganizované. Problémy na servery, by som riešil s chladnou hlavou, vypočul by som si názor každého poškodeného či zúčastneného a potom objektívne vyriešil problém. Ako veľké + by som uviedol aj to, že som tu už raz ako admin pôsobil, a to na CS:GO servery TTT #1. No bol som zrušený po čase, kvôli neaktivite (nemal som čas na hru). Takisto ma už nebaví prehliadať, ako často na servery vidím ako niekto dáva RDM, či je drzý alebo nadáva alebo sa neprimerane správa.

Zkušenosti s CS:GO ==> Dosť veľké. Dokopy mám nahratých asi 2500h+ (hrám csko od 2012-2013, no začínal som na inom účte). Takisto som vlastnil aj vlastný public server a adminoval asi na 2 herných portáloch (vrátane Vášho). S adminovaním mám aj skúsenosti z hry CS 1.6, kde som pôsobil na nemenovanom portály ako admin a neskôr aj server admin či moderátor.
Případné poznámky ==> Som vlastníkom [VIP].