Příspěvků: 39
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
Len sa mi zdá a na tom obrázku to tak vyzerá, alebo tá trampolína je strašne malá a skočí to každý?
+ to tlačítko, čo otvára cely by som určite dal ďalej od tej čiary, ako bolo tlačidlo na mape jail_crime napr., alebo potom hore na box, či inú CT zónu.
V každom prípade, páči sa mi ten systém s tými vysúvateľnými čiarami pri granátoch na tie 3 úrovne.
Keď budeš mať nejaké tie súbory na stiahnutie tak, ako to mal Kohi, rád si to prezriem na svojom.
+ to tlačítko, čo otvára cely by som určite dal ďalej od tej čiary, ako bolo tlačidlo na mape jail_crime napr., alebo potom hore na box, či inú CT zónu.
V každom prípade, páči sa mi ten systém s tými vysúvateľnými čiarami pri granátoch na tie 3 úrovne.
Keď budeš mať nejaké tie súbory na stiahnutie tak, ako to mal Kohi, rád si to prezriem na svojom.
-
Knedlajs - Spamer Veterán
- Příspěvky: 3814
- Registrován: 15 kvě 2016, 10:08
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
[Beta verze] Verze 0.2
Tak vstupuje do otevřeného testování, mapa je tedy víceméně hotová, ještě čekám na feedback z vašich řad a grafiku.
Odkaz ke stažení: jail_concrete_widow_beta
Změny od poslední verze z videa
- Tlačítko na AIM přemíštěno nad box (AIM je klasicky zavřený - dříve otevřený)
- Tlačítko na otevírání cel také přesunuto nad box do CT zony
- Trampolína posunuta dále, víc už nelze (musel bych překopat celou mapu)
- Menší dekorace (strom a tráva)
Atrakce
- Přidaný bludiště/labyrint
- Přidaný závodiště s (snad) originálními tříkolkami
Známé chyby:
- Strom je jakoby ve tmě (opravím v plné verzi)
- Ruleta občas nefunguje správně (nevím čím to je, vše je nastaveno jak má, dělal jsem na tom několik desítek hodin a už nevím co stím, po resetu mapy ale funguje správně )
- U wipeout občas nejde jedna z rychlostí (stačí to zmáčknout podruhé, taky nevím proč to dělá)
Tak vstupuje do otevřeného testování, mapa je tedy víceméně hotová, ještě čekám na feedback z vašich řad a grafiku.
Odkaz ke stažení: jail_concrete_widow_beta
Změny od poslední verze z videa
- Tlačítko na AIM přemíštěno nad box (AIM je klasicky zavřený - dříve otevřený)
- Tlačítko na otevírání cel také přesunuto nad box do CT zony
- Trampolína posunuta dále, víc už nelze (musel bych překopat celou mapu)
- Menší dekorace (strom a tráva)
Atrakce
- Přidaný bludiště/labyrint
- Přidaný závodiště s (snad) originálními tříkolkami
Známé chyby:
- Strom je jakoby ve tmě (opravím v plné verzi)
- Ruleta občas nefunguje správně (nevím čím to je, vše je nastaveno jak má, dělal jsem na tom několik desítek hodin a už nevím co stím, po resetu mapy ale funguje správně )
- U wipeout občas nejde jedna z rychlostí (stačí to zmáčknout podruhé, taky nevím proč to dělá)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
Narýchlo som to prebehol , a mapa vyzerá parádne , zaujímavé novinky ako ten pohyblivý terč atď... Chybičky čo som zatial našiel, že v zbrojke pri výbere zbraní musím trochu poskočiť keď mačkám E aby mi dalo zbraň a na tých rojkolkách keď som do nich skočiť sa dá v nich ako keby zaseknúť ale dá sa aj pomaly odísť z nich a ešte ten terč , on by mal portovať či ?
-
KosSo - Spamer
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 05 úno 2013, 15:25
- Bydliště: Banská Štiavnica
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
Pekná mapa, isto ale pár chyb, ako je:
.. inakšie super práca, páči sa mi :p
- - ľahko bugnuteľné autíčka (vonku ich ľahko dostanem)
- - pri aime by som dal aspoň tlačítko alebo nejaký teleport pre CT, aby Tčka nestrielali cez sklo (teraz je viditeľné) a zabíjali tak CT..
- - https://ctrlv.cz/Q8vD ,, tieto dvere, by som hrubku troška ubral aby to bolo krajšie, keď je to zdvihnuté
.. inakšie super práca, páči sa mi :p
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 989
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
Knedlajs píše:Len sa mi zdá a na tom obrázku to tak vyzerá, alebo tá trampolína je strašne malá a skočí to každý?
Vyzerá to ľahko, ale je to celkom problém
Moje postrehy Luther, snáď pomôžu a neurazia
- automaty na zbrane vyzerajú skvelo, ale celkom problém získať zbraň
- pri terčoch tlačítko - spúšťa ich, ale nezastavuje?
- zasekol som sa v autíčku, tak možno trochu zväčšiť priestor v ňom
- kraje autodráhy sú vyššie než sa zdá (neviem či naschvál alebo nie)
- ak stojím v určitom mieste tak hviezdna brána zmizne - https://pasteboard.co/H2t6Qlm.jpg
- tlačítko na open aimu mi príde trochu neprakticky umiestnené (v určitých situáciach)
- neviem či sa nebudú čiary na bludisku zneužívať nejakou formou
- vonku až príliš heal pointov (aspoň mne sa zdá.. #nohate)
Trochu narýchlo prezreté a spísané, ale nemohol som si nechať ujsť odtestovať tvoju mapu Ďalší skvelý výtvor Luther
Night gathers, and now my watch begins.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
-
eXtr3mer - CS 1.6 Hlavní Admin
- Příspěvky: 8121
- Registrován: 16 bře 2013, 11:51
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
jop jasne, zabudol som na to.. aký zmysel má ten terč tam ? či tam sa doplnia porty? lebo skočil som tam, a nič, je z toho surf.. a taktiež, ako extrem3r napísal, tak zväčšiť priestor v autičku, zasekáva sa tam
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 989
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
Extremer sa nebude vyjadrovať tam, kde sa ho to netýka.
1.) Trampolína je ízi, ale ok.
2.) Autíčka ubrať, nechať max. dve. Na takú úzku dráhu už aj to bude veľa.
3.) Čiary na bludisku by som odstránil.
4.) Čo je plus je, že sú tam len dve skryté zbrane.
5.) Je pravda, že CT zóny by boli na tejto mape trošku nelogické (aspoň minimálne v jednom prípade), ale viem si to predstaviť.
P.S. (Pre toho z All Servers):
- Na autíčku sa dá stáť aj vzadu;
- Ten terč zastavíš ty tým, že doňho strelíš.
1.) Trampolína je ízi, ale ok.
2.) Autíčka ubrať, nechať max. dve. Na takú úzku dráhu už aj to bude veľa.
3.) Čiary na bludisku by som odstránil.
4.) Čo je plus je, že sú tam len dve skryté zbrane.
5.) Je pravda, že CT zóny by boli na tejto mape trošku nelogické (aspoň minimálne v jednom prípade), ale viem si to predstaviť.
P.S. (Pre toho z All Servers):
- Na autíčku sa dá stáť aj vzadu;
- Ten terč zastavíš ty tým, že doňho strelíš.
-
Knedlajs - Spamer Veterán
- Příspěvky: 3814
- Registrován: 15 kvě 2016, 10:08
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
[Beta verze] Verze 0.2.1
Changelog:
- Vstupní dveře opraveny, aby se nebugovali (by chickeylolz)
- Sklo u AIMu uděláno polopropustné, aby T neviděli kde zrovna je/jsou CT (by chickeylolz)
- Opraveno miznutí brány způsobené "optimalizačními texturami Hint a Skip" (by eXtr3mer)
- Zredukován počet Heal pointů Tček o 50% (by eXtr3mer)
- Čáry z bludiště odstraněni (i když je mohl vidět jen CT) (by eXtr3mer, Knedlajs)
- Počet aut na dráze zredukován na 2 kousky (by Knedlajs)
- Opraven model stromu u závodiště
- Přidány nové detaily (holografická mapa)
- K mapě přidaná tzv. RES soubor, aby server veděl, co všechno mapa obsahuje (modely, zvuky, ...)
Co se nepovedlo:
- Chtěl jsem udělat u střelnice (terčů), že prohraný bude portnut do cely a ta se zavře, aby nezdrhl, ale bohužel jsem se do toho tak zamotal, že se mi např. cely neustále otevírali a zavírali, portnulo to oba a nebo mi prostě nešel port aktivovat pouze za určité situace.
- Zbraně lze brát úplně v pohodě i bez skoku, u spodní hrany každé nástěnky je tlačítko pro give zbraně Tam není co opravovat ( lze jen nahradit klasickými automaty)
- Zvýšil jsem pomocí textury CLIP tlouštku stěn, ale bugování je pořád stejné
Odpovědi:
Je to dobrý nápad, bohužel jsem za celý den nedokázal dát do kupy funkční sestavu entit, která by tak činila. Je to jen pro odreagování, kdo první zastaví terč vyhrává.
Ne, pokud se aktivuje, tak ho lze zastavit už jen přesnou střelou
Když počítám i tu v jedné z cel, tak tři
Stahujte a testujte, ale zatím jsem z té mapky trochu zklamaný DOWNLOAD
Changelog:
- Vstupní dveře opraveny, aby se nebugovali (by chickeylolz)
- Sklo u AIMu uděláno polopropustné, aby T neviděli kde zrovna je/jsou CT (by chickeylolz)
- Opraveno miznutí brány způsobené "optimalizačními texturami Hint a Skip" (by eXtr3mer)
- Zredukován počet Heal pointů Tček o 50% (by eXtr3mer)
- Čáry z bludiště odstraněni (i když je mohl vidět jen CT) (by eXtr3mer, Knedlajs)
- Počet aut na dráze zredukován na 2 kousky (by Knedlajs)
- Opraven model stromu u závodiště
- Přidány nové detaily (holografická mapa)
- K mapě přidaná tzv. RES soubor, aby server veděl, co všechno mapa obsahuje (modely, zvuky, ...)
Co se nepovedlo:
- Chtěl jsem udělat u střelnice (terčů), že prohraný bude portnut do cely a ta se zavře, aby nezdrhl, ale bohužel jsem se do toho tak zamotal, že se mi např. cely neustále otevírali a zavírali, portnulo to oba a nebo mi prostě nešel port aktivovat pouze za určité situace.
- Zbraně lze brát úplně v pohodě i bez skoku, u spodní hrany každé nástěnky je tlačítko pro give zbraně Tam není co opravovat ( lze jen nahradit klasickými automaty)
- Zvýšil jsem pomocí textury CLIP tlouštku stěn, ale bugování je pořád stejné
Odpovědi:
KosSo píše:...ten terč , on by mal portovať či ?
Je to dobrý nápad, bohužel jsem za celý den nedokázal dát do kupy funkční sestavu entit, která by tak činila. Je to jen pro odreagování, kdo první zastaví terč vyhrává.
eXtr3mer píše:...pri terčoch tlačítko - spúšťa ich, ale nezastavuje?
Ne, pokud se aktivuje, tak ho lze zastavit už jen přesnou střelou
Knedlajs píše:Čo je plus je, že sú tam len dve skryté zbrane.
Když počítám i tu v jedné z cel, tak tři
Stahujte a testujte, ale zatím jsem z té mapky trochu zklamaný DOWNLOAD
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
BUG REPORT:
-Zbrane sa dajú veľmi jednoducho bugnúť cez stenu (tj, keď stojím pri tých terčíkoch tak len stlačím Ečko a mám čo chcem)
-Zbrane sa dajú veľmi jednoducho bugnúť cez stenu (tj, keď stojím pri tých terčíkoch tak len stlačím Ečko a mám čo chcem)
あなたがこの文章を翻訳しようとしているなら、あなたは同性愛者です
Ľudia sú ako stromy. Keď ich prerežeš motorovou pílou, zomrú.
Ľudia sú ako stromy. Keď ich prerežeš motorovou pílou, zomrú.
-
JimCarry - Profesionál
- Příspěvky: 684
- Registrován: 01 črc 2013, 13:14
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
Supr.. btw..
- https://ctrlv.cz/L6uO - dá sa na tom zhora stáť, možno by sa to nejak využívalo.. ( - https://ctrlv.cz/7ZQY )
- https://ctrlv.cz/7ZQY - na čo je tam ten valec ?
- https://ctrlv.cz/lhZs - tlačítko by som dal niekde ku stene východu, lebo dnu z aimu sa dá stlačiť .. alebo v aime neviditeľnú stenu spraviť
- a stále tie autíčka sú veľmi ľahko bugnuteľné (dajú sa dostať von hneď v prvej zátačke)
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 989
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
ja na svojej mape mam tie hybajuce sa terce nastavenie tiez tak ze pomocou tlacitka ich das len do pohybu a pomocou tvojho skill aimu ich zastavis.. tusim to mam nastavene na 3 alebo 4 hity ale ked das priamo do stredu napr. s awp zastavi to hned a tak si VITAZ (nieco na ten styl su tie terce ze im to ubera akoze HP)
!_kempa_! lukick *KOHI*
- lukick
- Mistr
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2013, 15:24
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
[Beta verze] Verze 0.3
Changelog
- Ruská ruleta smazána - neustále se bugovala
- Střelnice pro 1v1 smazána
- Ruská ruleta nahrazena terčem, kde jde o přesnost (každý hráč může vystřelit pouze jednou a když se trefí, tak terč se zastaví)
- Přidány testovací popisky do holografické mapy
- Holografická mapa je nyní průchozí (předtím byla z nějakého důvodu func_wall a ne func_illusionary) (by chickeylolz)
- Přidány kamery na mapu (jedna za bránu, druhá u dráhy a třetí u fotbalu)
- Dráha byla vsazena do terénu a stěny byli rozšířeny o 50% (překvapivě už se nelze bugovat)
- Přidány další neužitečné detaily (grafiti) po celé mapě
- Opravena chyba, kdy lze získat zbraň z nástěnky skrze zeď (Bug report 12. 1. 2018 by JimCarry)
- Nástěnky se zbraněmi udělány přístupnější (dány níže)
- u AIMu jsou nyní i dveře polopropustné z důvodu vyšší ochrany CT uvnitř
Odpovědi:
Testovací objekt, kde bude "stěna" autorů mapy nebo tak něco
Tuhle atrakci jsem okopíroval z tvé mapy. Byla jednoduchá a zabírala málo místa a já něco potřeboval dát za věznici, kde nebylo dost místa pro nic.
DOWNLOAD: jail_concrete_widow_beta03
Changelog
- Ruská ruleta smazána - neustále se bugovala
- Střelnice pro 1v1 smazána
- Ruská ruleta nahrazena terčem, kde jde o přesnost (každý hráč může vystřelit pouze jednou a když se trefí, tak terč se zastaví)
- Přidány testovací popisky do holografické mapy
- Holografická mapa je nyní průchozí (předtím byla z nějakého důvodu func_wall a ne func_illusionary) (by chickeylolz)
- Přidány kamery na mapu (jedna za bránu, druhá u dráhy a třetí u fotbalu)
- Dráha byla vsazena do terénu a stěny byli rozšířeny o 50% (překvapivě už se nelze bugovat)
- Přidány další neužitečné detaily (grafiti) po celé mapě
- Opravena chyba, kdy lze získat zbraň z nástěnky skrze zeď (Bug report 12. 1. 2018 by JimCarry)
- Nástěnky se zbraněmi udělány přístupnější (dány níže)
- u AIMu jsou nyní i dveře polopropustné z důvodu vyšší ochrany CT uvnitř
Odpovědi:
chickeylolz píše:...https://ctrlv.cz/7ZQY - na čo je tam ten valec ?
Testovací objekt, kde bude "stěna" autorů mapy nebo tak něco
lukick píše:ja na svojej mape mam tie hybajuce sa terce nastavenie tiez tak ze pomocou tlacitka ich das len do pohybu a pomocou tvojho skill aimu ich zastavis.. tusim to mam nastavene na 3 alebo 4 hity ale ked das priamo do stredu napr. s awp zastavi to hned a tak si VITAZ (nieco na ten styl su tie terce ze im to ubera akoze HP)
Tuhle atrakci jsem okopíroval z tvé mapy. Byla jednoduchá a zabírala málo místa a já něco potřeboval dát za věznici, kde nebylo dost místa pro nic.
DOWNLOAD: jail_concrete_widow_beta03
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
V pohode ze si okopiroval to je dobra atrakcia zatial nikde som ju este nevidel tak aspon trosku nieco nove jak klasicke terce mam este napady na nejake nove atrakcie jak napr. strelnicu co mam na svojich mapach..
!_kempa_! lukick *KOHI*
- lukick
- Mistr
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2013, 15:24
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
BUG REPORT:
-U aimu se dá tlačítko na zavření dveří stisknout ze vnitř.
-Zbraně se stejnak dají bugnout, když stojíte na krabicích a koukáte dolu.
-U aimu se dá tlačítko na zavření dveří stisknout ze vnitř.
-Zbraně se stejnak dají bugnout, když stojíte na krabicích a koukáte dolu.
Kopr21 EVIP na JB6mini
Přeji hezký den.
Přeji hezký den.
-
Kopr21 - Pokročilý
- Příspěvky: 86
- Registrován: 24 úno 2017, 18:07
- Bydliště: JailBreak
Re: [*MiP] jail_concrete_widow
BUG REPORT (Jestě jeden bug)
-U autíček se dá dostat do textury viz screeny. První screen a druhý screen
-U autíček se dá dostat do textury viz screeny. První screen a druhý screen
Kopr21 EVIP na JB6mini
Přeji hezký den.
Přeji hezký den.
-
Kopr21 - Pokročilý
- Příspěvky: 86
- Registrován: 24 úno 2017, 18:07
- Bydliště: JailBreak
Příspěvků: 39
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků