Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] jail_flutter

Příspěvekod datnessX » 23 zář 2017, 13:22

Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

[*P] jail_flutter

od Rumcajz » 23 zář 2017, 13:22

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: [*P] jail_flutter

Příspěvekod Luther » 23 zář 2017, 13:57

Tahle mapa mi příjde jako pokračování jb_grid. Opět základní textury, které se místy k sobě nehodí. Velké prázdné koridory, které člověk přechází několik desítek sekund a to uprostřed je jedna velká cela pro T (vězně)? ;)

Znám jen klasické JB mapy ale tyhle jsou tak zvláštně originální, že nevím, co si o nich myslet. :)

PS: Opět to po mě chce zhlt.wad, jinak mapu nelze spustit ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15

Re: [*P] jail_flutter

Příspěvekod datnessX » 23 zář 2017, 14:19

Dik za hodnocení.

Steam VHE balíček nemá právě textury jako Null, Origin atd.. takže jsem tam musel hodit to zhlt.wad. Jakým stylem se to dá udělat aby to člověk furt nemusel doplňovat zkrz res soubor aby ta mapa nevyžadovala furt to zhlt.wad?
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: [*P] jail_flutter

Příspěvekod Luther » 23 zář 2017, 14:45

datnessX píše:Dik za hodnocení.

Steam VHE balíček nemá právě textury jako Null, Origin atd.. takže jsem tam musel hodit to zhlt.wad. Jakým stylem se to dá udělat aby to člověk furt nemusel doplňovat zkrz res soubor aby ta mapa nevyžadovala furt to zhlt.wad?


Pokud mapy kompiluješ na expert, tak je nejlepší parametr -nowadtextures u $csg_exe. Zabalí ti to všechny použité textury k mapě. Ale pokud chceš jen určité textury tak příkaz -wadinclude nazev.wad, takže v tvém případě -wadinclude zhlt.wad ;)
YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
Uživatelský avatar
Luther
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1017
Registrován: 28 úno 2013, 21:15


Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků