Postavte si vlastní mapu do hry! Zde vám pomůžeme.

[*P] jail_pillar

Příspěvekod datnessX » 21 pro 2020, 12:42

• Predmet: [*P] jail_pillar
• Názov mapy: jail_pillar
• Mód: Jailbreak
• Autor: datnessX
• Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: textures1.wad
• Popis mapy: Mapa je složená podle vlastních textur. Taky jsem mapu vytvářel pomocí default mřížky,
aby byla mapa zajímavější. Někde jsem ale musel mřížku zmenšit, ale to jen v určitých výjimkách. Styl mapy je moderní podle vlastních textur. :)

Last update: https://ulozto.cz/file/fTq9Bgj2sO2R/jail-pillar-rar
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

[*P] jail_pillar

od Rumcajz » 21 pro 2020, 12:42

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod SupreRer » 21 pro 2020, 16:26 VIP

Ahoj,

určitě je to pokrok od předešlých map, ale ne až tak velký.

• Textury máš fajnové, styl mapy ok, ale ta mapa je strašně velká a nemáš tam na tu velikost té mapy nic. vidím tam fotbal, samotku, granáty, kde máš pouze 5 granátů, což je na JB málo, a box s barevnou podlahou, která nic nedělá.

• Ta velikost bloků, jak píšeš v základní mřížce, není moc pěkná. Hlavně u žebříku, ale to je jen drobnost, protože nikde jinde to nevadí.

• Celkově je mapa málo osvětlená.

Screen tyto viditelné strany tam vidět být nemusí.

Víc jsem tam toho nenašel, protože tam toho ani víc co hledat není.

Toto rozhodně není hotová mapa.
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
Uživatelský avatar
SupreRer
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 993
Registrován: 30 lis 2019, 20:07
Bydliště: JailBreak #1

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod datnessX » 21 pro 2020, 18:19

Zpravím, co jsi napsal. Ale u těch granátů jich není jen 5, ale 50 (v každé entitě jich je 10)
Chci se zeptat, na to abych mohl upravovat vlastní příspěvky, tak musím být mapper? Z důvodu abych mohl uploadnout novou verzi.

e. Sup.: Normálně to napiš do nové odpovědi.
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod datnessX » 21 pro 2020, 19:01

Tak jsem spravil viditelnost, takže mapa není tak temná.
Přílohy
jail_pillar.rar
(1.9 MiB) 81 krát
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod datnessX » 21 pro 2020, 19:05

A když tam už nic nevidíš, znamená to, že je mapa hotová. Já bych tam už nic nepřidával, aby to nebylo přehnané.
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod romanvesmir » 21 pro 2020, 19:55

když tak u brankách a žebříků dej render mode "Solid" než "Texture" v budovách kde je nějaký tma to pak vypadá víc přirozeně
Viz.

btw ty dveře jsou až moc op dává to insta kill pokud nemáš vestu :D "Damage inflicted when blocked" hod na nějaké malé číslo třeba 5 alebo 0

Jinak je to hezká mapa pokud v tom budeš pokračovat tak časem budeš dělat nádherné mapy.
Obrázek ObrázekObrázek
https://steamcommunity.com/profiles/76561198319558659
Uživatelský avatar
romanvesmir
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 1122
Registrován: 21 čer 2016, 21:33

[*P] jail_pillar

Příspěvekod datnessX » 21 pro 2020, 20:19

Dík za uznání. Fixl jsem tedy ten render mode na solid a ty dveře dávají malý damage.
Přílohy
jail_pillar.rar
(1.9 MiB) 84 krát
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod SupreRer » 21 pro 2020, 20:32 VIP

Takže zaprvé se omlouvám za ty granáty, blblo mi to, když jsem měl víc jak 100 FPS, takže jsem je neviděl.

Nějaké chyby tam nemáš, takže se to dá brát za hotové.
No já osobně tam vidím spoustu místa na další věci.
https://streamable.com/7oyjb8 - legit AB in progress
Uživatelský avatar
SupreRer
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 993
Registrován: 30 lis 2019, 20:07
Bydliště: JailBreak #1

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod datnessX » 22 pro 2020, 08:58

Tak jsem přidal ještě pár věcí. Věž, z které se dá střílet, Health a armor krabice, rozdílné barvy laviček atd.
Přílohy
jail_pillar.rar
(1.92 MiB) 76 krát
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod 0yo » 22 pro 2020, 17:08 VIP

aj ked je to par rokov od doby, co si spravil jail_bailonX, ktora patri k mojim najviac oblubenym jb mapam (+ sa stale hraje na gs), tak mi tato mapa v porovnani s bailonomX pride vytvorena druhym maperom.

    mapa je celkom mala, mody ako prestrelka alebo schovka tam nebudu trvat ani pol minuty, chce to viac koridorov, malych miestnosti + tam nieje ziadna zbran, aby mohla vzniknut vzbura.

    textury celkovo k sebe nepasuju, predpokladam ze si vytiahol random textury z random .wad-ov, spravil jeden .wad a otexturoval nou celu map. pouzil si na celu mapu 4 textury brick-walls, 3 sachovnice ako podlahu a zvysok hadam z halflife.wad. jedna brickwall je ako z cartoon rozpravky, druha z niejakej hry a tretia ako z realu (+ si pouzil brick-wall ako strop), taktiez ta high-detailed textura metalu, ktoru si pouzil na box a rampu. vobec to k sebe nepasuje a vyzera to mega divne ak sa na to clovek zapozera. taktiez si daj pozor na wpoly, v jednej miestnosti som dostal vyse 1000 wpoly, a na mapu kde nieje tak vela veci tak to je velka hodnota. mal si problem s AllocBlockom ze bol plny, lebo si down-scaloval textury. skus ich teraz up-scalnut, aj ked to nebude vyzerat dobre, ale ak planujes ponechat velke steny, tak to bude potreba (aj ked malo).

    na zlte obdlzniky, ktore su nalepene na niejakych stenach sa neda ani vyskocit (ma to byt ciara ako na bailonX?),

    rebriky su strasne tlste a natiahnute + ten trigger je vacsi ako hrac (48x48) takze s nim pojde zhodit server ak sa buger do nej zabuguje / hrac omylom stuckne (chick napisal tutorial ako na spravny rebrik, sprav to podla neho),

    svetla su strasne chaoticky a nesymetricky polozene, v niejakej miestosti na niejakej strane je viac svetiel ako na troch dokopy,

    ta veza je moc op pre vaznov, maju dve silne zbrane na jednom mieste + v zbrojke je nezmyselne mat 3 armor regeny a 1 hp regen, 2/2 alebo 3hp/1armor,

    boxy su prazdne, textury stolov su divne, ziadna podlaha, neda sa zatvorit + sa da prepadnut cez strop: na strop daj CLIP brush alebo sklo ako func_wall, je to na tebe co uznas za vhodne, a samozrejme obohatit boxy niecim

    cely su este viac prazdne, su na rychlo zbuchane. neni tam svetlo, guna/granat ani sachta von. taktiez neviem, ci sa tam vojde 24 hracov do 8 malych ciel,

    atrakcie, je ich tam malo ale je mozno par problemov:
    bazen je strasne maly, maly longjump a doletis do polky bazenu + je water level strasne nizko, musis pouzit aj duck ak chces vyliezt,
    branky na futbale su strasne velke s nezmyselnou texturou, nieje vyznacena stredova ciara (bol by problem odhadnut stred aby sa lopta spawnovala presne) + nechapem ten stlp v strede,
    na podiu nieje ziadna hudba + tie velke krabice, ktore maju byt asi niejake repraky, tak by som pretexturoval na nieco ine,
    na granaty je potreba spravit diery dolu, aby tam padali granaty a nehitovali zbytocne ctcka,
    tie tri krabice medzi samotkou a futbalom, sluzia k niecomu? lebo vyzeraju divne

    chce to ale samozrejme pridat este nieco, mozno niejaku drahu alebo pridat k podiu musical chairs alebo niejake atrakcie, ktore robia urcitu mapu niecim specialnou (napriklad jail_humor_2k20 a kanon s tercom)

kazdopadne si pracu v gride (mriezke) ponechaj, niektore mapy, ktore su robene podla 1x1 maju vacsinou leaky a su zle vybrushovane, ale doporucujem ti pracovat maximalne s 16x16, 32x32 je na jb mapu vela. mapa mi ale nepride z daleka hotova, mas tam simple atrakcie, ktore niesu zdaleka dokoncene, chyba vela detailovtakze v takomto stadiu asi necakaj ani s nahodenim. a hlavne pouzivaj tutorialy a ber si priklad z existujucich map, hlavne zo svojej, lebo medzi touto a bailonX je velmi velky rozdiel. gl v opravovani chyb a dokonceni.
Counter-Strike Game Level Designer
gamebanana.com/members/1561530
Uživatelský avatar
0yo
Mapper
Mapper
 
Příspěvky: 40
Registrován: 17 úno 2017, 18:25

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod datnessX » 24 pro 2020, 09:32

Tak jsem spravil skoro všechno, co jsi psal Oyo. Některé věci jsem ponechal protože se mi líbily, jinak je všechno spravené.

https://ulozto.cz/file/BQinU6ZTnCKc/jail-pillar-rar
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod chickEZ » 26 pro 2020, 22:09

- malá mapa
- málo atrakcií
- všetko kockaté, lighting hrôza, používaj hlrad
- cely by bugovali
- dvere od zbrojky na otváranie, zatváranie ako dvere, nie ako nejaké mreže
- moc hrubé steny všade
- SG v cele? nikdy..
- šachtu v cele - viac DMG
- hudbu skráť tak na minútu ( nie 5 min, zaberá moc MB )
- textúru skombinuj s .bsp súborom ( -wadinclude texture1.wad )
XD XD XD
Uživatelský avatar
chickEZ
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 989
Registrován: 29 lis 2016, 08:04

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod datnessX » 27 pro 2020, 19:19

chickEZ píše:- textúru skombinuj s .bsp súborom ( -wadinclude texture1.wad )


Jak se to dělá?
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod datnessX » 27 pro 2020, 19:22

Jinak jsem fixl skoro všechno cos napsal.

https://ulozto.cz/file/Csth1WBczezR/jail-pillar-rar
Uživatelský avatar
datnessX
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 179
Registrován: 23 led 2013, 21:51

Re: jail_pillar (*P)

Příspěvekod chickEZ » 28 pro 2020, 16:32

nastavenia-kompilacia-t203038.html

Parameters v csg nastavíš: -wadinclude NazovTextury.wad
Hudbu si neskrátil na minútu.. aspoň minútu a pol tam daj.
XD XD XD
Uživatelský avatar
chickEZ
Spamerův sluha
Spamerův sluha
 
Příspěvky: 989
Registrován: 29 lis 2016, 08:04

Další

Zpět na Tvorba Map

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník