Příspěvků: 26
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: jail_pillar (*P)
chickEZ píše:https://www.gamesites.cz/forum/nastavenia-kompilacia-t203038.html
Parameters v csg nastavíš: -wadinclude NazovTextury.wad
Hudbu si neskrátil na minútu.. aspoň minútu a pol tam daj.
kde najdu to csg?
jinak hudbu jsem zkrátil asi na 1,3 minuty
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: jail_pillar (*P)
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: jail_pillar (*P)
Zde je poslední update: https://ulozto.cz/file/edRAxS9YHD6s/jail-pillar-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: jail_pillar (*P)
Už to mám skoro hotové až na to wad include. Nevím kde to najít.
https://ulozto.cz/file/U6KcOSvWBhwW/jail-pillar-rar
https://ulozto.cz/file/U6KcOSvWBhwW/jail-pillar-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: jail_pillar (*P)
Už jsem na to přišel takže je to i s -wadinclude textures1.wad
https://ulozto.cz/file/KQCBJfz60NYU/jail-pillar-rar
https://ulozto.cz/file/KQCBJfz60NYU/jail-pillar-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: jail_pillar (*P)
Hudba ok.
Nebaľ .wad súbor keď to kompiluješ spolu s .bsp súborom.
https://i.imgur.com/opZDx7d.png - tie dvere .. daj ich tenšie trochu, nech to v stene od samotky nevidno.
Ďalšia vec, dvere od boxu daj niekde na CT zónu, napr. zbrojka alebo na box. + daj tam flag Starts Open - nech nie sú na začiatku kola zatvorené.
Rebríky.. fakt ich daj šírkou na 1 hammer unit, to je hrôza
Mohol by si ich dať do func_illusionary ( func_ladder čo je v aaatrigger to necháš tak ). Ale nemusíš, je to na tebe.
V bazéne kus nad vodou sú rebríky, daj ich ako keby na plošinu..
Nebaľ .wad súbor keď to kompiluješ spolu s .bsp súborom.
https://i.imgur.com/opZDx7d.png - tie dvere .. daj ich tenšie trochu, nech to v stene od samotky nevidno.
Ďalšia vec, dvere od boxu daj niekde na CT zónu, napr. zbrojka alebo na box. + daj tam flag Starts Open - nech nie sú na začiatku kola zatvorené.
Rebríky.. fakt ich daj šírkou na 1 hammer unit, to je hrôza

Mohol by si ich dať do func_illusionary ( func_ladder čo je v aaatrigger to necháš tak ). Ale nemusíš, je to na tebe.
V bazéne kus nad vodou sú rebríky, daj ich ako keby na plošinu..
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 991
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: jail_pillar (*P)
Rebríky si neupravil na 1 hu, ale čert ho ber.. nabudúce ich tak rob.. takisto aj lekárničky a podobné.. nech to moc netrčí.
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 991
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: jail_pillar (*P)
Podle mě jsou v pohodě. Možná máš ještě starou verzi.
https://ulozto.cz/file/KbE3MhI1xOOQ/jail-pillar-rar
https://ulozto.cz/file/KbE3MhI1xOOQ/jail-pillar-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: jail_pillar (*P)
Rebríky máš hrubé stále - 8 hammer units.
Rebríky u bazénu si dal aspoň na plošinu.
Rebríky u bazénu si dal aspoň na plošinu.
XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 991
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Re: [*P] jail_pillar
Zpravil jsem ty žebříky, doufám, že nejsou moc úzké.
https://ulozto.cz/file/fTq9Bgj2sO2R/jail-pillar-rar
https://ulozto.cz/file/fTq9Bgj2sO2R/jail-pillar-rar
-
datnessX - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 23 led 2013, 21:51
Re: [*P] jail_pillar
No vidíš, že to ide
.. mohol si aj lekarničky a také detailiky dať presne na takú šírku, ako rebríky teraz a bude to krajšie vyzerať. 


XD XD XD
-
chickEZ - Spamerův sluha
- Příspěvky: 991
- Registrován: 29 lis 2016, 08:04
Příspěvků: 26
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků